ارز مایرو (Myro) چیست؟ چه ویژگی و اهدافی دارد؟ + تاریخچه آن

ارز مایرو چیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

نماد ارز مایرو به صورت سگ با کت و شلوار روی پس زمینه سبز
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر شور‌وشوق سرمایه‌گذاری در میم‌کوین مایرو (MYRO) شما را به دنبال شناخت این رمز ارز کشانده، خوب است بدانید که این ارز، توکن کاربردی شبکه مایرو است که بر بستر قدرتمند بلاکچین سولانا فعالیت می‌کند. نماد ارز مایرو سگ بامزه‌ای است که نام خود را از سگ یکی از بنیان‌گذاران سولانا به نام راج گوکال (Raj Gokal) گرفته است.

این کریپتوکارنسی در کنار ماهیت میم اینترنتی خود، در بازار ارزهای دیجیتال نیز کاربردهای خاص خود را دارد که آن را به یک ارز ارزشمند تبدیل می‌کند. 

ارز دیجیتال مایرو می‌خواهد دیدگاه‌ها را نسبت به میم‌کوین‌ها متحول کند. میم‌کوین‌ها با وجود محبوبیت و سرگرم‌کنندگی به دلیل فقدان ارزش ذاتی بارها مورد نقد قرار گرفته‌اند. مایرو با ارائه راه‌حلی نوین، این چالش را برطرف می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با میم‌کوین پرجنب‌وجوش بلاکچین سولانا بیشتر آشنا کنیم.

ارز مایرو چیست؟

ارز دیجیتال مایرو (MYRO) توکن کاربردی شبکه مایرو و بلاکچین سولانا است که به‌واسطه علاقه زیاد کاربران به میم‌های اینترنتی با محوریت سگ ایجاد شده است.

 میم‌کوین مایرو رقیبی برای شیبا و دوج‌کوین به حساب می‌آید و با هدف آسان‌تر کردن دسترسی کاربران به دنیای ارزهای دیجیتال پا به میدان گذاشته است. تفاوت مایرو با این دو ارز دیجیتال در این است که به جای بلاکچین اتریوم از بلاکچین سولانا استفاده می‌کند.

سگ نماد ارز مایرو که یک اسکناس در دست دارد
ارز مایرو با استفاده از طراحی آشنای سگ‌های بامزه به رشد قیمتی امیدوار است

هدف ارز دیجیتال مایرو ترویج استفاده از ارزهای دیجیتال با تمرکز بر میم‌های اینترنتی بامزه و سرگرم‌کننده است. این هدف با جذب کاربران بیشتر به بلاکچین سولانا دنبال می‌شود.

 ارز Myro با تشویق کاربران به استفاده از ابزارهای نموداری، صرافی‌های غیرمتمرکز و کیف پول‌های غیر حضانتی مبتنی بر سولانا به دنبال افزایش فعالیت و رشد این شبکه و در نهایت، اثرگذاری مثبت بر قیمت SOL است.

نگاهی بر تاریخچه و بنیان‌گذاران ارز مایرو

ارز دیجیتال مایرو علی‌رغم راه‌اندازی در نوامبر ۲۰۲۳ هنوز هویت تیم بنیان‌گذار خود را آشکار نکرده است. اگرچه افراد و گروه‌های مختلفی مدعی توسعه این رمز ارز هستند، اما تاکنون هیچ منبع موثقی این ادعاها را تایید نکرده است. این رمز ارز برای اولین بار با قیمت ۰٫۰۰۴۱ دلار سازوکار خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرد. با وجود ابهامات زیاد، توجه کاربران به ارز دیجیتال مایرو از سال ۲۰۲۴ آغاز شد. قابلیت‌های این میم‌کوین در بلاکچین سولانا به‌سرعت نظرها را به خود جلب کرد و رشدی چشمگیر را رقم زد. در پی این استقبال، مایرو در مدت کوتاهی رشدی ۴۶۰ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن تا سطح ۰٫۲۵ دلاری بالا رفت.

چارت قیمتی ارز مایرو
ارز مایرو باوجود رشد سریعی که در ابتدای سال ۲۰۲۴ داشت شاید نوسان‌های زیادی را در آینده تجربه کند

ارز دیجیتال مایرو چگونه کار می‌کند؟

ارز مایرو بر پایه بلاکچین سولانا بنا شده و از قوانین و استانداردهای آن پیروی می‌کند. تیم مایرو برای تضمین امنیت این توکن، اقدامات متعددی از جمله انصراف از مالکیت قرارداد هوشمند و سوزاندن توکن‌های LP انجام داده است. این اقدامات ارز MYRO را در برابر کلاهبرداری‌های رمز ارزی، به‌ویژه پامپ و دامپ (Rug Pull) محافظت می‌کند.

علاوه‌براین، تراکنش‌های MYRO بدون هیچ‌گونه کارمزدی انجام می‌شوند و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی به معامله این ارز دیجیتال بپردازند.

پلتفرم مایرو به منظور ایجاد یک جامعه فعال برای دوست‌داران سگ در دنیای کریپتو رویدادها و امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد. این رویدادها شامل چت‌های صوتی، انجمن‌های گفتگو و مسابقات سرگرم‌کننده می‌شود.

همچنین، هولدرهای ارز MYRO می‌توانند از مزایای ویژه‌ای مانند خرید تی‌شرت، کلاه و هودی‌های مایرو با تعداد محدود بهره‌مند شوند.

نماد سگ مایرو نشسته در هواپیما با تم کرمی
ارز دیجیتال MYRO می‌تواند اکوسیستم میم کوین‌ها را در سولانا تقویت کند

اهداف ارز دیجیتال مایرو چیست؟

تحلیل ارز مایرو نشان می‌دهد که Myro فراتر از یک میم‌کوین ساده است. این پروژه با هدف جذب طیف وسیع‌تری از کاربران از جمله مصرف‌کنندگان عادی، موسسات و علاقه‌مندان به بلاکچین‌های جایگزین، به اکوسیستم سولانا آمده است. این پروژه با تمرکز بر تقویت فعالیت و رشد درون زنجیره‌ای به دنبال ایجاد تحولاتی در سطوح مختلف است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تاثیرگذاری مثبت بر حرکت قیمت توکن SOL
  • افزایش TVL (کل ارزش قفل شده) در سولانا
  • تغییر دیدگاه کلی جامعه نسبت به میم‌کوین‌ها و تقویت رشد جامعه درون زنجیره‌ای
  • افزایش تعداد دانلود برای کیف پول‌های غیر حضانتی مبتنی بر سولانا مانند Phantom Wallet
  • افزایش UAW (کیف پول‌های فعال منحصر‌به‌فرد) از طریق جذب کاربران جدید به بلاکچین سولانا
  • افزایش استفاده از ابزارهای نمودار و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مانند Birdeye ،Raydium و Jupiter

جذب افراد بیشتر به‌معنی افزایش آگاهی و آموزش در مورد اکوسیستم سولانا است. با توجه به اینکه «آموزش» کلید دستیابی به پذیرش گسترده در فضای کریپتو است، Myro با ایجاد یک محیط سرگرم‌کننده و ایمن برای مشارکت و یادگیری کاربران ارزش بالایی را برای سولانا فراهم می‌کند.

نماد ارز MYRO روی پس زمینه چارت قیمت
ارز دیجیتال MYRO هم مانند میم کوین‌های دیگر شانس رشد و سقوط‌های شدید را دارد

ویژگی‌های ارز دیجیتال MYRO

ارز مایرو با کاربردهای بالقوه‌ای که فراتر از ماهیت میم‌کوینی آن است، به یک ارز پرطرفدار و مفید تبدیل شده است. تیم توسعه‌دهنده مایرو با ارائه ابزارها و خدمات کاربردی در اکوسیستم سولانا تحت عنوان میرونومیکس (MYRONOMICS) خرید ارز مایرو را برای کاربران ساده‌تر کرده‌اند.

میرونومیکس با قابلیت ربات تلگرامی MyroBot به دنبال تبدیل تلگرام به پلتفرمی قدرتمند برای جوامع و تجارت ارزهای دیجیتال در اکوسیستم سولانا است. بنابراین، با استفاده از این ربات تلگرامی کاربران به‌راحتی می‌توانند به معامله ارز مایرو بپردازند. 

همچنین، این ارز دارای کانال تلگرامی به نام BuyBot است که فرصت‌های همکاری متقابل را بین پروژه‌های سولانا فراهم می‌کند. این کانال به شما امکان می‌دهد تا پروژه‌های سولانا را بر اساس معیارهای مختلف مانند قیمت، حجم معاملات و موارد دیگر جستجو کنید. اما این تنها ویژگی ارز MYRO نیست. از دیگر ویژگی‌های مایرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقش حیاتی در رشد شبکه سولانا: این پروژه با ارائه قابلیت‌های کاربردی، نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت شبکه سولانا ایفا می‌کند.
  • ربات معاملاتی قدرتمند: ربات خرید و فروش ارزهای دیجیتال MyroBot، تجربه آسان و امنی را برای کاربران در تلگرام فراهم می‌کند.
  • خزانه آنچین امن:  خزانه Treat Jar به عنوان یک سیستم امن و شفاف، ذخیره‌سازی و مدیریت دارایی‌های پروژه را بر عهده دارد.
  • محبوبیت و حجم معاملاتی بالا:  این پروژه به عنوان یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها از حجم معاملاتی قابل‌توجهی در بازار برخوردار است.
  • آینده‌ای روشن:  راه‌اندازی قابلیت استیکینگ در آینده، مزایای جدیدی را برای کاربران و حامیان پروژه به ارمغان خواهد آورد.
  • امنیت تضمین‌شده: سوزاندن توکن‌های LP، تعهد تیم پروژه به حفظ امنیت و ثبات آن را نشان می‌دهد.
نمادهای ارز مایرو به‌صورت بارش سکه روی پس زمینه تیره
خریداران ارز دیجیتال مایرو و هولدرها به آینده پرسود این میم کوین امید دارند

جمع‌بندی

ارز دیجیتال مایرو دروازه‌ای به دنیای غیرمتمرکز سرگرمی و سودآوری برای کاربران می‌گشاید. این رمز ارز علاوه بر حفظ ماهیت میم‌کوینی خود با ارائه محصولات، ابزارها و خدمات مفید برای سرمایه‌گذاران اکوسیستم سولانا، بستری ساده و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. این بستر هم برای افزایش تعداد کاربران بلاکچین سولانا و هم برای کاربرانی که به دنبال کسب درآمد هستند، سودمند خواهد بود. رمز ارز Myro با ارائه تراکنش‌های بدون مالیات و به‌کارگیری مکانیزم سوزاندن توکن‌های LP، در تلاش است تا نقشی پررنگ در دنیای غیر متمرکز ارزهای دیجیتال ایفا کند.

سوالات متداول

ارز دیجیتال مایرو را از کجا بخریم؟

ارز Myro به‌عنوان یکی از میم‌کوین‌های نوظهور و محبوب در صرافی‌های متمرکز (CEX) و غیرمتمرکز (DEX) قابل خریداری است. از جمله صرافی‌های بین‌المللی که می‌توانید این رمز ارز را از آن‌ها خریداری کنید، می‌توان به بای‌بیت و ژوپیتر اشاره کرد. همچنین، رمزینکس نیز امکان خرید ارز مایرو را فراهم کرده است.

بهترین کیف پول برای نگهداری ارز مایرو چیست؟

تنوع کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال مایرو انتخاب را برای شما آسان کرده است. از جمله محبوب‌ترین گزینه‌ها می‌توان به تراست والت، سول‌فلیر (Solflare)، کوین۹۸ (Coin98) و گواردا والت (Guarda Wallet) اشاره کرد.

منابع: myrothedog | bitget | bitkan

5/5 - (1 امتیاز)
لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
درباره لیلا محمدی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید