بیت‌کوین داگز وارد مرحله نهایی پیش‌فروش خود می‌شود - مجله رمزینکس

بیت‌کوین داگز (Bitcoin Dogs) با جمع‌آوری بیش از ۱۱.۵ میلیون دلار، وارد مرحله نهایی پیش‌فروش خود می‌شود.

بیت‌کوین داگز با توکن 0DOG موفق به جمع‌آوری بیش از ۱۱.۵ میلیون دلار در مرحله پیش فروش خود شد و افق‌های روشنی را برای این بازار ترسیم کرد.
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

بیت‌کوین داگز، پروژه‌ای پیشگام در اکوسیستم بیت‌کوین، موفق شده است تنها در مدت کمتر از ۳۰ روز، بیش از ۱۱.۵ میلیون دلار در مرحله پیش‌فروش توکن خود جمع‌آوری کند. این امر نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی قابل توجه جامعه‌ی ارز دیجیتال به این پروژه‌ی نوآورانه است.

خبر عرضه‌ی اولیه‌ی سکه (ICO) بیت‌کوین داگز بر روی بلاکچین بیت‌کوین که اولین مورد از نوع خود به شمار می‌رود، به طور گسترده در رسانه‌ها پوشش داده شده است. تیم توسعه‌ی این پروژه با انتشار نسخه آزمایشی بازی و مجموعه ۱۰,۰۰۰ عددی NFT در سه ماهه دوم سال جاری، سرعت قابل توجهی به روند پیشرفت خود بخشیده است.

قیمت نهایی توکن ۰.۰۴۰۴ دلار تعیین شده است که معادل افزایش ۱۶۹ درصدی نسبت به قیمت خرید در مرحله‌ی اول پیش‌فروش است. این افزایش قابل توجه، نشان‌دهنده‌ی اعتماد بالای مشارکت‌کنندگان اولیه به پروژه‌ی بیت‌کوین داگز می‌باشد.

قدرت پنهان در قلب بیت‌کوین داگز

بیت‌کوین داگز ترکیبی از یک مجموعه NFT و یک بازی بازیکن علیه بازیکن (PVP) با مفهومی منحصر به فرد و با دقت طراحی شده است. این پروژه نه تنها از برخی از موفق‌ترین پروژه‌‌های بازی مانند Axie Infinity، Xpet و Bitcoin Cats الهام گرفته است، بلکه از ویژگی‌های مشابهی بهره می‌برد که منجر به ایجاد قیمت‌های تاریخی برای مجموعه‌های NFT نظیر BAYC و CryptoPunks شده است.

تکنولوژی نوآورانه‌ی BRC-20 زیربنای توکن کاربردی 0DOG این پروژه است. BRC-20، استاندارد توکن قابل تعویض جدیدی است که بر روی بلاکچین بیت‌کوین توسعه یافته است. این فناوری با استفاده از نوشته‌های مرتب بر روی بلاکچین بیت‌کوین، مرزهای توکن‌سازی دارایی‌های دیجیتال را گسترش می‌دهد.

موفقیت پیش‌فروش بیت‌کوین داگز گواهی بر اشتیاق جامعه‌ی ارز دیجیتال به پروژه‌هایی است که از آخرین فناوری‌های بلاکچین استفاده می‌کنند.

فصلی جدید در تاریخ بلاکچین

بنا به گفته‌ی تیم توسعه‌ی بیت‌کوین داگز، مالکیت توکن‌های 0DOG فرصتی برای ثبت نام خود در تاریخ بلاکچین به عنوان دارندگان اولین توکن عرضه شده بر روی بلاکچین اصلی بیت‌کوین به شمار می‌رود. این توکن غیرقابل تغییر و منحصر به فرد است و قابلیت تکرار ندارد.

بازتاب گسترده و نفوذ بالای برند بیت‌کوین دگز، به همراه پتانسیل بلندمدت آن برای تأثیرگذاری بر فضای بازی‌های بلاکچینی و احیای احتمالی بازار NFT، منجر به جلب توجه گسترده از سوی جامعه‌ی ارزهای دیجیتال شده است.

“تحلیل جامع ما، بیت‌کوین داگز را به عنوان باارزش‌ترین توکن سال ۲۰۲۴ معرفی می‌کند. موفقیت پیش‌فروش BRC-20 نویدبخش گسترش این استاندارد و تبدیل احتمالی بلاکچین بیت‌کوین به اکوسیستم پیشرو در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال است. بیت‌کوین داگز فرصتی استثنائی برای ورود به نسل جدیدی از آلت‌کوین‌های مبتنی بر بیت‌کوین است.”

وبسایت Invezz.com

منبع: CryptoJournal

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید