روش دریافت ارز تلگرامی ترمینال چیست؟ + معرفی بازی ترمینال

ارز تلگرامی ترمینال چیست؟ باهوش بازی کن، ارز دیجیتال ببر!

نماد بازی ارز تلگرامی ترمینال در صفحه‌ای مشکی
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۳

پس از آنکه تلگرام با چندین پروژه کریپتویی خود را وارد فضای بلاکچین کرد، حال توسعه‌دهندگان بازی‌های مختلف رمزارزی به دنبال ارائه بازی خود در پلتفرم تلگرام به منظور دستیابی به تعداد زیادی از کاربران هستند. ارز تلگرامی ترمینال یکی از جدیدترین نوآوری‌های کریپتویی است که کاربران با یک بازی فکری و جذاب برای بدست آوردن رمزارز روبه‌رو هستند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به مرفی ارز تلگرامی ترمینال پرداخته‌ایم.

بازی کریپتویی ترمینال؛ تقابل هوش و هیجان

نماد بازی ارز تلگرامی ترمینال در کنار نماد برنامه تلگرام
بازی‌های تلگرامی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

بازی تلگرامی ترمینال یکی از جدیدترین نوآوری‌های سازندگان بازی‌های کریپتویی است که طی آن تقابل هیجان‌انگیز هوش و کریپتو را شاهد خواهیم بود. پس از موفقیت چشمگیر پروژه ارز نات کوین، خیلی از توسعه‌دهندگان بازی‌های کریپتویی درصدد ارائه و معرفی پروژه‌های خود در بستر تلگرام به منظور رسیدن به جامعه هدف خود در کمترین زمان ممکن هستند.

در همین راستا، موفقیت سایر پروژه‌های تلگرامی مانند ارز همستر، توسعه‌دهندگان بازی‌های کریپتویی در بستر تلگرام، پیش از پیش مصمم شدند تا بازی‌های خود را در تلگرام ارائه دهند. بازی ترمینال تلگرام نیز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری و هیجان‌انگیز است که اگر لحظه‌ای اشتباه کنید، امتیاز لازم را دریافت نخواهید کرد و از بازی حذف خواهید شد. 

بازی ترمینال تلگرام که یک سرگرمی P2E (بازی و کسب درآمد) بلاکچینی است، براساس حدس کلمه درست توسط بازیکنان، به آن‌ها امتیار می‌دهد. بر اساس این امتیاز به بازیکنان ارز دیجیتال TERMINAL داده خواهد شد و بازیکنان در آینده دیگر نیاز به خرید ارز دیجیتال ترمینال ندارند. این بازی که شرایط خاص و هیجان انگیزی دارد و مهارت‌های ذهنی افراد را به چالش می‌کشد.

نحوه کسب ارز تلگرامی ترمینال چیست؟

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره شد، بازی تلگرامی ترمینال براساس حدس کلمه به بازیکنان امتیاز می‌دهد. در این بازی، بازیکنان ابتدا با چندین کلمه مواجه خواهند شد. پس از آن به‌طور تصادفی بازیکنان باید یک کلمه را انتخاب کنند. اگر کلمه انتخابی درست باشد، در همان ابتدا بازی را خواهند برد و ۲۰۰ امتیاز کسب خواهند کرد. اگر نتوانند درست حدس بزنند، در کنار کلمه، یک راهنمایی به بازیکنان نشان داده خواهد شد. در این راهنمایی، تعداد حروف مشترک با کلمه هدف به بازیکنان نمایش داده خواهد شد.

حال در این مرحله نیز باز هم فرایندهای مرحله قبلی تکرار خواهد شد. این بازی آنقدر ادامه پیدا خواهد کرد تا بازیکنان بتوانند به کلمه درست دست پیدا کنند. گفته می‌شود هرچه امتیاز بازیکنان بیشتر باشد، در ایردراپ ارز تلگرامی ترمینال شانس بیشتری خواهند داشت و به گفته توسعه‌دهندگان این بازی جذاب، این شانس بیش از ۷۰ درصد خواهد بود. با توجه به قیمت روز ارز های دیجیتال، ممکن است قیمت ارز دیجیتال ترمینال نزدیک یک دلار باشد.

امتیازاتی که بازیکنان در این بازی بدست می‌آورند، در آینده به ارز تلگرامی ترمینال تبدیل خواهد شد و بازیکنان می‌توانند پس از لیست شدن این این رمزارز تلگرامی در صرافی ارز دیجیتال، اقدام به معامله و فروش توکن‌های ترمینال خود کنند.

شرایط و محدودیت‌های ارز تلگرامی ترمینال چیست؟

نماد تلگرام در قالب بازی ارز تلگرامی ترمینال
با حدس درست کلمات می‌تواند ارز تلگرامی ترمینال دریافت کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که بازیکنان حین بازی تلگرامی ترمینال باید در نظر داشته باشند، محدودیت در تعداد حدس کلمات است. حدس کلمه در بازی تلگرامی ترمینال به این صورت نیست که تعداد نامحدودی انتخاب داشته باشید، بلکه پس از تنها ۴ حدس ناموفق، بازی برای شما تمام خواهد شد و دیگر خبری از ارز تلگرامی ترمینال نخواهد بود. 

همچنین برای کسب ارز تلگرامی ترمینال، در روز فقط می‌توانید در روز تعداد مشخصی بازی را انجام دهید و بیشتر از ۲۰۰ امتیاز در یک بازی را نمی‌توانید کسب کنید. همانطور که گفته شد برای کسب ارز دیجیتال ترمینال شما ۴ فرصت بیشتر ندارید و حدس درست کلمه در هر مرحله امتیازهای زیر را به همراه خواهد داشت.

  1. مرحله اول ۲۰۰ امتیاز
  2. مرحله دوم ۱۵۰ امتیاز
  3. مرحله سوم ۱۰۰ امتیاز
  4. مرحله چهارم ۵۰ امتیاز

آینده ارز تلگرامی ترمینال چه خواهد بود؟

با توجه به رشد بی‌نظیر بازی‌های تلگرامی، ارز ترمینال می‌تواند آینده‌ای درخشان داشته باشد؛ زیرا تلگرام یکی از پرکاربردترین برنامه‌های جمعی است که در حال حاضر با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار دارد. با توجه به گفته توسعه‌دهندگان ارز تلگرامی ترمینال، نقشه راه این بازی جذاب به شکل زیر است.

  • ارائه نسخه اولیه بازی 
  • توسعه بازار بازی تا آفریقا و خاورمیانه
  • ایجاد امور جمعی برای کاربران جهت کسب امتیاز بیشتر 
  • عرضه پلتفرم اصلی به منظور آماده‌سازی ایردراپ توکن ترمینال
  • ارائه نسخه دوم با قابلیت‌های ساخت NFT و استیکینگ ارز دیجیتال
  • ایردراپ ارز تلگرامی ترمینال
  •  لیست شدن ارز دیجیتال ترمینال در صرافی ارز دیجیتال
  • عرضه نسخه سوم بازی با ارائه تعداد بیشتری بازی‌های کریپتویی 

جمع‌بندی

اینکه شیبا بهتر است یا دوج کوین، تصمیمی است که باید طبق یک بررسی و تحقیق عمیق اتخاذ کرد؛ زیرا این دو رمزارز تا به امروز پا به پای یکدیگر حرکت کردند و هر کدام با ارائه قابلیت‌های جدید، تصمیم کاربران را برای سرمایه‌گذاری، سخت‌تر از قبل ساختند. حال به نظر می‌رسد که انتخاب اینکه شیبا بهتر است یا دوج کوین، غیرممکن باشد اما با وجود برنامه تیم توسعه شیبا اینو، به نظر می‌رسد رمزارز Shiba Inu آینده‌ای بهتر دارد.

سوالات متداول

چطور بازی ارز ترمینال را آغاز کنیم؟

برای شروع این بازی هیجان‌انگیز می‌توانید از طریق آدرس ربات terminalgame_bot وارد بازی ترمینال شوید.

ارز دیجیتال‌های تلگرامی کدام رمزارزها هستند؟

در حال حاضر تعداد زیادی از این ارزهای دیجیتال تلگرامی وجود دارد اما مشهورترین آن‌ها نات کوین، همستر کمبات و یس کوین هستند.

منابع: bittime

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر