راهنمای استخراج Time Farm (آموزش ماین تایم فارم در ۵ مرحله)

آموزش کامل استخراج Time Farm در ۵ مرحله به همراه تصویر

تصویری که در آن نوشته شده است تایم فارم.
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۳

منظور از استخراج Time Farm فرایندی است که در آن کاربران می‌توانند با انجام فعالیت‌های مختلف در بازی توکن‌های SECOND را به دست آورند. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل انجام بازی‌های مبتنی بر زمان، مشارکت در چالش‌ها و ماموریت‌ها یا ارائه زمان به عنوان یک منبع قابل معامله باشد.

بازی تایم فارم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که با هدف دگرگون ساختن روش‌های ارزش‌گذاری و بهره‌برداری از زمان طراحی شده است. این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاکچین قصد دارد تا بازاری را ایجاد کند که در آن کاربران بتوانند زمان خود را معامله و به امتیاز تبدیل کنند. در واقع کاربران با استفاده از مصرف زمان خود به عنوان یک دارایی می‌توانند در این اکوسیستم دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند و از طریق استخراج تایم فارم امتیاز کسب کنند.

آموزش استخراج Time Farm تلگرام

پروژه تایم فارم که به عنوان یک ایردراپ جذاب در میان کاربران شناخته می‌شود، از زمانی که نات کوین به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شده است. این ایردراپ که توسط شرکت معتبر ChronoTech اجرا می‌شود به دلیل شهرت و اعتبار بالای این شرکت و همچنین شفافیت در مدیریت مورد اعتماد ویژه‌ای قرار گرفته است.

استخراج Time Farm توسط پلتفرم‌های معتبری چون صرافی Bybit حمایت می‌شود که این امر نشان‌دهنده پتانسیل بالای این پروژه در اکوسیستم خرید ارز دیجیتال به حساب می‌آید. این پشتیبانی‌ها تایم فارم را به یک فرصت عالی برای کسانی تبدیل کرده است که به دنبال راه‌های نوین در دنیای ارزهای دیجیتال هستند.

۱. فعال سازی ربات تایم فارم

تصویری از صفحه اول ربات استخراج Time Farm
برای شروع بازی تایم فارم کافی است «start» را بزنید.

در اولین قدم استخراج Time Farm لازم است که وارد ربات تلگرامی تایم فارم شوید و برای این کار باید سراغ آدرس ربات تلگرامی TimeFarmCryptoBot@ بروید. در نظر داشته باشید هنگامی که برای اولین بار وارد ربات می‌شوید، با صفحه‌ای مواجه خواهید شد که شبیه به تصویر بالا است. برای شروع فرآیند کافی است دکمه start را انتخاب کنید.

۲. وارد شدن به محیط اصلی بازی

تصویری از صفحه Home بازی تایم فارم تلگرام
در بازی Time Farm امکان ۲ برابر شدن پاداش وجود دارد.

در بازی تایم فارم بخش خانه (Home) نقش کلیدی در کسب امتیاز دارد. تنها با فشار دادن دکمه شروع (Start) و بازگشت به ربات بازی در هر چهار ساعت یکبار می‌توان فرآیند استخراج Time Farm را ادامه داد. این روند به سادگی انجام می‌شود و ربات به صورت خودکار توکن‌های SECOND را برای کاربر استخراج می‌کند.

ویژگی دیگری که استخراج Time Farm دارد این است که در ده روز اول پس از شروع بازی پاداش توکن‌های شما به ۲ برابر (X2) افزایش پیدا ‌می‌کند که این امر فرصتی عالی برای افزایش سریع امتیازات فراهم می‌آورد. جالب اینجاست که این بازی تلگرام که بر بستر شبکه تون قرار دارد، شباهت‌هایی به ارز همستر کمبات دارد که در آن نیز با انجام فعالیت‌های ساده می‌توان توکن‌های همستر را به دست آورد. 

۳. کامل کردن تسک‌ها

تصویری از صفحه تسک‌های بازی تلگرام تایم فارم
انجام دادن تسک‌ها به استخراج بیشتر ارز دیجیتال Time Farm منجر می‌شود.

با انجام دادن وظایف مختلف در بخش تسک‌ها (Tasks) استخراج Time Farm شما روند افزایشی خواهد داشت. این فعالیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نه تنها جذاب و سرگرم‌کننده هستند بلکه نیازی به وقت‌گذاری در طولانی‌ مدت ندارند. علاوه‌بر این با پیشرفت در این ماموریت‌ها شما به مرور زمان شاهد رشد دارایی دیجیتال خود در اکوسیستم تایم فارم خواهید بود که این خود به عنوان یک انگیزه برای ادامه فعالیت‌هایتان عمل کند.

۴. دعوت کردن از دوستان برای استخراج Time Farm

تصویری از قسمت دعوت دوستان در ربات بازی time farm
دعوت از دوستان به گسترش پروژه تایم فارم کمک می‌کند.

به قسمت Frens بروید و با استفاده از قسمت آبی رنگ invite frens دوستان خود را به این بازی دعوت کنید. این فعالیت فرصت‌ کسب امتیاز و استخراج Time Farm را برای هر دو طرف فراهم می‌آورد. در صورتی که دوستانتان را به این پلتفرم دعوت کرده باشید، فهرستی از آن‌ها و همچنین تعداد افراد دعوت شده توسط آن‌ها را در این قسمت مشاهده می‌کنید.  

۵. متصل کردن بازی به کیف پول 

تصویری از قسمت ولت بازی
امکان اتصال ربات تلگرامی time farm به کیف پول وجود ندارد.

در مرحله آخر از راهنمای ماین Time Farm قسمتی برای کیف پول رمزنگاری شده در نظر گرفته شده است. با توجه به تازه بودن این پروژه، بخش اتصال هنوز فعال نشده و امکان پیوند کیف پول‌های دیجیتالی به بازی وجود ندارد. این مسئله نباید به عنوان یک ایراد از پروژه تلقی شود زیرا اغلب ایردراپ‌ها در شبکه تلگرام پس از گذراندن دوره‌ زمانی مشخص و تعیین شبکه بلاکچین مناسب برای راه‌اندازی رمزارز خود، قابلیت اتصال به ولت را به ربات تلگرامی خود اضافه می‌کنند.

جمع‌بندی 

هدف این نوشته از رمزینکس آشنایی با استخراج Time Farm و راهنمایی برای به دست آوردن درآمد از طریق آن بود. فرایند استخراج در تایم فارم به قدری آسان است که نیازی به وقت گذاشتن زیاد در طول روز ندارد، از این رو می‌تواند به عنوان یک فرصت عالی برای کسب درآمد توسط علاقه‌مندان به حوزه ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود.

سوالات متداول 

ارز دیجیتال تایم فارم چه زمانی لیست خواهد شد؟

زمان دقیق لیست شدن ارز دیجیتال تایم فارم هنوز اعلام نشده است، اما تیم توسعه‌دهنده به دنبال ایجاد یک بستر غیرمتمرکز برای کاربران است.

تایم فارم چگونه به افزایش انگیزه کاربران کمک می‌کند؟

استخراج Time Farm با چرخه‌های ۴ ساعته‌ای که دارد، کاربران را تشویق می‌کند که در طول روز چندین بار با بازی در تعامل باشند و این امر به افزایش انگیزه آن‌ها برای ادامه بازی کمک می‌کند.

منبع: medium 

5/5 - (5 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر