بهترین کیف پول های ارز پپه | ۵ والت برتر
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

معرفی ۵ کیف پول ارز پپه؛ ولت‌هایی با دسترسی ساده و امنیت بالا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳   تاریخ بروزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
نماد ارز پپه با چند قورباغه در پشت آن

کیف پول های ارز پپه به ۲ دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تبدیل می‌شوند. برای مثال، تراست ولت از بهترین کیف پول های ارز پپه است که کاربردهای فراوانی دارد. همچنین اگر به دنبال امنیت بالا در کیف پول خود هستید، ولت لجر می‌تواند بهترین گزینه برای ذخیره و انتقال ارز پپه باشد. البته برای انتخاب بهترین کیف پول ارز پپه باید چند شاخص اصلی مانند دسترسی ساده و امنیت را در نظر داشته باشید. در همین راستا، در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ۵ والت برتر ارز پپه پرداخته‌ایم.

انواع بهترین کیف پول های ارز پپه

پس از خرید ارز دیجیتال، برای انتقال رمزارز از صرافی ارز دیجیتال به مکانی امن، به یک کیف پول کریپتویی مناسب نیاز خواهید داشت. در همین راستا، پس از خرید پپه نیز باید آن را به یک ولت امن انتقال دهید. با توجه به این موضوع، این کیف پول باید با ارز پپه و اکوسیستم آن سازگار باشد. حال برای انتخاب کیف پول ارز پپه، ۲ نوع ولت در پیش رو دارید. 

  1. کیف پول گرم یا نرم‌افزاری: این نوع ولت‌های کریپتویی به راحتی از طریق یک برنامه تلفن همراه و یا دسکتاپ در دسترس هستند. اتصال دائمی این کیف پول‌ها به اینترنت، انجام فرایندهای مختلف معاملاتی را بسیار ساده کرده است. از طرفی، اتصال همیشگی این ولت‌ها به اینترنت، امکان هک یا سرقت رمزارزها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.
  2. کیف پول سرد یا سخت‌افزاری: این نوع ولت‌ها با عدم اتصال به اینترنت، امنیت بالایی دارند. این کیف پول‌ها به شکل USB یا هارد اکسترنال ارائه می‌شوند. دسترسی به دارایی‌ها از طریق ولت سرد اندکی سخت‌تر است. اما امنیت ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در این ولت‌ها بیشتر است.

معرفی بهترین کیف پول های ارز پپه

حال که با انواع کیف پول ارز پپه آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین کیف پول های ارز پپه می‌رسد. در این مقاله قصد معرفی ۳ ولت نرم‌افزاری پپه و ۲ ولت سخت‌افزاری این شت کوین جنجالی را داریم. 

معرفی بهترین ولت ارز پپه؛ ۳ ولت نرم افرازی

کیف پول‌های نرم‌افزاری، دسترسی راحت‌تری دارند. از طریق برنامه تلفن‌همراه می‌توانید به راحتی به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید. حال با ۳ ولت نرم افزاری پپه آشنا شوید.

۱. کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت از بهترین کیف پول های ارز پپه
ارز پپه یک میم کوین برای تریدهای نوسانی است.

تراست ولت پای ثابت بهترین کیف پول تمام ارزهای دیجیتال دنیای کریپتوکارنسی است. تراست ولت که از بیش از ۱۰۰ بلاکچین مختلف پشتیبانی می‌کند، مدعی است که میلیون‌ها دارایی دیجیتال، اعم از کریپتو و NFT، در آن قابل دسترسی است. بیش از هزار ارز دیجیتال در تراست ولت قابل دسترسی است. در تراست ولت می‌توانید به دنیای بی‌انتهای دیفای بروید و از خدمات آن استفاده کنید. از خرید و ذخیره NFT گرفته، تا کشت سود و استیکینگ، همگی در تراست ولت امکان‌پذیر هستند. 

۲. ولت متامسک

کیف پول متامسک که به عنوان یک افزونه مرورگر ارائه شده، سازگارترین ولت با توکن‌های استاندارد ERC-۲۰ اتریوم است. از آنجایی که پپه در بلاکچین اتریوم توسعه یافته، یکی از سازگارترین ولت‌ها با پپه، کیف پول متامسک است. متامسک بالغ بر ۵۰۰ هزار ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم را پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت ذخیره و تبادل NFT ها از طریق کیف پول متامسک امکان‌پذیر است.

۳. کیف پول کوین بیس

یکی از بهترین ولت‌ های ارز پپه، بی شک کیف پول کوین بیس است. این ولت که توسط تیم صرافی ارز دیجیتال Coinbase توسعه داده شده است، قابلیت‌های جذابی دارد. پشتیبانی از NFTها، امکان پیاده‌سازی همزمان چند کیف پول، ارائه dApp Browser و انواع خدمات استیکینگ و کشت سود، از قابلیت‌های خارق‌العاده کیف پول کوین بیس است. به‌خاطر داشته باشید که برای استفاده از ولت کوین بیس نیازی به ثبت نام در صرافی آن نخواهید داشت. 

جدول زیر بهترین ولت نرم‌افزاری ارز پپه و مزایای آن را نشان می‌دهد:

ولت نرم‌افزاریمزایا
تراست ولتپشتیبانی از ۱۰۰ بلاکچین – امکان استیکینگ و کشت سود – پشتیبانی از NFT – وجود جستجوگر dApp
متامسکدارای ۳ نسخه تحت وب، اندروید و iOS – پشتیبانی از ۵۰۰ هزار ارز دیجیتال – امکان تبادل و ذخیره NFT
کوین بیسپشتیبانی از NFT – دارای dApp Browser – قابلیت کشت سود
جدول مزایای بهترین ولت های نرم‌افزاری ارز پپه

معرفی بهترین ولت ارز دیجیتال پپه؛ ۲ ولت سخت افزاری

حال با توجه به اینکه استفاده از ولت سخت افزاری، امنیت بیشتری دارد، در ادامه به معرفی ۲ مورد از بهترین کیف پول های ارز پپه خواهیم پرداخت.

۳. کیف پول Ledger 

کیف پول سرد لجر از بهترین کیف پول های ارز پپه
لجر امنیت بالاتری میان کیف پول های ارز پپه دارد.

در میان ولت‌های سخت افزاری، کیف پول لجر جایگاه ویژه‌ای دارد. این ولت سخت افزاری که در مدل‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.، از امنیت بالایی برخوردار است. برای استفاده از این کیف پول، باید آن را (که به شکل USB است) به رایانه خود متصل کنید. سپس با استفاده از برنامه اختصاصی آن، می‌توانید به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید. کیف پول Ledger حدودا از ۵ هزار و ۵۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

۴. کیف پول SafePal

کیف پول سیف پال در دو مدل S۱ و X۱ در دسترس است. SafePal از حدود ۵۴ بلاکچین پشتیبانی می‌کند. این کیف پول امکان اتصال به رایانه و موبایل را از طریق بلوتوث فراهم کرده است. در حال حاضر سیف پال بیش از ۶ میلیون کاربر فعال دارد. از مزایای کیف پول SafePal می‌توان به ۱۰۰ درصد آفلاین بودن فرایندهای آن، فضای نامحدود ذخیره و بروزرسانی‌های مداوم اشاره کرد.

در جدول زیر مقایسه این ۲ ولت سخت‌افزاری ارز پپه را می‌بینید:

ولت سخت‌افزاریمزایا
لجردارای مدل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب – امنیت بالا – دسترسی ساده از طریق برنامه دسکتاپ – پشتیبانی از ۵ هزار و ۵۰۰ ارز دیجیتال
سیف پالدارای دو مدل S۱ و X۱ با قیمت مناسب – پشتیبانی از ۵۴ بلاکچین – امکان اتصال به رایانه و موبایل با بلوتوث
جدول مزایای بهترین کیف پول های سخت‌افزاری ارز پپه

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی بهترین کیف پول های ارز پپه پرداختیم. از آنجایی که ارز دیجیتال پپه مبتنی بر بلاکچین اتریوم است، در انتخاب کیف پول، ولتی که بیشترین سازگاری را با استاندارد ERC-۲۰ دارد را باید انتخاب کرد. در نظر داشته باشید که معیارهایی چون امنیت کیف پول، دسترسی ساده و سازگاری با اتریوم، در انتخاب بهترین کیف پول پپه اهمیت ویژه‌ای دارند. با توجه به معیارهای بیان شده، کیف پول تراست ولت بهترین کیف پول ارز پپه است. 

سوالات متداول

آیا امکان استیک کردن پپه در تراست ولت وجود دارد؟

با مراجعه به صرافی پنکیک سواپ از طریق تراست ولت می‌توانید پپه خود را استیک کنید.

چطور باید ارز پپه را از صرافی به کیف پول انتقال داد؟

کافی است آدرس ارز پپه خود را از داخل کیف پول، در قسمت آدرس مقصد صرافی، وارد کنید.

منابع: coincarp | beincrypto

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر