راهنمای نحوه خرید و فروش ارز پاری سن ژرمن | آموزش تصویری
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  2. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  3. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  4. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  6. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  7. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  8. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  9. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  10. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

آموزش نحوه خرید و فروش ارز پاری سن ژرمن در ۳ مرحله

 
۲ شهریور ۱۴۰۳   ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
  5 دقیقه
لوح توکن PSG روشی برای خرید و فروش ارز پاری سن ژرمن

ارز دیجیتال PSG اولین توکن هواداری مبتنی بر بلاکچین چیلیز بوده که به منظور تعامل بیشتر هواداران با تیم مورد علاقه‌شان عرضه شده است. برای خرید ارز پاری سن ژرمن ابتدا باید در یک صرافی ارز دیجیتال حساب کاربری باز کنید. سپس با احراز هویت و واریز وجه، می‌توانید خرید ارز PSG خود را تکمیل کنید. حال در همین راستا، در این مقاله از رمزینکس، به بررسی و آموزش نحوه خرید و فروش ارز پاری سن ژرمن در ۳ قدم پرداخته‌ایم.

چگونه ارز پاری سن ژرمن بخریم؟

با توجه به توسعه دنیای کریپتوکارنسی، روش‌های متعددی برای  خرید ارز دیجیتال وجود دارد. هر یک از این روش‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارد. هر فردی برای ورود به دنیای رمزارزها، براساس معیارهای شخصی، یکی از این روش‌ها را انتخاب و اقدام به خرید رمزارز می‌کند. به همین منظور، در ادامه، به بررسی ۳ روش متداول خرید پاری سن ژرمن پرداخته‌ایم.

خرید پاری سن ژرمن از صرافی ارز دیجیتال خارجی

در این روش کاربران با ساخت حساب کاربری در  صرافی ارز دیجیتال خارجی، اقدام به خرید و فروش رمزارز می‌کند. صرافی‌های معتبر خارجی زیادی از جمله بایننس، کوکوین، کوین بیس و بینگ ایکس وجود دارد که کاربران ایرانی می‌توانند با خرید تتر و انتقال آن به صرافی مورد نظر، به خرید رمزارزهای مختلف بپردازند. خدماتی که این صرافی‌ها ارائه می‌دهند، بسیار خاص و ویژه است؛ اما به یاد داشته باشید که به دلیل وجود محدودیت‌هایی که برای ایرانیان لحاظ شده، ممکن است هر لحظه حساب شما مسدود و دارایی‌های دیجیتال شما به باد رود!

خرید پاری سن ژرمن از صرافی‌های سواپ

یکی از جذابیت‌های انکارناپذیر دیفای، برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) به‌خصوص به DEX یا صرافی غیرمتمرکز است. این صرافی‌ها امکان تبادل رمزارزها را در فضایی کاملا غیرمتمرکز و به دور از هرگونه مدیریت مرکزی، به وجود آورده‌اند. DEXها بسیار خاص و جذاب بوده و از طریق برنامه DappRadar و برخی از برنامه‌های داخلی کیف پول‌هایی مانند تراست ولت، در دسترس هستند. صرافی یونی سواپ یکی از مشهورترین این صرافی‌ها بوده که با ارائه خدماتی متمایزکننده، طرفداران زیادی دارد.

خرید پاری سن ژرمن از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

حال با توجه به تمام محدودیت‌های که در خرید ارز دیجیتال از صرافی‌های خارجی وجود دارد، می‌توان به این نتیجه رسید که ساده‌ترین و بی‌دردسرترین راه، خرید از صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی است. زیرا به راحتی با اتصال یک حساب بانکی به حساب کاربری خود نزد صرافی، با واریز ریال، نه تنها ارز پاری سن ژرمن، بلکه می‌توانید به خرید بیت کوین و خرید اتریوم نیز بپردازید. در صرافی‌های ایرانی، هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربران وجود ندارد و کاربران به راحتی با ساخت حساب کاربری، می‌توانند از خدمات این صرافی‌ها استفاده کنند. 

حال اگر هدف، خرید رمزارز باشد، همیشه باید از آسان‌ترین و بی‌دردسرترین روش استفاده کرد. با توجه به گفته‌های فوق، می‌توان نتیجه گرفت که خرید از صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی مانند رمزینکس، راحت‌ترین گزینه است. به همین منظور در ادامه، به آموزش نحوه خرید و فروش ارز پاری سن ژرمن از صرافی ارز دیجیتال رمزینکس پرداخته‌ایم.

آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال پاری سن ژرمن از رمزینکس

برای خرید و فروش ارز دیجیتال پاری سن ژرمن از صرافی رمزینکس مراحل زیر را طی کنید:

قدم اول؛ افتتاح حساب کاربری 

ثبت نام در صرافی رمزینکس
از گزینه بالای صفحه اول سایت رمزینکس، می‌توانید حساب کاربری باز کنید.

اولین قدم در خرید ارز دیجیتال پاری سن ژرمن، افتتاح حساب کاربری در صرافی رمزینکس است. در این مرحله، کافی است از طریق گزینه‌ «ثبت نام» که در بالای صفحه اصلی سایت قرار داده شده است، اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. مسیر ساخت حساب در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، بسیار ساده است. در ابتدا فقط شماره همراه خود را وارد می‌کنید و با دریافت یک پیامک که حاوی رمزعبور است، وارد مرحله بعد می‌شوید.

در مرحله بعد، با وارد کردن اطلاعات فردی خود مانند نام، نام خانوادگی، شماره ملی و سال تولد، حساب کاربی خود را کامل می‌کنید. تبریک می‌گوییم! شما در کسری از ثانیه توانستید یک حساب کاربری در صرافی رمزینکس بسازید و حالا می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. 

قدم دوم، احراز هویت 

حراز هویت در صرافی رمزینکس
برای داشتن دسترسی به تمام امکانات صرافی رمزینکس، باید حساب خود را به حساب کاربری ویژه ارتقاء دهید.

احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، به دو بخش تقسیم شده است:

  1. احراز پایه
  2. ویژه

در احراز ویژه که در دسترس تمام کاربران است، شما تنها می‌توانید به واریز و برداشت ریال و واریز رمزارز بپردازید. این محدودیت به منظور جلوگیری از هرگونه تبادلات مالی نامشروع و پولشویی درنظر گرفته شده است. در مقابل اما با طی کردن مراحل احراز هویت ویژه، شما به تمام تبادلات مالی در رمزینکس دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به راحتی به خرید و فروش رمزارز و برداشت پول، بپردازید. 

قدم سوم، واریز وجه و خرید

واریز وجه به صرافی رمزینکس
برای تکمیل فرایند خرید پاری سن ژرمن، باید وجه مورد نیاز خود را واریز کنید.

حال که تمام مراحل مورد نیاز برای خرید ارز پاری سن ژرمن را با موفقیت طی کردید، نوبت به واریز وجه به حساب کاربری نزد صرافی می‌رسد. در این مرحله با توجه به عواملی چون میزان سرمایه‌، استراتژی سرمایه‌گذاری، محدودیت صرافی برای واریز وجه و همچنین قیمت ارز دیجیتال مورد نظر، مقدار وجه واریزی متفاوت خواهد بود. برای اینکار ابتدا باید یکی از حساب‌های بانکی خود را با شماره کارت و شماره شبا، به حساب کاربری خود متصل کنید. حالا تنها کافی است با انتخاب گزینه واریز وجه، پول را به صرافی واریز و خرید خود را کامل کنید. 

در جدول زیر این مراحل را به‌طور خلاصه می‌بینید:

مرحلهشرح
ثبت نامابتدا در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس ثبت نام کنید.
احراز هویتدر کمتر از چند دقیقه، با انتخاب گزینه احراز هویت ویژه، حساب خود را ارتقاء دهید.
واریز وجهبا توجه به محدودیت‌های واریز وجه در صرافی رمزینکس، وجه مورد نظر خود را واریز کنید.
جدول شرح مراحل خرید و فروش ارز پاری سن ژرمن در صرافی رمزینکس

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی نحوه خرید و فروش ارز پاری سن ژرمن، اولین توکن طرفداری دنیای کریپتوکارنسی پرداختیم. پلتفرم چیلیز، با هدف تعامل بیشتر هواداران فوتبال و رشته‌های مختلف ورزشی با فضای رمزارزها، اقدام به ساخت توکن هواداری (Fan Token) کرد. اولین توکن هواداری نیز  متعلق به باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه بوده که سروصدای زیادی به‌پا کرد. البته این سروصدا، با رشد قیمتی شگفت‌انگیز این رمزارز پس از پیوستن لیونل مسی به این تیم، بیشتر شد؛ زیرا قیمت پاری سن ژرمن به بیش از ۵۵ دلار رسید. حال با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد خرید ارز پاری سن ژرمن می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی برای آینده باشد. 

سوالات متداول

آیا برای خرید ارز پاری سن ژرمن ابتدا باید ارز چیلیز خرید؟

خیر. هیچ نیازی به خرید چیلیز برای بدست آوردن ارز پاری سن ژرمن وجود ندارد.

بهترین ولت ارز پاری سن ژرمن کدام است؟

می‌توان از کیف پول‌های تراست ولت، متامسک و کوین بیس به عنوان بهترین کیف پول‌های ارز پاری سن ژرمن نام برد.

منبع: kucoin

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید