پیش‌بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۳۰ - مجله رمزینکس
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. بازی دات کوین در بستر بلاک چین ونوم راه‌اندازی می‌شود
  2. سولانا برای لحظاتی بایننس کوین را پشت سر گذاشت
  3. بیت کوین در حال دورخیز برای فتح قله قیمتی ۱۰۰,۰۰۰ دلار است
  4. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  5. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  6. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  7. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  8. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، چشم‌اندازی جسورانه برای قدرت محاسباتی در سال ۲۰۳۰ ترسیم می‌کند.

اظهار نظر چارلز هاسکینسون درباره‌ی قیمت کاردانو در سال ۲۰۳۰.
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۳

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار بلاک‌چین کاردانو، در پیش‌بینی‌ای جسورانه، انقلابی در عرصه‌ی قدرت محاسباتی را تا سال ۲۰۳۰ متصور است. سخنان اخیر وی نویدبخش جهشی قابل توجه در توانمندی‌های یادگیری ماشین در چند سال آینده است.

دستیابی به جهش در یادگیری ماشین تا سال ۲۰۳۰

در پستی که اخیراً در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (قبلاً توییتر) منتشر کرده است، هاسکینسون اعلام کرد تا پایان این دهه، اجرای مدل‌های یادگیری ماشین ۱۰۰۰ برابر قدرتمندتر از مدل Mixtral بر روی یک رایانه‌ی شخصی (PC) گیمینگ معمولی امکان‌پذیر خواهد بود. این گفته‌ی هاسکینسون حاکی از بهبود چشمگیری در توانایی سیستم‌ها برای انجام وظایف محاسباتی پیچیده در حوزه‌ی یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI) است.

بنا بر اظهارات وی، دستیابی به این نوآوری تکنولوژیکی مستلزم استفاده از سخت‌افزار تخصصی و تکنیک‌های بهینه‌سازی است. با به‌کارگیری این فناوری‌های پیشرفته، قدرت محاسباتی رایانه‌های شخصی گیمینگ به طور بالقوه به سطوحی غیرمنتظره ارتقا خواهد یافت و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به شکل مؤثری کارهایی را انجام دهند که پیش‌تر تنها برای سیستم‌های با کارایی بالا در نظر گرفته می‌شد.

پیش‌بینی هاسکینسون نویدبخش دسترسی آسان‌تر به قدرت محاسباتی است که تأثیراتی گسترده خواهد داشت و صنایع مختلف می‌توانند از کاربردهای آن بهره‌مند شوند. همچنین، ادعای بنیانگذار کاردانو در دوره‌ای مطرح می‌شود که نوآوری و پیشرفت‌های تکنولوژیکی، به ویژه در زمینه‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، با سرعت زیادی در حال وقوع است.

تحقق پیش‌بینی‌های هاسکینسون می‌تواند منجر به شکستن مرزهای قدرت محاسباتی، پیشبرد نوآوری در سطح جهانی و در نهایت، به کارگیری قدرت محاسباتی عظیم در سخت‌افزارهای مصرفی شود.

سکوت هاسکینسون در مورد آینده‌ی توکن ADA

در حالی که هاسکینسون به ارائه‌ی پیش‌بینی‌هایی در مورد سال ۲۰۳۰ پرداخته است، وی از هرگونه چشم‌انداز شخصی در رابطه با آینده‌ی توکن بومی کاردانو، یعنی ADA، خودداری کرده است. تمرکز اخیر بنیانگذار کاردانو بر توانمندی‌های دگرگون‌کننده‌ی هوش مصنوعی و مدل‌های یادگیری ماشین در این صنعت بوده است.

در زمان نگارش این متن، قیمت ADA برابر با ۰.۶۴ دلار است که بر اساس داده‌های CoinMarketCap، نشان‌دهنده‌ی کاهش ۱۰.۰۵ درصدی در طول هفته‌ی گذشته است. این در حالی است که سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده‌اند و قیمت ADA نسبتاً بدون تغییر باقی‌مانده است.

اگرچه هاسکینسون پیش‌بینی قیمتی برای کاردانو ارائه نکرده است، تحلیلگران دیگر ارز دیجیتال وارد عمل شده‌اند تا این خلا را پر کنند. علی مارتینز، تحلیلگر شناخته‌شده‌ی ارز دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت ADA پس از یک دوره تثبیت بین محدوده‌ی ۰.۵۵ تا ۰.۸۰ دلار در هفته‌های آینده، به ۱.۷۰ دلار برسد.

این تحلیلگر پیش‌بینی کرده است که پس از افزایش قیمت به ۱.۷۰ دلار، کاردانو می‌تواند جهشی قابل توجه به سمت ۵ دلار را تجربه کند. این افزایش قیمت، رکورد قبلی بالاترین قیمت تاریخی این ارز دیجیتال که برابر با ۳.۱۰ دلار در سال ۲۰۲۱ بود را پشت سر خواهد گذاشت.

منبع: Bitcoinist

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ