قیمت و تاریخ فهرست شدن میم کوین تلگرامی داگز (DOGS) منتشر شد
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

تاریخ فهرست شدن میم‌کوین تلگرامی داگز (DOGS) اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
تاریخ فهرست شدن میم کوین تلگرامی داگز

محبوبیت میم کوین تلگرامی داگز (DOGS) از زمان راه‌اندازی آن در ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ به سرعت افزایش یافته است، حالا با اعلامیه‌های جدیدی همه را شگفت‌زده کرده‌است.

داگز که از شخصیت محبوب اسپاتی، که نماد پلتفرم اجتماعی روسی VK است، الهام گرفته شده، با ترکیبی منحصر به فرد از سرگرمی و خیریه، قلب‌های بسیاری را تسخیر خود کرده. میراث اسپاتی در حمایت از کارهای خیرخواهانه، به ویژه برای یتیمان، داگز را تبدیل به چیزی بیشتر از یک رمزارز میم کرده است .

در حالی که داگز به میراث اسپاتی ادامه می‌دهد، توسعه دهندگان برخی به‌روزرسانی‌های مهم را با کاربران خود به اشتراک گذاشته اند. با بیش از ۱۱.۷ میلیون کاربر در تلگرام و حدود ۲.۲ میلیون دنبال‌کننده در توییتر، داگز به سرعت به یکی از بازیگران برجسته در دنیای رمزارزها تبدیل شده است.

تاریخ فهرست شدن داگز (DOGS)

مهم‌ترین تاریخ برای کاربران داگز، ۱۴ اوت است. این روز آخرین فرصت برای کاربران است تا توکن‌های بیشتری از داگز به دست آورند. با افزایش هیجان، تیم داگز از همه دعوت کرده تا از این زمان باقی‌مانده بهره ببرند، دوستان را دعوت کنند و نتایج خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

در همان روز، تیم داگز نیز جزئیات مربوط به تاریخ رسمی فهرست شدن را اعلام خواهد کرد.

به‌روزرسانی TGE DOGS

تیم داگز همچنین یادآوری مهمی به کاربران کرده است: در حال حاضر هیچ گردش توکنی از داگز وجود ندارد. هر کسی که ادعا کند که توکن‌های داگز را قبل از رویداد رسمی تولید توکن (TGE) می‌فروشد، در تلاش برای کلاهبرداری از کاربران است. تیم داگز از همه می‌خواهد که تنها به اطلاعات رسمی اعتماد کنند و نسبت به کلاهبرداری‌های احتمالی هوشیار باشند.

قیمت فهرست شدن داگز (DOGS)

داگز قیمت خود را با افزایش صعودی آغاز کرد اما به سرعت با کاهش شدیدی مواجه شد. به مدت دو ماه، قیمت درون یک کانال نزولی نوسان کرده و به بالاترین و پایین‌ترین مقادیر رسید. سپس داگز در قیمت ۰.۰۱۱۰۰ دلار در ۸ اوت، تلاش کرد تا بهبود یابد اما با مقاومت مواجه شد. اگر داگز بتواند قیمت را بالاتر از ۰.۰۱۵۰۰ دلار ببرد، اهداف ۰.۰۱۸۰۰ و ۰.۰۲۳۰۰ دلار ممکن بنظر می‌آید.

با نزدیک شدن به تاریخ ۱۴ اوت، کاربران داگز آماده شنیدن خبرهای جدید و هیجان‌انگیز هستند. با وعده اطلاعیه‌های جدید و کلیدی و فرصت برای کسب توکن‌های بیشتر داگز، تیم داگز متعهد شده که جامعه خود را آگاه و درگیر نگه دارد و اطمینان حاصل کند که همه برای فصل بعدی این سفر هیجان‌انگیز آماده هستند.

منبع: coingabbar

4.1/5 - (45 امتیاز)
درباره ایلیا حقانی
دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی بیش از 4 سال سابقه کاری در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام ارزهای دیجیتال و فارکس
درباره ایلیا حقانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. سید سعید موسوی
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در ۰۴:۱۲

    خوب

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر