کاربردهای کانترکت لونا کلاسیک چیست؟ - رمزینکس

چیزهایی که درباره کانترکت لونا کلاسیک نمی‌‌دانید!

به قراردادهای هوشمند شکل گرفته در شبکه ترا کلاسیک که مربوط به ارز دیجیتال لونا کلاسیک هستند، کانترکت لونا کلاسیک گفته می‌شود. 
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حال حاضر، لونا کلاسیک یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتو محسوب می‌شود. یکی از مهم‎ترین اجزای این ارز دیجیتال، کانترکت لونا کلاسیک محسوب می‌شود که شناخت این کانترکت برای تمامی سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال ضروری است. در این مقاله از صرافی رمزینکس به بررسی کانترکت (قرارداد) لونا کلاسیک، نحوه کار و کاربرد آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

کانترکت لونا کلاسیک چیست؟ 

اگر کمی با لونا کلاسیک آشنا باشید، می‌دانید که پروژه لونا (ترا) دارای یک شبکه بلاک‌چین مستقل و غیرمتمرکز به نام ترا کلاسیک است. همان‌طور که در هر شبکه بلاک‌چینی مانند شبکه اتریوم، قراردادهای هوشمند زیادی برای ساخت توکن، معاملات مختلف شکل می‌گیرند، در شبکه ترا کلاسیک نیز اوضاع به همین شکل است و به قراردادهای هوشمند شکل گرفته در شبکه ترا کلاسیک که مربوط به ارز دیجیتال لونا کلاسیک هستند، کانترکت لونا کلاسیک گفته می‌شود. 

کانترکت لونا کلاسیک، وظایف زیادی در قبال ارز دیجیتال لونا کلاسیک دارد و بیشترِ امور این ارز دیجیتال، به کانترکت لونا کلاسیک در شبکه ترا بستگی دارند. برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال، مقاله «ارز دیجیتال لونا کلاسیک چیست و چگونه کار می‌کند؟» را مطالعه کنید.

کاربردهای کانترکت لونا کلاسیک 

همان‌طور که گفته شد، کانترکت لونا کلاسیک برای این ارز دیجیتال کاربردهای فراوانی دارد. در بخش زیر برخی از اصلی‌ترین کاربردهای آن بیان شده‌اند: 

  • ایجاد و توزیع توکن‌های لونا کلاسیک
  • مدیریت عرضه و تقاضا برای توکن‌های لونا کلاسیک
  • انجام تراکنش‌ها با توکن‌های لونا کلاسیک
  • اجرای مکانیزم‌های توکن سوزی
کانترکت لونا کلاسیک کاربردهای فراوانی دارد.
کانترکت لونا کلاسیک به افراد این اجازه را می‌دهد تا در شبکه ترا فعالیت و کسب درآمد داشته باشند.

می‌بینید که تمامی سازوکار ارز دیجیتال لونا کلاسیک، مربوط به کانترکتِ آن در شبکه ترا است. در نهایت، با این کاربردها، کانترکت لونا کلاسیک باعث می‌شود که افراد بتوانند در شبکه ترا، این فعالیت‌ها را انجام دهند: 

پیشنهاد خواندنی: راهنمای کامل انتقال و مدیریت لونا کلاسیک در تراست ولت

بررسی به‌روزرسانی‌های اخیر در کانترکت لونا کلاسیک 

قرارداد لونا کلاسیک، تقریبا تمام هویت ارز دیجیتال لونا کلاسیک را شکل می‌دهد و رویدادهایی مانند به‌روزرسانی، می‌توانند تا حد زیادی روی قیمت این ارز تاثیر بگذارند. به همین دلیل، اطلاع از به‌روزرسانی‌های کانترکت لونا کلاسیک و دلیل آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بهتر نسبت به آینده قیمت ارز دیجیتال لونا کلاسیک، پیش‌بینی داشته باشید. 

به‌طور کلی تا به الان، کانترکت لونا کلاسیک با دو به‌روزرسانی مواجه بوده است که می‌توانید آن‌ها را در بخش زیر مشاهده کنید: 

  • در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۲۳، یک پروپوزال برای افزایش عرضه توکن‌های لونا کلاسیک به ۱۰ تریلیون ارائه شد. این پروپوزال با اکثریت آرا به تصویب رسید و در حال حاضر در حال اجراست.
  • در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۲۳، یک مکانیزم سوزاندن توکن به کانترکت لونا کلاسیک اضافه شد. این مکانیزم ۰.۲% از هر تراکنش را سوزانده و به‌طور دائمی عرضه توکن‌های لونا کلاسیک را کاهش می‌دهد. 

سخن آخر

 در این مقاله از صرافی رمزینکس با بررسی مفهوم کانترکت لونا کلاسیک و کاربردهای آن، همراه شما بودیم. اگر می‌خواهید ارز دیجیتال لونا کلاسیک یا سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید، صرافی رمزینکس در این مسیر همراه شماست و می‌توانید با احراز هویت آنلاین در این صرافی در عرض یک روز در این صرافی، بلافاصله قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال مانند لونا کلاسیک را مشاهده کرده و آن‌ها را خریداری کنید. 

درباره نوید امیرنجات
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید