استخراج بایننس کوین | چطور دارایی خود را افزایش دهیم؟
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مورس امروز همستر پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی
  2. فدرال رزرو نرخ بهره را ۵۰ واحد پایه کاهش داد، بیت‌ کوین به‌طور موقت به ۶۱ هزار دلار رسید
  3. گروه هکری دارک آنجل ۷۵ میلیون دلار بیت‌ کوین دریافت کرد؛ بزرگ‌ترین حمله باج‌افزاری تاریخ
  4. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  5. انیگما راکی ربیت امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  6. کارت های امروز راکی ربیت چهارشنبه ۲۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  7. چه کارهایی تا قبل از لیست شدن همستر باید انجام داد؟
  8. مدیران سابق کوین‌بیس صرافی جدیدی را با استفاده از استیبل‌کوین پی‌پال راه‌اندازی می‌کنند
  9. فانتوم با نام‌های کاربری سفارشی و انتقالات امن، تجربه کاربری کریپتو را متحول می‌کند
  10. ETF بیت‌ کوین بلک‌راک اولین ورودی را پس از چند هفته ثبت کرد
  11. آیا کاهش نرخ بهره ممکن است به بازارهای کریپتو صدمه بزند؟
  12. بیت‌گت و فورسایت ۳۰ میلیون دلار برای تقویت رشد اکوسیستم تون سرمایه‌گذاری کردند
  13. کارت های امروز همستر چهارشنبه ۲۸ شهریور + ویدیوی آموزشی
  14. آیا کاهش ذخایر بانکی آمریکا ممکن است قیمت بیت کوین را افزایش دهد
  15. افزایش ETF های بیت کوین با خوش‌بینی نسبت به کاهش نرخ بهره
  16. قیمت امروز همستر کامبت چهارشنبه ۲۸ شهریور در بازار پیش از عرضه
  17. قیمت امروز کتیزن چهارشنبه ۲۸ شهریور در بازار پیش از عرضه
  18. قیمت امروز راکی ربیت چهارشنبه ۲۸ شهریور در بازار پیش از عرضه
  19. رمز جیمز (GEMZ) امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور
  20. مینی بازی تلگرامی بایننس با نام مونبیکس (Moonbix) لو رفت
  21. جواب سوال تایم فارم امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور
  22. کد کمبو میم فای امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش وارد کردن
  23. پاسخ پازل امروز ربات میجر چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش تصویری
  24. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش تصویری
  25. کارت های پیکسل امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور به همراه تصویر آموزشی
  26. تصویر امروز جیمز چهارشنبه ۲۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  27. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش ویدئویی
  28. بیت‌ کوین به ۶۱ هزار دلار رسید؛ آیا رشد محدود خواهد بود؟

معرفی پلتفرم و سایت استخراج بایننس کوین؛ چطور دارایی خود را افرایش دهیم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد به دنبال استخراج دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزها هستند. با این حال، همه ارزهای دیجیتال به روش سنتی قابل استخراج نیستند و بایننس کوین (BNB) یکی از این موارد است. از آنجایی که بایننس کوین مانند بیت‌کوین قابل استخراج نیست، مهم است که بدانیم چه روش‌های جایگزینی برای کسب یا جمع‌آوری آن وجود دارد. این مقاله به بررسی پلتفرم‌هایی مانند پنکیک‌سواپ می‌پردازد که می‌توان از طریق آن‌ها به طور موثری با روش‌های جایگزین استخراج مانند استیکینگ، ییلد فارمینگ و تامین نقدینگی بایننس کوین به دست آورد.

چرا نمی‌توان بایننس کوین را به روش سنتی استخراج کرد؟

سی‌پی‌یو برای استخراج بایننس کوین
بایننس کوین را نمی‌توان با روش‌های سنتی مانند استفاده از CPU استخراج کرد.

بایننس کوین ارز دیجیتال اصلی بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان است. این ارز در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 بر روی بلاکچین اتریوم در طول عرضه اولیه سکه (ICO) در سال ۲۰۱۷ ایجاد شد. در سال ۲۰۱۹، بایننس کوین به بلاکچین اختصاصی خود یعنی بایننس چین، منتقل شد و پس از آن با بایننس اسمارت چین (BSC) استفاده از آن گسترش یافت. برخلاف بیت‌کوین که از مکانیزم اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند که شامل استخراج است، بایننس کوین با مکانیزم اجماع اثبات اعتبار سهام (PoSA) کار می‌کند که نیازی به استخراج ندارد. تمام توکن‌های بایننس کوین در زمان عرضه اولیه سکه پیش‌استخراج (Premine) شده‌اند، بنابراین امکان استخراج مستقیم این ارز وجود ندارد.

چه روش‌های جایگزینی برای کسب بایننس کوین وجود دارد؟

وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که فرصت‌هایی برای کسب یا جمع‌آوری بایننس کوین از طریق روش‌های دیگر فراهم می‌کنند. در ادامه هفت مورد از بهترین‌ها را معرفی کرده‌ایم:

۱- پنکیک‌سواپ

پنکیک‌سواپ بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز (DEX) در بایننس اسمارت چین است. این پلتفرم روش‌های مختلفی برای کسب بایننس کوین از طریق مکانیسم‌های امور مالی غیر متمرکز (DeFi) ارائه می‌دهد.

  • تامین نقدینگی: با تامین نقدینگی برای جفت‌های معاملاتی شامل بایننس کوین در پنکیک‌سواپ، شما سهمی از کارمزدهای تراکنش‌های ایجاد شده توسط معاملات در آن جفت‌ها را کسب می‌کنید. این فرآیند شامل واریز مقادیر برابر از بایننس کوین و یک توکن دیگر به یک استخر نقدینگی است. در عوض، شما توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی (LP) دریافت می‌کنید که نشان‌دهنده سهم شما از استخر است و همچنین می‌توان آن‌ها را برای کسب پاداش‌های اضافی استیک کرد.
  • ییلد فارمینگ: پنکیک‌سواپ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های LP خود را در مزرعه‌هایی استیک کنند تا CAKE، توکن اصلی این پلتفرم را کسب کنند. پس از کسب CAKE، می‌توان آن را با بایننس کوین یا سایر ارزهای دیجیتال مبادله کرد و به این ترتیب این ارز را به دست آورد.
  • استیکینگ در استخرها: پنکیک‌سواپ دارای استخرهای استیکینگ است که در آن‌ها می‌توانید توکن‌های CAKE را برای کسب پاداش‌های اضافی استیک کنید. برخی از استخرها انعطاف‌پذیر هستند و اجازه برداشت در هر زمان را می‌دهند، در حالی که برخی دیگر بازدهی بیشتری دارند اما دارایی شما قفل در مدت زمان مشخصی قفل خواهد شد.

۲- ونوس پروتکل

ونوس پروتکل یک بازار غیرمتمرکز برای وام‌دهندگان و وام‌گیرندگان با استیبل‌کوین‌های مختلف و بر روی بلاکچین‌های مختلف از جمله بایننس اسمارت چین است. این پروتکل فرصت‌هایی برای کسب بایننس کوین از طریق فعالیت‌های وام‌دهی و وام‌گیری فراهم می‌کند.

  • وام‌دهی: با تامین بایننس کوین به پروتکل ونوس، می‌توانید سود کسب کنید. این کار در واقع یک درآمد غیرفعال است که در آن بایننس کوین شما به سایر کاربران قرض داده می‌شود و شما سودی به صورت توکن‌های vTokens که نمایانگر وثیقه و سود انباشته شما هستند، دریافت می‌کنید. این توکن‌ها را می‌توان در هر زمان دریافت کرد و سپس آن را در ازای بایننس کوین مبادله کرد.
  • وام‌گیری: با این که این کار یک روش مستقیم برای کسب بایننس کوین نیست، وام‌گیری در مقابل بایننس کوین به شما اجازه می‌دهد بدون فروش دارایی‌های خود به نقدینگی دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال اگر شما تحلیل کرده‌اید که قرار است قیمت بایننس کوین در آینده بالا برود و دارایی‌تان به شکل USDT است، می‌توانید این استیبل کوین را به ونوس پروتکل داده و در ازای آن بایننس کوین قرض بگیرید. زمانی که قیمت این سکه بالا رفت وام خود را پس می‌دهید و تتر خود را نیز در ازای آن پس خواهید گرفت.

۳- آوه

مزرعه استخراج رمزارز
یکی از روش‌های کسب بایننس کوین، استفاده از پلتفرم‌های ییلد فارمینگ است.

آوه نیز یک پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز معروف مانند ونوس پروتکل است که به تازگی علاوه بر اتریوم، روی بایننس اسمارت چین نیز راه‌اندازی شده است. آوه نیز مانند ونوس عملکردهای وام‌دهی و وام‌گیری ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد و از این طریق کاربران می‌توانند از روی سپرده‌های بایننس کوین خود سود کسب کنند.

۴- تراست ولت

تراست والت، که از سال ۲۰۱۸ توسط بایننس خریداری شده است، خدمات استیکینگ را به صورت مستقیم از طریق اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند دارایی بایننس کوین خود را در استخر استیکینگ این کیف پول قفل کنند و پس از طی شدن زمان‌های معین سود خود را از جنس همین سکه دریافت کنند.

۵- هاروست فایننس

هاروست فایننس یک ییلد آگریگیتور بر روی بایننس اسمارت چین است که به کاربران کمک می‌کند بازدهی DeFi خود را به حداکثر برسانند. ییلد آگریگیتور پلتفرمی است که به طور خودکار دارایی کاربر را در استخرها و مزرعه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند تا میزان سود کاربر به حداکثر برسد. همینطور با دسته‌بندی تراکنش‌ها و تکنیک‌های این‌چنینی از کارمزدهایی که کاربر باید بپردازد می‌کاهد. مهم‌ترین ویژگی این پلتفرم نسبت به پلتفرم‌های معمولی استیکینگ، ویژگی ییلد فارمینگ خودکار است. هاروست فایننس سرمایه‌ها را از چندین کاربر جمع‌آوری می‌کند تا به طور خودکار بالاترین بازده‌های موجود را در پلتفرم‌های مختلف DeFi فارم کند. با واریز بایننس کوین یا دارایی‌های مرتبط با این اکوسیستم، کاربران می‌توانند از استراتژی‌های ییلد بهینه‌سازی شده این پلتفرم استفاده کنند؛ بدون این که خودشان شخصا دارایی خود را مدیریت کنند.

۶- بیفی فایننس

بیفی فایننس نیز مانند هاروست فایننس، یک پلتفرم بهینه‌ساز بازده غیرمتمرکز و چند زنجیره‌ای است. یکی از مزیت‌های این پلتفرم پشتیبانی آن از ۲۳ شبکه‌ی مختلف شامل بلاکچین‌های لایه یک و شبکه‌های لایه دو است. همچنین این وب‌سایت ادعا دارد که بیشترین سود سالانه را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

۷- سایت بایننس

گاوصندوقی شامل رمزارز که جهت کسب سود در آن استیک شده است.
یکی از پراستفاده‌ترین روش‌های کسب بایننس کوین، استیک کردن آن در استخرهای مختلف است.

بایننس فقط یک صرافی نیست بلکه یک پلتفرم جامع برای کسب انواع ارزهای دیجیتال از جمله بایننس کوین است. بایننس برنامه‌های مختلفی تحت عنوان «Binance Earn» ارائه داده است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های خود را افزایش دهند.

  • استیکینگ بایننس: این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد بایننس کوین خود را به صورت مستقیم در پلتفرم بایننس استیک کنند. استیکینگ به معنای قفل کردن ارز شما برای مدت زمان معین جهت حمایت از عملیات‌های شبکه است. در عوض این مشارکت شما پاداش‌هایی به صورت بایننس کوین دریافت می‌کنید. بخش استیکینگ وب‌سایت بایننس، از سکه‌ها و توکن‌های مختلف دیگری نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود کاربران بتوانند از سبد متنوعی از دارایی‌های مختلف سود کسب کنند.
  • پس‌انداز انعطاف‌پذیر یا قفل شده: کاربران می‌توانند بایننس کوین خود را در حساب‌های پس‌انداز انعطاف‌پذیر یا قفل شده‌ی این وب‌سایت واریز کنند که بازده کمتری نسبت به استیکینگ دارند؛ اما امکان نقدشوندگی بیشتری فراهم می‌کنند. شما بر خلاف استیکینگ که فقط در بازه‌های معینی می‌توانید سکه‌ی خود را برداشت کنید، می‌توانید در هر زمان وجوه خود را برداشت کرده و سود خود را از دست ندهید. پس‌انداز قفل شده نیز مانند استیکینگ است، اما بازه‌ی زمانی‌ای که دارایی شما در پلتفرم قفل می‌شود کوتاه‌تر است.
  • لانچ‌پول: لانچ‌پول بایننس به کاربران اجازه می‌دهد بایننس کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود را برای فارم کردن توکن‌های جدید استیک کنند. این روش می‌تواند راهی عالی برای کسب توکن‌های تازه عرضه شده باشد که در آینده می‌توانند با بایننس کوین مبادله شوند یا برای افزایش احتمالی ارزش، در آینده نگهداری شوند.

در جدول زیر خدمات این پلتفرم‌ها برای استخراج بایننس کوین را می‌بینید:

خدماتپلتفرم
استیکینگتراست ولت، بایننس
تامین نقدینگیپنکیک سواپ
ییلد فارمینگپنکیک سواپ
اگریگیتور (Aggregator) خودکارهاروست فایننس، بیفی فایننس
وام‌دهیآوه، ونوس
نگاهی کلی به خدماتی که پلتفرم‌های مختلف DeFi برای بایننس کوین ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

با وجود این که نمی‌توانید بایننس کوین را به روش سنتی استخراج کنید، پلتفرم‌های متعددی روش‌های جایگزینی برای کسب و جمع‌آوری این سکه از طریق استیکینگ، ییلد فارمینگ، تامین نقدینگی، و وام‌دهی ارائه می‌دهند. پلتفرم‌هایی مانند پنکیک‌سواپ، ونوس پروتکل، آوه و … خدمات متنوعی متناسب با میزان ریسک‌پذیری کاربر و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری او ارائه می‌دهند. چه به دنبال یک روش امن و کم‌ریسک برای کسب سود بر روی دارایی خود باشید یا به دنبال بازدهی بالاتر از طریق فارمینگ DeFi، فرصت‌های زیادی برای افزایش سبد بایننس کوین شما وجود دارد. فراموش نکنید که پیش از هر سرمایه‌گذاری یا حتی اتصال کیف پول شخصی خود به این پلتفرم‌ها، ویژگی‌ها و صحت آن را به طور کامل جستجو کرده و خطرات مرتبط را قبل از واریز دارایی‌های خود بررسی کنید.

سوالات رایج

چطور با گوشی بایننس کوین استخراج کنیم؟

به طور مستقیم نمی‌توان بایننس کوین را با گوشی استخراج کرد. اما با قفل کردن دارایی در کیف پول‌هایی مانند Trust wallet می‌توان بایننس کوین به دست آورد.

آیا می‌شود به طور رایگان بایننس کوین به دست آورد؟

خیر. اما درصورت خرید بایننس کوین یا استیبل‌کوین‌های مختلف و سرمایه‌گذاری آن‌ها در پلتفرم‌های مختلف، می‌توان سود از جنس بایننس کوین کسب کرد.

منابع: Binance | tokenminds

4/5 - (1 امتیاز)
پرتره‌ی سپهر
درباره سپهر صانعی
سال‌هاست که می‌نویسم و می‌سازم؛ با ویدیو و صدا و کلمه. از سال ۲۰۲۰ با بیت‌کوین آشنا و شیفته‌ی ساز و کار غیرمتمرکزش شدم. از آن زمان تا به حال مشغول جوریدن دنیای رمزارزها بوده‌ام.
درباره سپهر صانعی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر