آینده ارز نیر پروتکل: رشد ۵ برابری قیمت NEAR تا سال ۲۰۳۰
۱۵ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. آدام بک به هویت ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین در جنجال HBO پایان می‌دهد
  2. امارات مالیات تمامی تراکنش‌های ارزدیجیتال را حذف کرد
  3. زمان عرضه ایردراپ میم فای به تاخیر افتاد
  4. امکان تبدیل NFT برای ویژگی جدید هدایا (gifts) در تلگرام
  5. بازار کریپتو در آخر هفته
  6. جواب سوال تایم فارم امروز یکشنبه ۱۵ مهر
  7. رمز جیمز (GEMZ) امروز یکشنبه ۱۵ مهر
  8. بزرگ‌ترین جایزه در ایردراپ‌های تلگرام؛ یک دستگاه لامبورگینی
  9. کارت های پیکسل امروز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه تصویر آموزشی
  10. تصویر امروز جیمز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه پاسخ تصویری
  11. کارتهای امروز برد (Bird) یکشنبه ۱۵ مهر + آموزش تصویری
  12. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز یکشنبه ۱۵ مهر
  13. کد کمبو میم فای امروز یکشنبه ۱۵ مهر + آموزش وارد کردن
  14. پاسخ پازل امروز ربات میجر یکشنبه ۱۵ مهر + آموزش تصویری
  15. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۵ مهر به همراه آموزش وارد کردن

آینده ارز نیر پروتکل؛ آیا قیمت NEAR تا سال ۲۰۳۰ رشد ۵ برابری خواهد داشت؟

 
۱۵ مهر ۱۴۰۳   ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  7 دقیقه
نماد ارز نیر پروتکل NEAR که در پس‌زمینه آن نمودار شمعی کشیده شده است.

تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های متخصصان حوزه ارز‌های دیجیتال نشان می‌دهد که قیمت ارز نیر پروتکل طی ۵ سال آینده می‌تواند تا ۵ برابر افزایش یابد. در این مطلب از رمزینکس، همراه ما باشید تا علاوه‌بر بررسی و تحلیل آینده نیر پروتکل در طولانی‌مدت، به به تحلیل قیمت آن در دوره‌های زمانی کوتاه‌مدت نیز بپردازیم و دیدگاهی جامع از آینده آن ارائه دهیم.

چگونه آینده ارز نیر پروتکل را تحلیل کنیم؟

تصویر نماد ارز نیر پروتکل که پس‌زمینه مشکی با نقاط سفید دارد.
برای بررسی آینده ارز نیر پروتکل از روش‌های تحلیلی کلیدی‌ای مانند تحلیل بنیادین و فنی می‌توان استفاده کرد.


پیش‌بینی آینده ارز نیر پروتکل و هر ارز دیجیتال دیگری مانند حل کردن یک پازل است. برای اینکه درک دقیقی از آینده ارز نیر پروتکل داشته باشیم، باید تحلیل‌های مختلف را مانند تکه‌های پازل در کنار هم بگذاریم تا پیش‌بینی‌مان تا حد توان دقیق باشد و در انتها به یک جواب قابل اعتماد برسیم. از جمله تحلیل‌هایی که برای پیش‌بینی آینده ارز نیر پروتکل می‌توانیم استفاده کنیم تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال هستند که ما را با جنبه‌های دقیق‌تری از آینده این ارز  آشنا می‌کنند. در ادامه با هر کدام از این تحلیل‌ها آشنا می‌شویم.

آینده ارز نیر پروتکل از نگاه تحلیل بنیادین

تصویری که در آن عبارت تحلیل بنیادین به انگلیسی نوشته شده است و در زیر آن تصاویر مربوط به نمودار‌ وجود دارد.
در تحلیل بنیادین یک ارز به بررسی اعضای تیم، کاربرد‌ها، اخبار و مفاهیم عرضه و تقاضا و سایر عوامل می‌پردازیم.

در روش تحلیل بنیادین در رابطه با قیمت نیر پروتکل و سایر ارز‌های دیجیتال، به ارزش واقعی یک پروژه یا ارز دیجیتال نگاه می‌کنیم و بررسی می‌کنیم که آیا قیمت آن به درستی بازتاب دهنده ارزش آن هست یا نه. 

به عنوان مثال در سال ۲۰۱۷، قیمت بیت‌کوین به طور ناگهانی به حدود ۲۰,۰۰۰ دلار رسید. بسیاری این افزایش قیمت را به عنوان یک فرصت چشم‌گیر برای سرمایه‌گذاری می‌دیدند، در صورتی که در آن دوره، خیلی از تحلیل‌گران معتقد بودند که قیمت بیت‌کوین به خاطر هیجان بازار و تبلیغات بسیار بالا رفته و نه به خاطر پذیرش واقعی و استفاده گسترده آن (ارزش ذاتی آن). یعنی، از نظر تحلیل بنیادین، قیمت ارز بیت‌کوین خیلی بیشتر از ارزش واقعی آن بود و بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که قیمت باید کاهش پیدا کند. بعد از آن هم در اوایل سال ۲۰۱۸، قیمت بیت‌کوین به شدت کاهش یافت و به حدود ۳,۰۰۰ دلار رسید. اما تحلیل‌گران چه مواردی را در کنار هم قرار داده بودند و بیت‌کوین را تحلیل کرده بودند؟

در ادامه به بررسی مهم‌ترین عواملی که در روش تحلیل بنیادین ارز‌ دیجیتال Near Protocol استفاده می‌شوند، پرداخته‌ایم.

۱- اعضای تیم و توسعه شبکه

 چه کسانی روی پروژه کار می‌کنند؟ آیا این اشخاص معتبر هستند و پروژه چه برنامه‌هایی برای توسعه خود دارد؟ این‌ها سوالاتی هستند که باید برای تحلیل آینده ارز Near Protocol و هر پروژه دیگری باید از خود بپرسیم. چرا که توسعه شبکه و کیفیت تیم پشت پرده یک ارز دیجیتال می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت توکن اصلی آن تاثیر بگذارد. همچنین وقتی یک شبکه بلاک چین به‌روز‌رسانی‌های جدیدی منتشر می‌کند، اعتماد سرمایه‌گذاران افزایش می‌یابد که می‌تواند باعث افزایش قیمت شود؛ اما توقف یا تاخیر در توسعه، باعث منفی شدن احساسات سرمایه‌گذاران می‌شود.

برای مثال، هنگامی که نقشه راه شاردینگ در ابتدا رو‌نمایی شد و بعد از آن که مراحل جدید اشتراک‌گذاری راه‌اندازی شد، قیمت ارز نیر پروتکل حرکت صعودی قابل توجهی داشت.

۲- کاربرد‌های پروژه ارز دیجیتال

 از دیگر عواملی که در تحلیل بنیادین ارز نیر پروتکل و آینده آن می‌تواند حائز اهمیت باشد بررسی کاربرد‌های آن است. ارز نیر پروتکل در زمینه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های غیر‌متمرکز، امور مالی غیرمتمرکز، استیکینگ و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. با افزایش کاربرد برنامه‌های غیر‌متمرکز و افزایش موارد استفاده ارز NEAR به دنبال آن، قیمت این ارز می‌تواند افزایش یابد.

۳- شراکت‌ و همکاری‌ها

از دیگر سوالاتی که در هنگام بررسی آینده ارز نیر پروتکل باید از خود بپرسیم این است که آیا ارز NEAR با شرکت‌ها یا پروژه‌های بزرگ دیگر در زمینه ارز دیجیتال همکاری دارد؟ مشارکت استراتژیک با سایر پروژه‌های بلاک چین، موسسات مالی یا شرکت های فناوری می تواند به گسترش اکوسیستم NEAR و جذب کاربران جدید کمک کند. مشارکت‌های پرمخاطب اغلب منجر به احساسات صعودی می‌شوند که تاثیر مثبتی بر قیمت‌های یک ارز می‌گذارد.

۴- اخبار و قوانین

 اخبار مثبت و منفی هر دو می توانند احساسات بازار را تحریک کنند و منجر به نوسانات عرضه و تقاضا برای تمامی ارز‌های دیجیتال از جمله ارز NEAR شوند. اخبار مثبت مانند شراکت، ارتقا، و لیست شدن در صرافی‌های بزرگ اغلب باعث افزایش قیمت می شوند، در حالی که اخبار منفی مانند تغییرات نظارتی، سقوط بازار یا نقض امنیت می‌تواند منجر به کاهش قیمت شود. برای بررسی آینده ارز نیر پروتکل و تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در آن، لازم است اخبار و تحولات بازار را به دقت دنبال کنید. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس به‌صورت روزانه جدیدترین اخبار و اطلاعات مرتبط با ارز NEAR و صدها ارز دیجیتال دیگر را پوشش می‌دهد.

۵- عرضه و تقاضا

از دیگر موارد بسیار مهمی که قیمت ارز نیر پروتکل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند مفهوم عرضه و تقاضا است. تقاضای بالاتر با عرضه یکسان یا محدود معمولا قیمت NEAR را به سمت بالا می برد و برعکس؛ اگر مجموع عرضه توکن‌های NEAR از طریق مکانیسم‌های تورمی افزایش یابد (یعنی توکن‌های جدید در طول زمان برای پاداش دادن به اعتباردهندگان یا توسعه‌دهندگان ایجاد می‌شوند)، افزایش عرضه می‌تواند ارزش هر توکن را کاهش دهد.

آینده ارز نیر پروتکل از نگاه تحلیل فنی

تا اینجا با مفهوم تحلیل بنیادین و تاثیر آن بر آینده ارز نیر پروتکل آشنا شدیم. اما در کنار تحلیل بنیادین، تحلیل فنی (تکنیکال) نیز وجود دارد که به جای بررسی ارزش ذاتی دارایی، بر نمودار قیمت و رفتار گذشته آن تمرکز دارد. در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، داده‌های تاریخی نظیر قیمت، حجم معاملات و الگوهای حرکتی را با کمک ابزار‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم جهت احتمالی حرکت قیمت را در آینده پیش‌بینی کنیم.

تحلیل کوتاه‌مدت آینده ارز نیر پروتکل

تصویری که نمودار قیمت ارز نیر پروتکل NEAR در بازه زمانی ۴ ساعته را نشان می‌دهد.
بر اساس تحلیل قیمت ارز نیر NEAR در بازه زمانی ۴ ساعته، ممکن است بازگشت قیمت رخ دهد.

برای تحلیل کوتاه مدت قیمت ارز NEAR از تایم فریم‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد.
در تصویر بالا نمودار قیمتی ارز نیر پروتکل را در تایم‌فریم ۴ ساعته مشاهده می‌کنیم. همانطور که نشان داده شده است، قیمت پس از رسیدن به ناحیه مقاومتی نشان داده شده (ناحیه نارنجی رنگ) با روند نزولی همراه شده است و تا ناحیه کلیدی ۰.۶۱۸ فیبوناچی کاهش پیدا کرده است.
یکی از ابزار‌هایی که می‌توان برای تحلیل قیمت از آن استفاده کرد اندیکاتور RSI است. همزمان با رسیدن قیمت به این ناحیه کلیدی و تشکیل کف‌های جدید، اندیکاتور RSI و قیمت یک واگرایی تشکیل داده‌اند که می‌تواند نشانه‌ای برای بازگشت قیمت باشد.

تحلیل بلند‌مدت آینده ارز نیر پروتکل

تصویری با پس‌زمینه بنفش که عبارت پیش‌بینی قیمت ارز نیر پروتکل به انگلیسی در آن نوشته شده است.
قیمت ارز NEAR تا ۵ سال آینده می‌تواند رشد ۵ برابری را تجربه کند.

علاوه بر تحلیل کوتاه‌مدت ارز نیر که پیش‌تر به آن پرداختیم، در ادامه پیش‌بینی کارشناسان این حوزه برای قیمت این ارز تا پایان سال ۲۰۳۰ آورده شده است.

پیش‌بینی قیمت ارز نیر پروتکل در سال ۲۰۲۵

بر اساس سایت Coindex و پیش‌بینی کارشناسان ارز دیجیتال در رابطه با ارز نیر پروتکل، پیش‌بینی می‌شود این ارز با حداکثر قیمت ۲۷ دلار و حداقل قیمت ۶ دلار در  سال ۲۰۲۵ معامله شود. هم‌چنین میانگین قیمت ۱۶ دلار برای این ارز برآورد شده است.

پیش‌بینی قیمت ارز نیر پروتکل در سال ۲۰۲۶

بر اساس پیش‌بینی کارشناسان این حوزه، در طول سال ۲۰۲۶ پیش‌بینی می‌شود که ارز نیر پروتکل با حداکثر ۱۵ دلار و حداقل قیمت ۵ دلار خرید و فروش شود. 

پیش‌بینی قیمت ارز نیر پروتکل در سال ۲۰۲۷

پس از تجزیه و تحلیل قیمت‌ ارز نیر پروتکل در سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۷ حداقل قیمت این ارز حدود ۵ دلار خواهد بود و حداکثر قیمت مورد انتظار ارز نیر در این سال به حدود ۱۱ دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی قیمت ارز نیر پروتکل در سال ۲۰۲۸

 انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۸، ارز نیر پروتکل دارای حداقل و حداکثر قیمت‌های ۸ و ۱۸ دلار باشد . میانگین قیمت این ارز در سال ۲۰۲۸ در حدود ۱۳ دلار برآیند شده است.

پیش‌بینی قیمت ارز نیر پروتکل در سال ۲۰۲۹

به باور تحلیل‌گران روند صعودی قیمت ارز NEAR در سال ۲۰۲۹ همچنان ادامه خواهد داشت و این ارز می‌تواند حداکثر با قیمت ۳۶ دلار معامله شود. همچنین در صورت منفی بودن جریان بازار و نزولی شدن روند ارز NEAR، حداقل قیمت ۱۵ دلار برای این ارز پیش‌بینی شده است. 

پیش‌بینی قیمت ارز نیر پروتکل در سال ۲۰۳۰

بر اساس داده‌ها و تحلیل‌های پیش‌بینی شده برای آینده ارز نیر پروتکل، برآورد می‌شود این ارز با قیمت ۲۳ دلار و حداقل قیمت ۱۵ دلار در سال ۲۰۳۰ معامله شود و میانگین قیمت آن به حدود ۱۸ دلار خواهد رسید.

در جدول زیر قیمت ارز نیر پروتکل تا پایان سال ۲۰۳۰ را می‌بینید:

سالبالا‌ترین قیمت (دلار)پایین‌ترین قیمت (دلار)
۲۰۲۵۱۶۶
۲۰۲۶۱۵۵
۲۰۲۷۱۱۵
۲۰۲۸۱۸۸
۲۰۲۹۳۶۱۵
۲۰۳۰۲۳۱۵
پیش‌بینی قیمت و آینده ارز نیر پروتکل تا پایان سال ۲۰۳۰

جمع‌بندی

در این مطلب از رمزینکس به بررسی آینده ارز نیر پروتکل (NEAR Protocol) پرداختیم و با استفاده از تحلیل‌های بنیادین و فنی درک بهتری از روند قیمت آن در دوره‌های زمانی مختلف را ارائه دادیم. از دید تحلیل بنیادین، عواملی مثل تیم توسعه‌دهنده، کاربردهای پروژه، همکاری‌ها و تأثیر اخبار بر قیمت این ارز می‌توانند تاثیر بگذارند.

همچنین، با استفاده از تحلیل فنی  و ابزارهایی مانند اندیکاتور RSI و فیبوناچی می‌توان به تحلیل نمودار و رفتار قیمت NEAR پرداخت و روند کوتاه‌مدت و بلندمدت آن را پیش‌بینی کرد. به طور کلی بر اساس پیش‌بینی‌های ارائه شده، قیمت ارز نیر پروتکل ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به ۳۶ دلار برسد.

لازم به ذکر است این مقاله با توجه به شرایط بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده است و صرافی رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال نیر پروتکل ارزش خریدن دارد؟ 

با توجه به تحلیل کارشناسان ارز دیجیتال قیمت ارز نیر در سال‌های آینده با افزایش همراه خواهد بود. اما توجه داشته باشید در زمینه پیش‌بینی قیمت ارز‌های دیجیتال هیچ چیزی قطعی نیست و ممکن است با به وجود آمدن اخبار و شرایط مختلف، قیمت ارز نیر بر خلاف پیش‌بینی‌ها رفتار کند.

قیمت ارز نیر پروتکل چه قدر است؟

در حال حاضر ( ۱۲ مهر‌ماه ۱۴۰۳) قیمت ارز نیر پروتکل در حدود ۴.۵ دلار است.

منبع: CoinMarketCap | CoinGecko

به این post امتیاز دهید
درباره تارا محسنی
نویسندگی و نوازندگی، بخش‌های جدا‌نشدنی زندگی من هستند!
درباره تارا محسنی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر