۵ راه ساده دریافت ایردراپ متامسک در ۲۰۲۴

معرفی روش‌ های دریافت ایردراپ متامسک در ۲۰۲۴

علامت توکن ایردراپ متامسک در وسط به زنگ سفید با دو لوگو در اطراف
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مارس ۲۰۲۲، جو لوبین بنیان‌گذار Consensys، اعلام کرد که در نظر دارد تا برای یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های دنیای کریپتوکارنسی، رمزارزی بومی ارائه دهد. اینکه کیف پول متامسک که بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد، توکن بومی داشته باشد و این ارز دیجیتال در ایردراپ ارائه شود، می‌تواند خبر جذابی برای تمام فعالان بازار کریپتوکارنسی باشد. 

اما روش شرکت در ایردراپ متامسک چیست؟ در این مقاله از رمزینکس به معرفی آسان‌ترین روش های دریافت ایردراپ متامسک در سال ۲۰۲۴ پرداخته‌ایم.

چرا ایردراپ متامسک اهمیت دارد؟

از آنجایی که متامسک بیشترین کاربر را در میان کیف پول‌های ارز دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی دارد، داشتن یک توکن بومی می‌تواند کمک زیادی به تمرکززدایی هرچه بیشتر این برنامه غیرمتمرکز کاربردی کند. همانطور که گفته شد، بنیان‌گذار شرکت سازنده متامسک در مصاحبه اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد برای مدیریت هرچه بهتر متامسک از طریق ایردراپ، توکن بومی این پلتفرم را ارائه دهد.

اما از آن سال تا به حال، ایردراپ متامسک در هاله‌ای از ابهام بوده و همچنان کاربران این پلتفرم در انتظار روز مورد نظر هستند. البته بارها لوبین در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده که به دنبال راهکاری است که ایردراپ متامسک به‌طور منصفانه میان تمام کاربران این پلتفرم صورت پذیرد. 

همچنین یکی دیگر از بنیان‌گذاران این پلتفرم اعلام کرده که ایردراپ متامسک نیازمند روش‌هایی است که مطمئن شوند تمام توکن‌ها در اختیار افرادی قرار نمی‌گیرد که بیشترین دارایی دیجیتال را دارند، حداکثر توکن بومی را اخذ نکنند تا مدیریت پلتفرم در اختیار عده‌ای قلیل نباشد و اکثر کاربران حاضر در متامسک بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنند. 

البته بیان این نکته هم حائز اهمیت خواهد بود که متامسک یک پروژه اتریوم محور بوده که ایردراپ آن در راستای بهبود وضعیت اکوسیستم اتریوم خواهد بود و مانند آربیتروم و اپتیمیسم، در دسته پروژه‌های لایه دوم اتریوم قرار خواهد گرفت.

لوگو متامسک سفید با نام آن در وسط
متامسک بیشترین کاربر را در ماه با ۳۰ میلیون کاربر فعال دارد.

چطور ایردراپ متامسک را دریافت کنیم؟

از آنجایی که متامسک یک کیف پول ارز دیجیتال بوده که در کنار امکان ذخیره انواع دارایی‌های دیجیتال، فضایی را برای استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را در اختیار کاربران خود قرار داده است، روش‌های متعدد و ساده‌ای برای دریافت ایردراپ متامسک وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم. 

ساده‌ترین راه دریافت ایردراپ متامسک؛ واریز و برداشت

اولین و ساده‌ترین روش شرکت در ایردراپ متامسک، واریز و برداشت ارز دیجیتال با استفاده از این کیف پول رمزارزی است. هر کاربری که در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت می‌کند، برای انجام امور مختلفی چون نگهداری ارز دیجیتال برای سود بلند مدت، معامله در بازار، خرید NFT، انجام بازی‌های کریپتویی و کسب سود کوتاه مدت از ترید، نیاز به واریز و برداشت ارز دیجیتال با استفاده از یک کیف پول رمزارزی دارد. 

متامسک با توجه به اینکه یک کیف پول تحت وب است، بهترین کیف پول برای انجام اموری است که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم. شما به راحتی می‌توانید با واریز و برداشت رمزارز در این کیف پول کاربردی، در ایردراپ متامسک شرکت کنید. البته خرید اتریوم از طریق این کیف پول روش دیگری برای دریافت ایردراپ متامسک به‌شما می‌رود.

لوگو روباه متامسک در وسط صفحه مشکی
متامسک در دنیای dApp ها بسیار کاربردی است.

تبادل یا Swap؛ روشی جذاب برای شرکت در ایردراپ متامسک

همواره در دنیای ما انسان‌ها، میانبرها جذابیت دیگری داشته‌اند. یکی از قابلیت‌های کیف پول متامسک، امکان تبادل مستقیم ارزهای دیجیتال با یکدیگر است. حتما شده که شما هم از مسیر خسته کننده ارز اول به تتر و سپس تتر به ارز دوم خسته شده‌ و به دنبال میانبری برای این مسیر طاقت‌فرسا بوده‌اید.

تبادل یا Swap در این کیف پول، در کنار اینکه یکی از روش‌های ساده برای دریافت ایردراپ متامسک است، راهکاری بسیار کاربردی برای تبدیل دارایی‌های دیجیتال به یکدیگر بدون فوت وقت به‌شما می‌رود. به خاطر داشته باشید که حجم تراکنش‌های شما برای شرکت در ایردراپ متامسک بسیار حائز اهمیت است. 

قابلیت میان زنجیره‌ای؛ روشی عالی برای دریافت ایردراپ متامسک

اگر به دنبال انتقال دارایی‌های دیجیتال خود میان بلاکچین‌های مختلف هستید، قابلیت Bridge متامسک بهترین روش برای به انجام رساندن چنین عملیاتی است. در حال حاضر بلاکچین‌هایی که در این ویژگی خاص متامسک مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلاکچین اتریوم، آربیتروم، اوپتیمیسم، بایننس، آوالانچ و پالیگان است. به منظور اینکه بتوانید با خیال راحت در ایردراپ متامسک شرکت کنید، حتما تراکنش‌های بیشتری را در ماه نسبت به حد معمول مد نظر داشته باشید. 

یکی از مهم‌ترین نکاتی را در رابطه با قابلیت Bridge متامسک وجود دارد، انتخاب بهترین مبلغ تراکنش پس از ورود به صفحه انتقال است. پس از آنکه شما شبکه مورد نظر خود را برای انتقال انتخاب کنید، متامسک به‌طور خودکار بهترین شبکه با کمترین کارمزد را انتخاب می‌کند.

لوگو کیف پول متامسک با نمادی همچون مدار در اطراف
قابلیت Bridge، امکان تبادلات میان زنجیره‌ای را فراهم می‌کند

استفاده از dApps؛ سرگرمی در کنار دریافت ایردراپ متامسک

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، در کنار امکان ذخیره و تبادل ارزهای دیجیتال، متامسک دسترسی به دنیای به حد و مرز Web3.0 و برنامه‌های غیرمتمرکز را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از تبادل، کشت سود (Yield Farming)، وام‌دهی و استقراض گرفته تا خرید NFT، همه و همه از طریق کیف پول متامسک امکان‌پذیر است. 

همچنین کاربران می‌توانند از برنامه‌های غیرمتمرکزی چون یونی سواپ، سوشی سواپ و اوپن سی نیز استفاده کنند و به تبادل دارایی‌های دیجیتال بپردازند.

شرکت در ایردراپ متامسک با استخر نقدینگی

با همکاری متامسک با دو پلتفرم Lido و Rocket، این کیف پول کاربردی امکان شرکت کاربران خود را در استخرهای نقدینگی برای کسب سود بیشتر فراهم کرده است. همین استخرهای نقدینگی، یکی از بهترین روش‌ها برای شرکت در ایردراپ متامسک هستند. نکته حائز اهمیت، عدم وجود محدودیت استیک اتریئم در پلتفرم Lido از طریق کیف پول متامسک است که می‌تواند خبر خوبی برای کاربران این کیف پول جذاب باشد. 

جمع‌بندی

با توجه به اینکه ایردراپ متامسک همچنان در قدم‌های اولیه خود به‌سر می‌برد، می‌توان نتیجه گرفت که همچنان فرصت برای کسانی که احساس می‌کنند این ایردراپ جذاب را از دست داده‌اند، وجود دارد. برای دریافت ایردراپ متامسک کافی است از طریق واریز و برداشت، سهام‌گذاری، استفاده از dApp ها، استفاده از پل‌ها و امکان تبادل یا Swap استفاده کنید. 

سوالات رایج

آیا متامسک ایردراپ رایگان تراست ولت است؟

برای دریافت ایردراپ متامسک باید در همین کیف پول فعالیت داشته باشید.

آیا ایردراپ متامسک یک ایردراپ رایگان است؟

درست است که اکثر ایردراپ‌ها رایگان هستند اما قبل از آن با انجام فعالیت‌هایی باید خود را در میان افراد واجد شرایط قرار دهید.

منابع: coincu | coingecko

2/5 - (1 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید