کیف پول های ارز تلگرامی ترمینال  کدام اند؟ ۴ کیف پول کاربردی - رمزینکس
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه تصویر آموزشی
  2. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  3. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۴ مهر
  4. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۴ مهر به همراه پاسخ تصویری
  5. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  6. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  7. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  8. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  9. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  10. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  11. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  12. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

کیف پول های ارز تلگرامی ترمینال  کدام اند؟ ۴ کیف پول کاربردی

 
۱۱ تیر ۱۴۰۳   ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
  5 دقیقه

با توجه به محبوبیت بی‌نظیر بازی‌های تلگرامی مبتنی بر بلاکچین، ارزهای تلگرامی روز به روز بیشتر می‌شوند و کاربران بیشتری از این پروژه‌ها استقبال می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ارز دیجیتال تلگرامی، بازی ترمینال بوده که این روزها به دلیل تلفیق هوش، هیجان و بلاکچین، بسیار محبوب شده است. اما انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال امن و مناسب برای توکن ترمینال، تبدیل به دغدغه اصلی کاربران این بازی هیجان‌انگیز شده است. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۴ کیف پول کاربردی ارز تلگرامی ترمینال پرداخته‌ایم.

نحوه انتخاب کیف پول مناسب برای ارز تلگرامی ترمینال

نماد تلگرام در کنار چندین موشک پیغام رسان در صفحه‌ای آبی رنگ
برای انتخاب بهترین ولت ارز ترمینال، باید سازگاری آن را تلگرام را بررسی کنید.

اگر آموزش استخراج ارز ترمینال را دیده‌اید و پس از استخراج به دنبال یک ولت کاربردی هستید، باید بدانید که انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد. در وهله اول، باید در نظر گرفت انواع کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد و از آنجایی که بازی ترمینال در موبایل اجرا می‌شود، بهترین کیف پول برای این ارز دیجیتال تلگرامی، ولتی خواهد بود که به صورت نرم‌افزار موبایلی در دسترس باشد که به اصطلاح به آن کیف پول گرم می‌گویند.

نکته دوم در رابطه با ارز تلگرامی ترمینال، این است که کیف پولی باید انتخاب شود که با فضای تلگرام سازگار باشد. به همین منظور، برای اینکه بتوانید به راحتی کیف پول خود را به تلگرام متصل کنید و ارز ترمینال را به ولت خود انتقال دهید، باید بررسی کنید که آیا کیف پول شما قابلیت اتصال به تلگرام و انتقال دارایی را دارد یا خیر. در نظر داشته باشید که برای اطمینان از این موضوع، می‌توانید به سایت یا شبکه‌های اجتماعی پروژه ترمینال مراجعه کنید.

اما مهم‌ترین نکته در رابطه با کیف پول ارز تلگرامی ترمینال، امنیت آن است. امنیت کیف پول‌های رمزارزی به روش‌های زیر تامین می‌شود.

  • امکان ورود با اثر انگشت
  • بازیابی ولت با استفاده از عبارت امنیتی
  • انتقال دارایی با استفاده از کد دو مرحله‌ای
  • غیر-حضانتی بودن

حال با اینکه می‌دانید ارز terminal چیست و با توجه به گفته‌های فوق، در ادامه ۴ کیف پول کاربردی ارز تلگرامی ترمینال را معرفی کرده‌ایم. به خاطر داشته باشید که قبل از انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال، باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • از چه تعداد دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کنند؟
  • چه مقدار دسترسی به این کیف پول‌ها آسان است؟
  • آیا امکان استفاده از خدماتی مانند استیکینگ ارز دیجیتال و یا NFT وجود دارد؟

۱. تراست ولت؛ در صدر بهترین ولت ارز تلگرامی ترمینال

صفحه اول کیف پول تراست ولت در موبایل با بک‌گراند نام تراست ولت
تراست ولت پرطرفدارترین کیف پول دنیا است.

تراست ولت یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین کیف پول‌های رمزارزی است که حتی تازه‌کاران پس از خرید ارز دیجیتال، به آن روی می‌آورند. تراست ولت کیف پول رسمی بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا یعنی بایننس بوده که امکان ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال را برای کاربران از طریق خود ولت فراهم کرده است. تراست ولت از بیش از ۱۰ میلیون دارایی دیجیتال (کریپتوکارنسی و NFT) پشتیبانی می‌کند و بیش از ۱۰۰ بلاکچین متنوع در این کیف پول قرار دارند. امکان اضافه کردن ارزهای دیجیتال تنها با در اختیار داشتن آدرس و دسیمال توکن به تراست ولت وجود دارد.

۲. جم ولت؛ کاربردی برای ارزهای تلگرامی

کیف پول Gem Wallet یکی از ولت‌های رمزارزی است که از بیش از هزار دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و امکان مدیریت، معامله و ذخیره دارایی‌های دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. این کیف پول کاربردی در هر ۳ نسخه iOS، اندروید و دسکتاپ موجود است و کاربران با استفاده از ولت جِم می‌توانند به راحتی از تمام خدمات دیفای مانند استیک کردن و سواپ بهره‌مند شوند. با توجه به رابط کاربری جذاب و ساده در کنار امنیت بالا، جِم ولت یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان کیف پول ارز تلگرامی ترمینال است.

۳. کوین ولت؛ کیف پول با کیفیت و ساده

اتصال بازی ترمینال به یک کیف پول رمزارزی که هم از لحاظ امنیتی در صدر باشد و هم استفاده از آن ساده باشد، اولین و مهم‌ترین دغدغه کاربران بازی تلگرامی ترمینال خواهد بود. کوین ولت (Coin Wallet) که یک کیف پول غیرحضانتی است، از طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال در کنار ارزهای تلگرامی پشتیبانی می‌کند. در هر ۳ نسخه iOS، اندروید و دسکتاپ قابل استفاده است و به راحتی در هر یک از این نسخه‌ها، می‌توان دارایی‌ها را تبادل و مدیریت کرد. بالغ بر ۲۴ میلیون کاربر در سراسر دنیا از این کیف پول استفاده می‌کنند و این استقبال بی‌نظیر، دلیلی جز امنیت بالای این کیف پول ندارد. کوین ولت از تابع رمزنگاری AES-256 استفاده می‌کند که بسیار پیچیده و امن است.

۴. سیف پال؛ امنیت، امنیت و امنیت

نماد سیف پال در وکتوری شبیه به کیف پول
سیف پال یکی از امن‌ترین کیف‌ پول‌های کریپتویی است.

کیف پول سیف پال (SafePal) یکی دیگر از ولت‌هایی است که به دلیل امنیت بالای خود شهرت یافته است. در سال ۲۰۱۸ توسط «بایننس لبز» معرفی شد و در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد. سیف پال در ابتدا به عنوان بهترین کیف پول سخت افزاری معرفی شد؛ اما در آینده به دلیل توسعه فضای رمزارزها و اینترنت، سیف پال روی به عرضه کیف پول موبایلی و دسکتاپ آورد. امنیت بی‌نظیر SafePal همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، دلیل انتخاب این ولت به عنوان کیف پول ارز تلگرامی ترمینال است. امکان تبادل دارایی، خرید و فروش ارز دیجیتال و همچنین سواپ رمزارزها، از قابلیت‌های جذاب این کیف پول است.

مرحله به مرحله راه اندازی کیف پول ارز تلگرامی ترمینال

برای اینکه بتوانید ارز تلگرامی Terminal خود را در کیف پول مرتبط با آن نگه‌داری کنید، باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. پس از انتخاب کیف پول مناسب، آن را از گوگل پلی یا اپل استور دانلود کنید و مراحل نصب آن را بگذرانید.
  2. پس از ورود به ولت، یک کیف پول جدید بسازید و برای تامین امنیت آن، پس از وارد کردن رمز مورد نظر، عبارت امنیتی که برای بازیابی کیف پول مورد استفاده قرار می‌گیرد را در جایی امن نگهداری کنید.
  3. حتما از اثر انگشت خود برای ورود به کیف پول استفاده کنید.
  4. ارز تلگرامی ترمینال را به کیف پول اضافه کنید.
  5. پس از اضافه کردن ارز Terminal، کیف پول را به تلگرام متصل و دارایی خود را به ولت انتقال دهید.

جمع‌بندی

وقتی صحبت از ارزهای تلگرامی که از طریق بازی بدست می‌آیند (Play-to-Earn) در میان است، همه به همستر کمبات و نات کوین می‌اندیشند. اواخر اما یک بازی بسیار هیجان‌انگیز در تلگرام عرضه شده که ترمینال نام دارد. این بازی براساس حدس کلمه بوده و با کسب امتیاز لازم، ارز دیجیتال ترمینال را به عنوان پاداش دریافت می‌کنید. برای استفاده از ارز ترمینال به یک کیف پول نیاز خواهید داشت که در این مقاله ۴ کیف پول کاربردی ارز تلگرامی ترمینال را معرفی کردیم. به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین نکته برای انتخاب کیف پول مناسب، سازگاری ولت با فضای تلگرام در کنار امنیت بالا است.

سوالات متداول

آیا کیف پول ارز تلگرامی ترمینال رایگان است؟

استفاده از تمام کیف پول‌های نرم‌افزاری و افزونه مرورگر رایگان است و نیاز به پرداخت مبلغی برای بهره‌مندی از خدمات کیف پول نخواهید داشت.

برای ارز دیجیتال ترمینال کیف پول سخت افزاری بهتر است یا نرم‌افزاری؟

با توجه به اینکه بازی ارز دیجیتال ترمینال در تلگرام قابل دسترسی است، باید کیف پولی را انتخاب کنید که به راحتی به تلگرام متصل شود. به همین منظور، استفاده از یک کیف پول نرم‌افزاری می‌تواند بهترین گزینه باشد.

منابع: nerdwallet | kucoin

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر