آموزش نحوه خرید و فروش بونک در چند قدم ساده

گام به گام نحوه خرید و فروش بونک از صرافی ارز دیجیتال

نماد ارز دیجیتال بونک با پس زمینه چارت قیمتی
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳

اگر به دنیای میم کوین‌ها (Memecoin) علاقه دارید، حتما آموزش نحوه خرید و فروش بونک را به دقت تا پایان مطالعه کنید؛ زیرا این میم کوین سولانا (Solana) آینده‌ای درخشان پیش‌رو دارد و می‌تواند سود زیادی را نصیب دارندگان خود کند. اما خرید BONK پیچ و خم خاص خود را دارد که به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و آموزش نحوه خرید و فروش بونک پرداخته و مرحله به مرحله خرید این میم کوین جذاب را شرح داده‌ایم.

چگونه بونک بخریم؟

برای  خرید ارز دیجیتال روش‌های متعددی وجود دارد اما باید توجه کنید هر کدام از این تکنیک‌ها با توجه به شرایط جغرافیایی و مالی، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. خرید بونک نیز در پلتفرم‌های مختلف امکان دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

خرید بونک از صرافی ارز دیجیتال خارجی

نماد ارز دیجیتال بونک در کنار نام این میم کوین
میم کوین بونک مبتنی بر بلاکچین سولانا است.

صرافی‌های رمزارزی زیادی در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و هرکدام با توجه به شرایطی که دارند، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. مشهورترین این صرافی‌ها، صرافی ارز دیجیتال بایننس است که با ارائه خدماتی متمایزکننده، در صدر صرافی‌های رمزارزی خارجی قرار دارد. اما برای کاربران ایرانی یک «امای بزرگ» وجود دارد!

کاربران ایرانی به دلیل وجود محدودیت‌هایی، نمی‌توانند از ریال استفاده کنند و باید با خرید تتر و انتقال آن به صرافی بایننس، خرید و فروش کریپتویی خود را انجام دهند. 

خرید بونک از صرافی‌های سواپ

نوع دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال مشهور به DEX یا صرافی غیرمتمرکز هستند. در این صرافی‌ها کاربران از طریق کیف پول و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) می‌توانند به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. از مشهورترین آن‌ها می‌توان به صرافی یونی سواپ اشاره کرد که کاربرد زیادی در دنیای سواپ‌ها دارد.

خرید بونک از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

اما راحت‌ترین و بی‌دردسرترین روش خرید ارز دیجیتال بونک، اقدام از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی است. کاربران بدون داشتن هیچ محدودیتی و تنها با طی کردن مراحل ثبت نام، می‌توانند با واریز ریال از طریق حساب‌های بانکی خود، نه تنها ارز دیجیتال بونک را خریداری کنند، بلکه به خرید بیت کوین و خرید اتریوم نیز بپردازند و از این ارزهای دیجیتال کاربردی، استفاده کنند.

حال با توجه به تمام گفته‌های فوق، برای خرید بونک بهترین و امن‌ترین گزینه، اقدام از طریق یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی مانند رمزینکس خواهد بود؛ زیرا بدون دردسر و وجود هرگونه محدودیت، می‌توانید در هر ساعتی از روز به خرید و فروش ارز بونک و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید.

آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال بونک از صرافی ارز دیجیتال ایرانی 

حال که با یکی از مهم‌ترین نکات در نحوه خرید و فروش بونک آشنا شدیم، نوبت به خریدن این ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌رسد. 

قدم اول؛ انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر

صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی در ایران وجود دارند که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. در این میان اما صرافی ارز دیجیتال رمزینکس با ارائه یک رابط کاربری جذاب، مسیر ساده ثبت نام و استفاده از پروتکل‌های امنیتی به‌روز، می‌تواند بهترین گزینه باشد. حال در ادامه به بررسی نحوه خرید و فروش بونک در صرافی رمزینکس پرداخته‌ایم. 

قدم دوم نحوه خرید و فروش بونک؛ افتتاح حساب کاربری 

تصویر صفحه رمزینکس با نشان دادن گزینه ثبت نام در مرحله دوم نحوه خرید و فروش بونک
در ابتدا باید در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید.

پس از اینکه یک صرافی را به عنوان مرکز خرید ارز دیجیتال بونک انتخاب کردیم، نوبت به ثبت نام در این صرافی می‌رسد. کافی است با مراجعه به صفحه اول صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، از طریق گزینه ثبت نام که در عکس بالا مشخص شده، وارد پروسه ثبت نام شوید. در این مرحله، با وارد کردن شماره همراه، تاریخ تولد و شماره ملی، حساب کاربری شما در کمتر از چند ثانیه ساخته خواهد شد. در ادامه نیز با ارتقاء حساب خود به حساب کاربری ویژه، می‌توانید به راحتی به دنیای کریپتوکارنسی دسترسی داشته باشید و به معامله بپردازید. 

قدم سوم، واریز وجه و خرید

صفحه واریز وجه در صرافی رمزینکس
برای واریز وجه، حتما به مقدار محدودیت‌های خرید ارز بونک دقت کنید.

حال در این مرحله از نحوه خرید و فروش بونک، نوبت به واریز وجه می‌رسد. در این مرحله با متصل کردن یک یا چند حساب بانکی خود به حساب کاربری‌تان نزد صرافی، می‌توانید وجه مورد نظر خود برای خرید ارز دیجیتال بونک را واریز کنید. در نظر داشته باشید که ابتدا از طریق لیست قیمت ارز دیجیتال موجود در صرافی رمزینکس، قیمت بونک را چک کنید. در حال حاضر (۱۲ ام تیر ماه ۱۴۰۳)، ارز دیجیتال بونک با قیمت ۰.۰۰۲۶ دلار یا ۱۶۵ تومان در دسترس است. به دلیل داشتن قیمت بسیار پایین، به صورت ۱۰۰تایی به فروش می‌رسد. یعنی اگر شما یک میلیون تومان ارز بونک بخرید، تقریبا ۶۰۰ هزار عدد توکن بونک در ولت شما خواهد نشست. 

قدم آخر نحوه خرید و فروش بونک؛ انتقال BONK به کیف پول 

حال که با موفقیت ارز دیجیتال بونک را خریداری کردید، نوبت به انتقال این رمزارز به کیف پول می‌رسد. برای انتقال بونک به کیف پول، ۲ گزینه در پیش‌رو دارید:

  1. کیف پول گرم: کیف پول نرم‌افزاری نوعی از ولت ارز دیجیتال است که با اتصال دائم به اینترنت، دسترسی ساده‌ای به دنیای کریپتوکارنسی دارد و کاربران می‌توانند در هرکجا و هر زمان، به ولت ارز دیجیتال واریز کنند. تراست ولت بهترین نوع این کیف پول‌ها به‌شمار می‌روند.
  2. کیف پول سرد: کیف پول سرد یا کیف پول سخت‌افزاری نوعی ولت است که امنیت بالاتری نسبت به سایر ولت‌ها دارد و در قالب یک USB ارائه می‌شود. این ولت‌ها به دلیل عدم اتصال به اینترنت امنیت بیشتری دارند اما دسترسی به آن‌ها نسبت به کیف پول‌های گرم، سخت‌تر است.  

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی نحوه خرید و فروش بونک پرداخته و مراحل خرید این ارز دیجیتال را از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی به صورت بسیار ساده، شرح دادیم. حتما به‌خاطر داشته باشید برای خرید ارز بونک از طریق صرافی‌های ایرانی اقدام کنید؛ زیرا هیچ محدودیتی برای ایرانیان ندارند و کاربران ایرانی می‌توانند با واریز ریال به خرید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. حتما در نظر داشته باشید که ارز بونک به دلیل قیمت پایینی که دارد، به‌صورت ۱۰۰تایی ارائه می‌شود و به این منظور در تنظیم بودجه خود برای خرید BONK دقت لازم را داشته باشید.

سوالات متداول

ارز بونک چه رابطه‌ای با ارز سولانا دارد؟

ارز دیجیتال بونک میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا است که به منظور ارائه تراکنش‌هایی با سرعت بالا و هزینه کم، ایجاد شده است. 

تعداد سکه های ارز بونک (عرضه کل) چقدر است؟

عرضه کل ارز دیجیتال بونک چیزی حدود ۹۳ بیلیون کوین بوده است. 

منابع: coincodex

5/5 - (1 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید