تحلیل ارز مایرو Myro دربازه‌های زمانی مختلف + ویژگی‌های آن

تحلیل ارز مایرو؛ پیش‌بینی قیمت و بررسی روندها

نماد ارز MYRO در کنار نماد سولانا روی پس زمینه آبی و سکه
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۳

ارز مایرو، توکن بومی شبکه Myro، بر بستر بلاکچین قدرتمند سولانا بنا شده است. تحلیل ارز مایرو رشد صعودی و خیره‌کننده آن را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد، به همین دلیل ارز Myro توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از عوامل کلیدی محبوبیت مایرو کارمزد صفر تراکنش‌های آن است. این ویژگی منحصر‌به‌فرد ارز دیجیتال مایرو را به انتخابی ایده‌ال برای معاملات سریع و کم‌هزینه تبدیل کرده است. 

اگر به دنبال ورود به دنیای پرهیجان رمز ارزها هستید، ارز دیجیتال مایرو با رشد چشمگیر و جایگاه قابل قبول خود در بازار می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری باشد. اما قبل از هر اقدامی، تحلیل ارز مایرو در بلندمدت، نقشی کلیدی در تصمیم‌گیری شما خواهد داشت.

 در این مطلب از رمزینکس چشم‌انداز و تحلیل ارز مایرو و عوامل موثر بر آینده این رمز ارز را بررسی می‌کنیم.

نگاهی کوتاه به تحلیل ارز مایرو؛ رمز ارزی با آینده‌ای درخشان

ارز مایرو (MYRO) توکن اختصاصی شبکه Myro است که از قدرت بلاکچین سولانا برای تایید تراکنش‌ها بهره می‌برد. این رمز ارز با ورود به جمع ۲۲۶ ارز برتر بازار، جایگاه خود را به عنوان یک ارز دیجیتال کاربردی در جامعه کریپتو تثبیت کرده و پتانسیل بالایی برای رشد و افزایش ارزش در آینده نشان داده است. در زمان نگارش این مقاله (۸ مارس ۲۰۲۴)، بررسی نمودار قیمتی ارز مایرو در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ نشان‌دهنده روند صعودی قیمت این ارز است. این افزایش قیمت، به‌معنی سودآور بودن سرمایه‌گذاری در این کریپتوکارنسی برای کاربران است.

چارت قیمتی Myro که تحلیل ارز مایرو را نشان می‌دهد.
چارت قیمتی، تحلیل ارز مایرو را در کوتاه مدت رو به رشد و امیدوارکننده نشان می‌دهد

تحلیل ارز Myro با تکیه بر نمودار قیمتی کار ساده‌ای نیست. برای پیش‌بینی قیمت آن، باید عواملی همچون عرضه و تقاضا، احساسات بازار، افزایش محبوبیت بلاکچین سولانا بین کاربران و بسیاری موارد دیگر را در نظر گرفت. پیش از پرداختن به تحلیل بلندمدت ارز مایرو در جدول زیر نگاهی کلی به مشخصات این رمز ارز می‌اندازیم.

ویژگی‌هامشخصات
نام توکنMyro
نمادMYRO
بلاکچینسولانا
قیمت فعلی$۰.۳۶۹۷
ارزش بازار$۳۴۹,۰۳۳,۰۹۸
رتبه در بازار#۲۲۶
حداکثر عرضه۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ MYRO
عرضه کل۹۹۹,۹۸۱,۴۹۱ MYRO
عرضه در گردش۹۴۴,۲۰۳,۸۱۵ MYRO
کاربردهااستیکینگ، حاکمیت، پرداخت هزینه‌ها در پلتفرم Myro، بازی‌های بلاکچینی و…
نوع توکنمیم‌کوین، کاربردی
ارزش بازار کامل (تخمین زده شده)$۳۶۸,۸۸۷,۳۳۴
قرارداد هوشمندSolana: HhJpBh…CZeZg46

ارز دیجیتال مایرو در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۴ با قیمت ۰.۴۲۱۹ دلار به بالاترین قیمت خود و در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ با قیمت ۰.۰۰۱۹۹۵ دلار به پایین‌ترین قیمت خود در این بازه زمانی دست یافت.

تحلیل ارز مایرو در کوتاه مدت

برخلاف سایر میم‌کوین‌ها که سیر نزولی را تجربه می‌کنند، تحلیل ارز مایرو نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال صعودی ۵۰ درصدی را تجربه کرده است که در نوع خود شگفت‌انگیز است. اما باید دید که آیا مقاومت‌ های ارز مایرو همچنان شکسته می‌شود و این رمز ارز روند صعودی خود را حفظ می‌کند یا شاهد ریزش ناگهانی آن خواهیم بود.

نماد سگ مایرو روی پس زمینه‌ای از ارزهای دیجیتال
تحلیل ارز مایرو نشان می‌دهد ارز دیجیتال MYRO برای رشد در بازار رقبای زیادی را پیش رو دارد.

به گفته سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران بازار رمز ارزها، ارز دیجیتال Myro تا پایان سال ۲۰۲۴ از سطح ۰.۸۱ دلار عبور خواهد کرد. تحلیلگران این ارز دیجیتال معتقدند که مایرو به زودی رکورد قبلی خود را شکسته و بین ۰.۷۶ تا ۰.۸۱ دلار تثبیت خواهد شد.

در حال حاضر، در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ ارز دیجیتال Myro با قیمت ۰.۳۶ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن حدود ۱۹۵.۳۷ میلیون دلار است. این ارز دیجیتال در رتبه ۲۲۶ کل دنیای ارزهای دیجیتال قرار دارد. در جدول زیر می‌توانید تحلیل ارز مایرو را از ماه آوریل تا سپتامبر مشاهده کنید:

ماهکمترین قیمتمیانگین قیمتبیشترین قیمت
آوریل٠.٣٨٩٢٠.٣٩۶۶٠.۴٠۴٠
می٠.٣٩۶۶٠.۴١۵٢٠.۴٣٣٧
ژوئن٠.۴٢۶٣٠.۴٣٣٧٠.۴۴١١
جولای٠.٢٩۶۵٠.٣٢۴٣٠.٣۵٢١
آگوست٠.٣٣٣۶٠.٣٨٩٢٠.۴۴۴٨
سپتامبر٠.۴٢۶٣٠.۴۵۴١٠.۴٨١٩

تحلیل بلندمدت ارز مایرو از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

تحلیل ارز MYRO حاکی از چشم‌انداز بسیار مثبت و خوش‌بینانه برای قیمت ارز Myro است. پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ارزش این ارز در آینده خواهد بود که ارز دیجیتال مایرو را به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری امیدوارکننده با پتانسیل رشد چشمگیر در طول دهه آینده معرفی می‌کند. در جدول زیر می‌توانید تحلیل این ارز از وب‌سایت Coincu را برای سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۳ مشاهده کنید:

سال پایین‌ترین قیمتقیمت متوسطبالاترین قیمت
۲۰۲۴٣.٢۴ دلار۵.۵١ دلار٧.٧٨ دلار
۲۰۲۵۵.٩٧ دلار٩.۴٧ دلار١٢.٩٧ دلار
۲۰۲۶٩.٠٨ دلار١٠.٣٨ دلار١١.۶٨ دلار
۲۰۲۶۴.١۵ دلار۶.٢٣ دلار٨.٣٠ دلار
۲۰۲۸۵.٧١ دلار٨.٠۴ دلار١٠.٣٨ دلار
۲۰۲۹٩.٨۶ دلار١۶.۶١ دلار٢٣.٣۵ دلار
۲۰۳۰٢٠.٧۶ دلار٢۴.۶۵ دلار٢٨.۵۴ دلار

جمع‌بندی

ارزش ارز مایرو مانند هر رمز ارز دیگری به‌ طور قطعی مشخص نیست و به عوامل متعددی مانند به‌روزرسانی‌های پروژه، پیشرفت‌های فناوری بلاکچین سولانا، شرایط بازار و… بستگی دارد. تحلیل ارز مایرو نشان می‌دهد که هیچ تضمینی برای رشد و سودآوری بالا از این ارز دیجیتال وجود ندارد. بنابراین، سرمایه‌گذاری در آن باید با احتیاط کامل و با آگاهی از ریسک‌ها و پاداش‌های آن انجام شود.

سوالات متداول

آیا ارز مایرو به ۱ دلار خواهد رسید؟

ارز دیجیتال مایرو برای رسیدن به قیمت ۱ دلار نیازمند رشدی ۱۶۴.۴۶ درصدی است. پیش‌بینی‌ها حاکی از صعود این رمز ارز تا ۰.۸۲ دلار است، با این حال، رسیدن به قیمت یک دلار نیز دور از دسترس نیست.

سرمایه‌گذاری در ارز Myro سودآور است یا ضررده؟

با توجه به روند صعودی اخیر ارز مایرو، سرمایه‌گذاری در این رمز ارز می‌تواند سودآور باشد. با این حال، به دلیل نوسانات بالای بازار رمز ارزها نظر قطعی در این زمینه غیرممکن است.

منابع: coinmarketcap | fxstreet | digitalcoinprice

لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید