معرفی بهترین کیف پول ارز سینگولاریتی؛ بررسی ۵ ولت ارز سینگولاریتی - رمزینکس
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. معرفی نشان جدید «تقلب بد است» در بازی همستر کامبت برای مقابله با تقلب
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  3. کد ویدیو میم فای یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  4. انیگما راکی ربیت امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت یکشنبه ۱۸ شهریور + آموزش ویدئویی
  6. کد مورس امروز همستر یکشنبه ۱۸ شهریور
  7. ایردراپ‌های بزرگ بعدی بازی‌های تلگرامی: از همسترکامبت تا راکی ربیت
  8. عرضه توکن کتیزن در ۳۰ شهریور: پیش‌بینی‌ها، قیمت و تغییرات بازار
  9. چرا قیمت بیت کوین (BTC) در حال سقوط است؟ دلایل اصلی کاهش ۷ درصدی
  10. کاردانو به نزدیکی سطح حمایت حیاتی ۰.۳۱۷۲ دلار رسید: آیا گاوها وارد عمل خواهند شد؟
  11. کارت های امروز همستر شنبه ۱۷ شهریور
  12. چشم‌انداز آینده ترون، کاهش قیمت در کوتاه‌مدت یا فرصت ورود به بازار؟
  13. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۷ شهریور + آموزش وارد کردن
  14. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۷ شهریور
  15. کارت های امروز راکی ربیت شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  16. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۷ شهریور به همراه تصویر آموزشی
  17. قیمت امروز همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور در بازار پیش از عرضه
  18. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  19. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۷ شهریور
  20. کد ویدیو میم فای شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  21. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور + آموزش ویدئویی

معرفی بهترین کیف پول ارز سینگولاریتی؛ بررسی ۵ ولت ارز سینگولاریتی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۳

انتخاب یک کیف پول ارز سینگولاریتی که در عین سادگی، امن باشد و رابط کاربری جذابی داشته باشد، بسیار مهم است. پس از خرید ارز سینگولاریتی (AGIX)، به منظور حفظ و نگهداری و انتقال راحت آن، باید از یک کیف پول با قابلیت‌های جذاب، استفاده کرد. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی بهترین کیف پول ارز سینگولاریتی پرداخته و مزایا و معایب هرکدام را بیان کرده‌ایم.

انواع بهترین کیف پول  ارز سینگولاریتی چیست؟

نماد ارز سینگولاریتی با دایره آبی رنگ در اطراف
ارز سینگولاریتی توکن بومی پلتفرم Singularity Net است.

پس از خرید ارز سینگولاریتی از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، همواره باید به خاطر داشته باشید که به منظور حفظ و نگهداری رمزارز خود، باید یک کیف پول مرغوب انتخاب و از آن استفاده کنید. اما ولت ارز دیجیتال خود انواعی دارد که در ادامه به شرح و بررسی انواع کیف پول ارز دیجیتال پرداخته‌ایم. 

  • کیف پول سرد (سخت‌افزاری): ولت سخت‌افزاری که به دلیل عدم اتصال به اینترنت با عنوان کیف پول سرد نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع کیف پول ارز سینگولاریتی است. این کیف پول امنیت بالاتری نسبت به سایر ولت‌ها به دلیل عدم اتصال به اینترنت دارد. البته در کنار این امنیت بالا، دسترسی نه‌چندان آسان و سرعت پایین تراکنش‌های آن را نیز باید در نظر گرفت. این نوع از ولت ارز دیجیتال سینگولاریتی بیشتر مناسب نگهداری مقدار زیادی رمزارز برای مدت طولانی است. 
  • کیف پول گرم (نرم‌افزاری): کیف پول‌های نرم‌افزاری به دلیل اتصال دائم به اینترنت، فرصت مناسبی را برای هکر‌ها جهت سرقت دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌کنند. اما از طرفی، دسترسی ساده و سریع، سرعت تراکنش بالا و اتصال به دنیای دیفای، از مزایای ولت‌های گرم محسوب می‌شوند. 

معرفی بهترین کیف پول  ارز سینگولاریتی؛ ۳ ولت نرم‌افزاری

حال که با انواع کیف پول ارز سینگولاریتی آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین ولت ارز دیجیتال سینگولاریتی می‌رسد. البته به خاطر داشته باشید که این ولت‌ها، تنها کیف پول‌هایی نیستند که می‌توان برای ذخیره ارز سینگولاریتی از آن استفاده کرد؛ ولی با توجه به نظرات کاربران، کیف پول‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند، بهترین ولت برای ارز سینگولاریتی هستند. در همین راستا، ابتدا بهترین ولت ارز سینگولاریتی که سخت‌افزاری هستند را معرفی کرده‌ایم.

۱- کیف پول تراست ولت

نماد تراست ولت در وسط صفحه آبی
تراست ولت از میلیون‌ها دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

کیف پول تراست ولت را می‌توان مشهورترین و محبوب‌ترین کیف پول نرم‌افزاری دنیا نامید. این ولت ارز دیجیتال سینگولاریتی با ارائه پروتکل‌های امنیتی جذاب مانند عبارت امنیتی ۱۲ کلمه‌ای و رمز عبور بیومتریک (اثر انگشت)، به انتخاب اول کاربران تبدیل شده است. اتصال ساده به dAppهای متنوع از طریق جستجوگر داخلی، پشتیبانی از بیش از هزاران ارز دیجیتال و ۱۰۰ بلاکچین مختلف، تراست ولت را در صدر کیف پول‌های ارز سینگولاریتی قرار داده است. 

نداشتن کد دو عاملی یکی از ایرادهایی است که به توسعه‌دهندگان تراست ولت وارد است؛ زیرا هرچه امنیت بالاتری باشد، کاربران با خیال راحت‌تری از این کیف پول استفاده می‌کنند. در این میان بسیاری نیز خرید امتیاز تراست ولت توسط بایننس را، پایان غیرحضانتی بودن این کیف پول کاربردی می‌دانند. 

 ۲- کیف پول فانتوم

کیف پول فانتوم به صورت اختصاصی برای بلاکچین سولانا توسعه داده شده است، اما در عین حال با اتریوم و پالیگان نیز سازگار است. این کیف پول ارز سینگولاریتی با ارائه یک رابط کاربری ساده و جذاب، انتخاب مناسبی برای تازه‌کاران است. سازگاری بالای این کیف پول ارز سینگولاریتی با اکوسیستم اتریوم و سولانا به منظور استفاده از مزایایی چون استیکینگ، سواپ و تبادل NFT، کیف پول فانتوم را بی‌تردید یکی از بهترین ولت‌های نرم‌افزاری ساخته است. 

۳- کیف پول متامسک

خدمات بی‌نظیر کیف پول متامسک در دنیای NFTها، سازگاری بالا با اکوسیستم اتریوم و ارائه بهترین کیف پول مرورگری، همواره متامسک را به اولین گزینه برای تریدرها و هولدرها تبدیل کرده است. رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند متامسک در کنار پنل بسیار جذاب آن، متامسک را در لیست بهترین کیف پول ارز سینگولاریتی قرار داده است. به‌خاطر داشته باشید که اتصال سریع متامسک به انواع سایت‌های رمزارزی می‌تواند خطر هک شدن آن را به شدت افزایش دهد. 

معرفی بهترین کیف پول  ارز سینگولاریتی؛ ۲ ولت سخت‌افزاری

اما یکی دیگر از کیف پول‌های ارز سینگولاریتی که امنیت بیشتری نسبت به ولت‌های نرم‌افزاری دارد، ولت پول سخت‌افزاری است. این کیف پول‌ها به دلیل عدم اتصال به اینترنت، امنیت بیشتری دارند. در ادامه به معرفی  ولت سخت‌افزاری ارز سینگولاریتی پرداخته‌ایم. 

۱- کیف پول ترزور

ترزور در دو مدل به عنوان بهترین کیف پول ارز سینگولاریتی
کیف پول ترزور یکی از امن‌ترین ولت‌های سخت‌افزاری است.

کیف پول ترزور که در ۲ مدل «T» و «One» برای کاربران در دسترس است. این کیف پول‌های ارز سینگولاریتی به رمزنگاری قوی خود و بهره‌مندی از چندین ویژگی امنیتی مشهور هستند. یکی از بزرگترین و بهترین پروتکل‌های امنیتی کیف پول ترزور، استفاده از کد دو عاملی است.

 ۲- کیف پول لجر

یکی دیگر از کیف پول های ارز سینگولاریتی، ولت لجر است که در ۲ مدل «Ledger Nano S» و «Ledger Nano X» در دسترس است. در کنار پشتیبانی این ولت ارز سینگولاریتی از طیف گسترده‌ای از رمزارزها، رمزعبور چند کلمه‌ای، عبارت امنیتی بازیابی و استفاده از چندین الگوریتم رمزنگاری، کیف پول لجر را به ولتی امن تبدیل کرده است. 

معیارهای مهم در انتخاب بهترین کیف پول  ارز سینگولاریتی

حال که با بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سینگولاریتی آشنا شدید، نوبت به دانستن معیارهایی می‌رسد که در انتخاب یک ولت رمزارزی تاثیرگذار هستند. در ادامه به معرفی این معیارهای مهم و کاربردی پرداخته‌ایم.

  • امنیت: چه کیف پول سرد باشد چه گرم، حتما باید پروتکل‌های امنیتی مانند رمز عبور بیومتریک، کد دو عاملی و عبارت امنیتی برای بازیابی را داشته باشد.
  • طیف ارزهای دیجیتال: اگر یک کیف پول ارز دیجیتال از طیف گسترده‌ای از رمزارزها پشتیبانی نکند، در آینده ممکن است برای نگهداری رمزارزهای خود به مشکل برخورد کنید. 
  • سادگی در استفاده: اگر نتوان به راحتی از یک کیف پول استفاده کرد، در مواقع ضروری که نیاز به انتقال ارزهای دیجیتال خود دارید، با مشکل مواجه خواهید شد. پس باید بتوان به راحتی از یک کیف پول در مواقع مختلف استفاده کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۵ کیف پول ارز سینگولاریتی پرداخته و مزایا و معایب هرکدام را بیان کردیم. باید به خاطر داشته باشید که انتخاب یک کیف پول ارز سینگولاریتی نیاز به در نظر داشتن معیارهایی چون تدابیر امنیتی، طیف گسترده ارزهای دیجیتال و سادگی در استفاده دارد. به همین منظور در این مطلب، ۵ تا از بهترین ولت‌های گرم و سرد ارز سینگولاریتی را با بیان ویژگی‌های هرکدام، معرفی کردیم. 

سوالات متداول

آیا امکان خرید ارز سینگولاریتی از صرافی رمزینکس وجود دارد؟

با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال صرافی رمزینکس، می‌توانید به راحتی ارز سینگولاریتی را به سبد دارایی خود اضافه کنید. 

آیا امکان استیک ارز سینگولاریتی وجود دارد؟

بله به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت dAppRadar، ارز سینگولاریتی خود را استیک کنید.

منابع: inx

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید