دارندگان بایننس کوین آماده نوسانات قیمتی باشند- مجله رمزینکس

فعالان بازار، با صعود بایننس کوین به نزدیکی قله‌ی قیمتی، آماده‌ی رویارویی با نوسانات می‌شوند

ارز دیجیتال بایننس کوین و دو فلش سبزرنگ به سمت بالا نشانه‌ی افزایش قیمت
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

قیمت بایننس کوین (BNB) پس از جهشی بیش از ۱۰ درصدی نسبت به کف قیمتی یکشنبه (۵۹۷ دلار)، در حال نزدیک شدن به بالاترین رکورد خود در ۷۰۵ دلار است.

ارز دیجیتال بایننس کوین در حال حاضر با قیمت ۶۶۳ دلار معامله می‌شود که حاکی از افزایش ۶.۲۵ درصدی آن در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته است. عملکرد BNB در این بازه زمانی، از شاخص ۲۰تایی کوین‌دسک (CD20) که تنها ۰.۲۳ درصد افزایش داشته است، پیشی گرفته است.

اخیراً مشارکت چشمگیر در پلتفرم‌های لانچ‌پد و لانچ‌پول بایننس، موجب تقویت این توکن شده است. در این پلتفرم‌ها، کاربران برای دریافت سهمی از یک توکن جدیدالانتشار، ملزم به خرید و استیک کردن بایننس کوین هستند. آخرین عرضه‌ی اولیه‌ی صرافی بایننس، مربوط به توکن گیمینگ مبتنی بر تلگرام، نات کوین بود.

با این حال، با نزدیک شدن حجم معاملات به ۳ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته، فعالان بازار اختیار معامله با رویکردی محتاطانه، اقدام به خرید اختیار فروش با قیمت اعمال ۵۵۰ تا ۶۵۰ دلار کرده‌اند.

برند سیشکا، مدیر ارشد بازرگانی پاورترید، در گفتگو با کوین‌دسک عنوان کرد:

حجم معاملات ثبت‌شده‌ی اختیار معامله ۱۱,۲۵۰ واحد بوده است. قیمت اعمال اختیار خرید از ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار و قیمت اعمال اختیار فروش نیز از ۶۵۰ تا ۵۵۰ دلار متغیر است. با توجه به پیش‌روی قیمت‌ها به سمت سطوح بالای سال ۲۰۲۴، فعالان بازار انتظار نوسانات قابل توجهی را دارند.

قرارداد اختیار معامله، یک ابزار مشتقه است که به خریدار حق می‌دهد تا قبل از انقضای قرارداد، دارایی را با قیمت از پیش تعیین‌شده‌ای خریداری یا به فروش برساند. خرید اختیار خرید، به منزله‌ی اتخاذ یک استراتژی صعودی تلقی می‌شود، در حالی که خرید اختیار فروش، بیانگر رویکردی نزولی است.

از مجموع ۷.۵ میلیون دلاری ارزش سررسید باز در اختیار معامله‌ی بایننس کوین، در صورت تداوم روند صعودی یا حفظ قیمت فعلی این ارز دیجیتال، بسیاری از اختیارهای فروش بی‌ارزش منقضی خواهند شد.

منبع: CoinDesk

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر