آیا ارز پپه (PEPE) یک شبه شما را پولدار می‌کند؟ - مجله رمزینکس

آیا ارز پپه (PEPE) یک شبه شما را پولدار می‌کند؟

میم‌کوین PEPE
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

برخی معتقدند تاریخ دوباره تکرار می‌شود! تا همین چند وقت پیش، کسانی که رمزارزهایی مانند دوج کوین و شیبا داشتند، سود بسیاری بردند؛ اما قضیه جذاب‌ میم کوین‌ها فقط به همین دوتا ختم نمی‌شود. شخصیت قورباغه افسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی حالا با رمز ارز PEPE (ارز پپه) روی میدان آمده تا توجه‌ها را به سمت رشد تاریخی خودش بکشاند. در این مقاله، به معرفی کامل رمز ارز دیجیتال پپه (PEPE) خواهیم پرداخت.

رمز ارز PEPE چیست؟

ارز دیجیتال PEPE، که با نام میم کوین پپه نیز شناخته می‌شود، یک رمز ارز جدید بر بستر بلاک چین اتریوم است که از شخصیت محبوب قورباغه پپه در میم‌ها الهام گرفته شده است. این ارز دیجیتال در اواسط آوریل ۲۰۲۳ به طور مخفیانه و بدون پیش‌فروش راه‌اندازی شد و به‌سرعت در بین کاربران دنیای کریپتو محبوبیت پیدا کرد.

غورباقه سبز نماد کوین pepe

 ماجرای شیرین PEPE از کجا آغاز شد؟

پپه یا PEPE یک شخصیت کارتونی سبز رنگ به شکل قورباغه بوده که احساسات مختلفی را از خود در دنیای دیجیتال به نمایش گذاشته است. این شخصیت، با گذشت زمان کامل شد و به شکل فرهنگ جوامع دیجیتال درآمد. همین سیر فراز و فرود احساسات پپه باعث شد حتی در شرایط مختلف بازار رمزارزها نیز از آن استفاده شود. ویژگی منحصربه‌فرد این شخصیت کارتونی، حتی برای نقد یا تمسخر موسسات دولتی و مالی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پپه محبوب برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ توسط مت فوری معرفی شد. جامعه ارز دیجیتال نیز پپه را به‌عنوان یک میم کویت پذیرفت. همین امر منجر شد تا انواع مختلف پپه از جمله پپه کش  و $PEPE نیز وارد میدان شوند.

نگاهی بر موفقیت سایر میم‌کوین‌

در این قسمت،‌ نگاهی به ثروت افرادی خواهیم انداخت که در اثر خرید میم کوین‌ها نصیبشان شد. ماجراهایی همچون:

  • میلیونر دوج کوین: گلاوبر کونتسوتو، ساکن لس آنجلس، در فوریه ۲۰۲۱ تمام پس انداز خود یعنی ۲۵۰ هزار دلار را روی دوج کوین سرمایه گذاری کرد. آن زمان قیمت این ارز دیجیتال فقط ۰.۰۴۵ دلار بود. فقط در دو ماه، قیمت دوج کوین به ۰.۷۰ دلار رسید و او را یک شبه به یک میلیونر تبدیل کرد.
  • میلیونر شیبا اینو: فرد دیگری با نام مستعار «شیبا کینگ» در توییتر، در اوایل سال ۲۰۲۱ حدود ۸۰۰۰ دلار روی شیبا اینو سرمایه گذاری کرد که قیمت آن ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار بود. تا زمانی که قیمت در ماه مه ۲۰۲۱ به اوج خود رسید، سرمایه گذاری او بیش از ۵ میلیون دلار ارزش داشت و او را میلیونر کرد.
  • میلیونر سیف مون: جان کارونی، جوان ۲۶ ساله‌ای از نیوجرسی، در آوریل ۲۰۲۱ زمانی که قیمت آن ۰.۰۰۰۰۰۰۵ دلار بود، ۲۵۰۰ دلار روی سیف مون سرمایه گذاری کرد. تنها در عرض دو ماه، قیمت سیف مون حدود ۱۴ میلیون درصد افزایش یافت و سرمایه گذاری کارونی به بیش از ۳۵۰ هزار دلار رسید و او را ثروتمند کرد.

این موارد فقط نمونه‌هایی از افرادی هستند که به‌موقع وارد دنیای میم کوین‌ها شدند و سودهای کلانی به دست آوردند. اما آیا هنوز هم این امکان وجود دارد؟ پاسخ آن را در بخش بعدی دادیم.

طراحی لوگوی pepe داخل حباب

آیا میم‌کوین PEPE شما را ثروتمند خواهد کرد؟

قطعا بله! در حالی که به نظر می‌رسید مدتی پیش توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) جایگزین میم‌ کوین‌ها شوند، اما این اتفاق نیفتاد. میم کوین‌ها همچنان به رونق خود ادامه می‌دهند. پتانسیل میم‌کوین جدیدی مانند «کوین پپه» باتوجه به اهمیت فرهنگی آن بسیار زیاد است.

البته ممکن است در طول مسیر نوساناتی در ارزش این میم کوین وجود داشته باشد، اما فراموش نکنید که شیبا اینو چندین چرخه را طی کرد تا به جهش بزرگ خود رسید. سکه شیبا اینو برای مدت طولانی ارزش نسبتا پایینی داشت، اما پس از چند چرخه، سرعت گرفت و به یکی از میم کوین‌های برتر بازار تبدیل شد و فقط در چند ماه بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ درصد افزایش یافت.

توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در سکه های میم ریسک بالایی دارد و باید با احتیاط انجام شود. با این حال، همانطور که موفقیت کوین شیبا اینو نشان داده است، پاداش‌های بالقوه به‌خصوص برای پپه نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ​​دنیای سرگرم‌کننده و عجیب ارز دیجیتال PEPE

نحوه خرید ارز دیجیتال pepe

برای خرید پپه، باید حساب خود را در صرافی با استفاده از ریال یا ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین و اتریوم شارژ کنید. در صرافی‌های خارجی، می‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی یا ارزهای دیجیتال حساب خود را شارژ کنید. در صرافی‌ رمزینکس، می‌توانید با حساب ریالی خود نسبت خرید ارز دیجیتال Pepe اقدام کنید. در صرافی‌های ایرانی پس از احراز هویت کامل به‌راحتی می‌توانید با پول ریالی خود این میم‌کوین را خریداری کنید.

میم کوین PEPE؛ ارز دیجیتالی که باید مراقبش باشید

میم کوین‌هایی مانند دوج کوین و شیبا اینو، به دلیل افزایش‌ ناگهانی و نجومی قیمتشان معروف هستند. در حالی که برخی افراد این میم کوین‌ها را صرفاً شوخی می‌دانند، برخی هم معتقدند که ممکن است سودهای هنگفتی به ارمغان بیاورند. در این مقاله،به بررسی پتانسیل پپه، به‌عنوان یک میم کوین جدید و یک سرمایه گذاری سودآور پرداختیم. پپه یک ارز دیجیتال با پتانسیل بالا برای رشد است. با این حال، قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، تحقیقات خود را انجام به‌طور کامل انجام دهید و مدیریت سرمایه را فراموش نکنید.

سوالات متداول درباره ارز پپه

ارزش هر PEPE چقدر است؟

هر پپه معادل ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار است.

میم کوین پپه چیست؟

پپه کوین ($PEPE) میم کوینی محبوب است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. مدت کوتاهی پس از عرضه عمومی آن در آوریل ۲۰۲۳، پپه کوین به یکی از پرمعامله‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

چرا ارز دیجیتال Pepe این‌قدر مشهور است؟

پپه کوین یک فرصت منحصربه‌فرد برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که این پتانسیل را دارد با پذیرش و استفاده بیشتر افراد، ارزشش افزایش یابد. یکی دیگر از عواملی که اشتیاق سرمایه‌گذاری روی ارز پپه را بیشتر می‌کند، جامعه‌ای است که پیرامون آن شکل گرفته است.

منبع: medium

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید