استخراج میم کوین با ۴ روش ساده + آموزش ساخت میم کوین شخصی

استخراج میم کوین و تمام روش‌های آن

تمای گرافیکی از یک میم کوین
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

محبوبیت میم کوین‌ها باعث شده تا توجه بسیاری از مردم به این رمزارزهای بامزه جلب شود و عده‌ای به فکر به دست آوردن آن‌ها از راه خرید یا استخراج بیفتند؛ اما آیا این کریپتوکارنسی، ارزش صرف زمان و هزینه را دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، راه استخراج میم کوین چیست؟

در این نوشته با میم کوین به عنوان یک رمزارز محبوب و ویروسی بیشتر آشنا می‌شویم، ارزش آن را بررسی می‌کنیم و درباره انواع میم کوین و روش‌های استخراج آن توضیح می‌دهیم.

روش‌های استخراج میم کوین رایگان

دسترسی به میم کوین‌ها به دلیل ارزش نسبتا کم‌شان، چندان دور از دسترس نیست. در حال حاضر بسیاری از کاربران با روش‌های موسوم به استخراج، نسبت به کسب این رمزارز اقدام می‌کنند؛ در واقع کاربران با انجام کارهای مختلف، بدون این که وجهی پرداخت کنند، صاحب میم کوین خواهند شد. برای این که ببینیم چطور میم کوین رایگان بدست آوریم، چند مورد از روش‌های استخراج میم کوین را در ادامه معرفی می‌کنیم.

۱- فاست؛ کسب قطره قطره میم کوین

بسیاری از تبلیغات آنلاین به شما وعده کسب رمزارز با انجام بازی، تماشای ویدئو یا روش‌های مشابه را می‌دهند؛ در واقع فاست‌ها، از همین روش استفاده می‌کنند. فاست‌ها وب‌سایت یا برنامه‌هایی هستند که در ازای فعالیت‌های ساده مانند بازدید از ویدئوهای خاصی در یوتیوب، به کاربران رمزارز می‌دهند. فعالیت فاست‌ها دروغین نیست در واقع مقدار واریز میم کوین آن‌ها به اندازه‌ای اندک است که نیاز به دروغ گفتن ندارد!

۲- دعوت از دوستان؛ یک روش متداول

برخی از پلتفرم‌های معاملاتی مانند صرافی‌های آنلاین، در ازای معرفی کاربران جدید به برنامه یا وب‌سایت خود، پاداشی از جنس میم کوین پرداخت می‌کنند. این روش هم یکی دیگر از راه‌های مطمئن برای کسب رمزارز میم کوین است.

۳- ایردراپ؛ بسته‌های آسمانی

ایردراپ روش محبوب میم کوین‌های جدید برای آگاهی‌بخشی و جذب مخاطب است. در این روش، توکن تازه‌تاسیس، به خریداران یا کاربرانی که به هر شکل فعالیت مثبتی برای نام میم کوین جدید انجام دهند، پاداش می‌دهد. گفتنی است که علاوه بر رمزارزهای جدید، پلتفرم‌های مبادلاتی یا کیف رمزارزها نیز از این روش بهره می‌برند.

۴- بازی‌های P2E

این روش نیز از جمله روش‌هایی است که احتمالا تا حالا با آن روبه‌رو شده‌اید. روش کسب درآمد از بازی یا Play To Earn، از جمله راه‌های وسوسه‌کننده برای کاربران به‌شمار می‌رود. در این روش، بازی‌های آنلاین به کاربران خود در ازای انجام فعالیت‌‌های خاص یا تداوم در بازی برای مدت طولانی، رمزازرهایی مانند میم کوین می‌دهند. البته باید توجه کرد که اغلب مدعیان در این روش در نهایت چیزی به کاربران پرداخت نمی‌کنند!

ساخت میم کوین شخصی در ۴+۱ مرحله

همان‌طور که در ابتدا بیان شد، میم کوین‌ها بیش از این که به عنوان یک رمزارز ارزشمند شناخته شوند، بر پایه طنز و فرهنگ عمومی توسعه یافته‌اند، در نتیجه دستیابی به آن‌ها کار دشواری نیست اما علاوه بر استخراج میم کوین، راه دیگری نیز برای به دست آوردن آن وجود دارد؛ ساخت میم کوین شخصی! برای عملی کردن این کار نیاز به پیمودن پنج مرحله دارید که در ادامه بیان کرده‌ایم.

چند سکه طلایی کاردانو
می‌توانید با طی کردن مراحل مشخصی، میم کوین شخصی خود را بسازید.

مرحله اول؛ نام را انتخاب کنید!

شاید این مرحله به نظرتان خیلی دشوار نباشد اما با توجه به ماهیتی که درباره میم کوین بیان کردیم، نام آن باید ویژگی‌هایی داشته باشد که میم کوین‌های شاخص از آن‌ها بهره می‌برند.

مرحله دوم؛ ساخت وب‌سایت و انجام کاغذبازی‌ها

در این مرحله نیاز است تا وب‌سایت توکن خود را راه‌اندازی کنید. در کنار این اقدام، باید سیاست‌های میم کوین‌تان را نیز تعیین کنید. به این نکته توجه کنید که میم کوین ماهیتی عمومی و آمیخته با سرگرمی دارد پس وعده سود بالا را به کاربران ندهید.

مرحله سوم: انتخاب بلاکچین

انتخاب زمین بازی مناسب برای میم کوین‌تان نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت آن دارد. برای تعیین بلاکچین مورد نظر باید توجه داشته باشید که تعداد زیادی رمزارز مشابه در آن وجود نداشته باشد تا میم کوین شما به رشد مناسبی برسد.

مرحله چهارم: انتشار میم کوین

بعد از این که تمام مقدمات را عملی کردید، می‌توانید با کمک منبعی مثل Github، قرارداد هوشمند مناسبی را پیدا کنید و با شخصی‌سازی آن برای میم کوین‌تان، پروژه خود را رسما منتشر کنید.

مرحله نهایی یا ۱+۴

پس از ساخت میم کوین شخصی و انتشار آن، باید برای اطلاع‌رسانی درباره آن اقدام کنید. راه‌های مختلفی برای آگاهی‌سازی درباره رمزارزهای جدید وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، ایردراپ نام دارد. به غیر از این روش، می‌توانید پس از مشاوره با یک متخصص مارکتینگ، از کمپین‌های بازاریابی مختلف استفاده کنید.

امنیت میم کوین های رایگان

فاکتور امنیت در تمام رمزارزها به چند متغیر وابسته است و این موضوع در مورد میم کوین‌ها هم صدق می‌کند؛ در صورتی که قصد استخراج میم کوین یا فعالیت معاملاتی در زمینه آن دارید، به فاکتورهای زیر دقت کنید:

  • امنیت بلاکچین
  • جزئیات قرارداد هوشمند میم کوین
  • پشتیبانی از میم کوین مورد نظر
  • امنیت کیف رمزارز
میم کوین‌های شیبا و دوج کوین
تکنولوژی بلاکچین مهم‌ترین نکته در امنیت میم کوین‌ها است. به این ترتیب تراکنش‌ها به صورت عمومی و بدون واسطه انجام می‌شود.

کیف پول مناسب برای میم کوین

انتخاب کیف رمزارز یا کیف پول مناسب برای فعالیت در زمینه کریپتوکارنسی، عامل بسیار تعیین‌کننده‌ای است؛ زیرا می‌تواند سود و زیان فعالیت‌های شما را تحت تاثیر قرار دهد. در جدول زیر چند کیف پول محبوب و معتبر را بیان کرده‌ایم که می‌تواند کارهای مربوط به مدیریت رمزارز را برای شما تسهیل کند.

نام کیفویژگی اصلی
Trust Walletرابط کاربری آسان و پشتیبانی از بیشتر رمزارزها
نام کیفبهترین کیف برای رمزارزهای مبتنی بر اتریوم
Ledger Nano S/Xامنیت بیشتر به دلیل ذخیره‌سازی آفلاین

جمع‌بندی

میم کوین‌ها رمزارزهای ویروسی و محبوبی هستند که در حال حاضر به عنوان دسته‌ای از کوین‌های شناخته شده در دنیای کریپتوکارنسی مورد معامله قرار می‌گیرند؛ البته ارزش مالی میم کوین‌ها تناسبی با میزان محبوبیت آن‌ها ندارد. همان‌طور که گفته شد این رمزارزها ارزش چندانی ندارند و همین موضوع باعث شده تا استخراج، دستیابی رایگان به آن‌ها و حتی ساخت میم کوین جدید، برای کاربران مقدور باشد.

کاربران با استفاده از روش‌های مختلفی که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، می‌توانند به استراج میم کوین دست یابند؛ با وجود این باید توجه داشت که فعالیت در فضای میم کوین به دلیل ثبات نه‌چندان بالای آن‌ها با خطراتی مواجه است که باید در نظر گرفته شوند.

سوالات متداول

آیا قیمت کدام میم کوین به یک دلار می‌رسد؟

در حال حاضر میم کوینی با این ارزش وجود ندارد و احتمالا در آینده نیز این اتفاق رخ نمی‌دهد.

کدام میم کوین تا سال ۲۰۳۰ رشد بسیار زیادی خواهد داشت؟

نمی‌توان در مورد این موضوع اظهار نظر دقیقی کرد؛ اما پیش‌بینی‌ها از رشد میم کوین‌ها خبر می‌دهند.

تفاوت بین آلتکوین و میم کوین چیست؟

تفاوت آلت کوین مانند (اتریوم) و میم کوین (مانند شیبا اینو) در هدف و جدیت آن‌ها خلاصه می‌شود.

منابع: coinmarketcap | techreport | cryptonews |  forbes |  academy.binance 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

1