بررسی 8 مورد بهترین کیف پول ارز کیک - رمزینکس

بهترین کیف پول ارز کیک کدام است؟

انتخاب بهترین کیف پول ارز کیک
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال موجود در دنیای دیفای (امور مالی غیرمتمرکز ) که در سال‌‌های اخیر، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، ارز دیجیتال پنکیک سواپ است. اگر شما نیز قصد خریداری این ارز دیجیتال و نگهداری از آن را دارید، احتمالا نیاز است تا از یک کیف پول مناسب برای این کار استفاده کنید. در این مقاله از رمزینکس به بررسی بهترین کیف پول‌های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال کیک (cake) چیست؟ 

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که روی شبکه بایننس سوار است و در حال حاضر بسیاری از افراد برای خرید و فروش غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، از این صرافی استفاده می‌کنند. صرافی پنکیک سواپ، یک ارز دیجیتال اصلی به نام کیک (cake) نیز دارد که در حال حاضر، یکی از برترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو به شمار می‌‌آید و نگهداری از آن به عنوان بخشی از سبد سرمایه‌گذاری، می‌تواند در شرایط مناسب، گزینه منطقی به نظر برسد. در بخش‌های بعدی به بررسی بهترین کیف پول‌های مناسب نگهداری از این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال، مطلب «ارز دیجیتال کیک چیست؟» را مطالعه کنید.

بهترین کیف پول‌های ارز کیک 

به دلیل محبوبیت بالایی که ارز دیجیتال کیکی در بازار دارد، امروزه اکثر کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از آن پشتیبانی می‌کنند. در این بخش برخی از بهترین کیف‌ پول‌های مناسب برای نگهداری این ارز دیجیتال را بررسی خواهیم کرد. 

۱. کیف پول سیف پل (SafePal)

سیف پل را می‌توان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها به عنوان کیف پول ارز کیک به حساب آورد. این کیف پول علاوه‌بر ارز دیجیتال کیک، از بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند و اگر تنوع ارزهای دیجیتال شما بالاست، با استفاده از کیف پول سیف پل، دیگر نیازی به استفاده از سایر کیف پول‌ها نخواهید داشت. 

شما می‌‍‌توانید با جستجوی نام کیف پول سیف پل در اپ‌استورها، نسخه نرم‌افزاری این کیف‌پول را دانلود کرده و پس از دریافت کلید خصوصی خود در عرض چند دقیقه، از آن استفاده کنید. علاوه‌بر این، نسخه سخت‌افزاری کیف پول سیف پل نیز در بازار موجود است که امروزه به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری به شمار می‌رود. 

سیف پل را می‌توان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها به عنوان کیف پول ارز کیک به حساب آورد.
کیف پول سیف پل از بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

۲. کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

اگر جایی از کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال صحبت کنید، محال است که راجع به کیف پول تراست ولت چیزی نشنوید. تراست ولت یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال است که تقریبا از تمامی ارزهای دیجیتال از جمله کیک پشتیبانی می‌کند. 

این کیف پول به راحتی از تمامی اپ‌استورها قابل دانلود و استفاده است و از جمله مزایای آن می‌توان به پشتیبانی از اکثر شبکه‌ها برای انتقال، امنیت بالا و همچنین، امکان اتصال به Dappها و برنامه‌های مختلف در داخل خود کیف پول اشاره کرد. 

پیشنهاد خواندنی: راهنمای جامع نحوه انتقال ارز کیک به تراست ولت

۳. کیف پول متامسک (Metamask)

متامسک یک کیف پول نرم‌افزاری است که تقریبا ویژگی‌هایی شبیه به تراست ولت دارد و یکی از گزینه‌های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک است. علاوه بر برنامه‌ کیف پول که می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید، می‌توانید متامسک را در قالب افزونه مرورگر خود نیز داشته باشید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که برای اتصال کیف پول به پلتفرم‌های دیگر مانند صرافی، راحت‌تر باشید. 

۴. کیف پول بایننس (Binance Wallet)

کیف پول بایننس، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های پنکیک سواپ (ارز دیجیتال کیک) در میان سایر کیف پول‌ها شمرده شود؛ زیرا ارز دیجیتال کیک و این کیف پول، از دو شبکه بلاک‌چین مشترک که همان بایننس است، استفاده می‌کنند. هم‌اکنون انتقال ارزهای دیجیتالی مانند کیک از طریق شبکه‌های  BNB Chain، BNB Smart Chain و Ethereum امکان‌پذیر است. 

لازم به ذکر است که مانند کیف پول متامسک، کیف پول بایننس نیز در قالب یک افزونه مرورگر موجود است و شما می‌توانید با استفاده از آن، انتقالات ارز دیجیتال را انجام دهید. 

کیف پول بایننس، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های پنکیک سواپ (ارز دیجیتال کیک) در میان سایر کیف پول‌ها شمرده شود
کیف پول بایننس یک افزونه مرورگر دارد که استفاده از آن را تسهیل می‌کند.

۵. کیف پول اکسودوس (Exodus)

اکسودوس یک کیف پول ارز Cake برای ویندوز و اندروید است و شما می‌توانید در هر دوی این دستگاه‌ها از این کیف پول استفاده کنید. لازم به ذکر است که این کیف پول دقیقا ویژگی‌هایی مانند کیف پول‌های نرم‌افزاری که در بخش قبلی معرفی شدند، دارد و برای نگهداری از سایر ارزهای دیجیتال نیز مناسب است. 

پیشنهاد خواندنی: امن‌ترین و بهترین کیف پول ارز دیجیتال

۶. کیف پول سخت‌افزاری (Ledger Nano X)

علاوه بر نسخه سخت‌افزاری کیف پول ارز دیجیتال سیف پل، کیف پول لجر نانو ایکس نیز یک کیف پول مناسب و ایمن برای نگهداری ارز دیجیتال کیک است. می‌توان گفت لجر نانو ایکس هم‌اکنون در ایران و جهان محبوبیت زیادی دارد و در اکثر بازارها قابل خرید است.

این کیف پول شکلی مانند یک فلش مموری و اندازه‌ای کوچک دارد و از اتصال بلوتوثی نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید با اتصال آن به گوشی یا کامپیوتر خود، از آن استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید. 

لازم  است بدانید که علاوه بر لجز نانو ایکس، مدل دیگری از این کیف پول نیز با نام Ledger Nano S در بازار موجود است که به عنوان یک ولت ارز پنکیک، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. 

۷. کیف پول Coin 98 

کیف پول Coin98، یک کیف پول نرم‌افزاری است که در بین کیف پول‌های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک قرار می‌گیرد. این کیف پول، برعکسِ شهرت پایینی که دارد، تجربه کاربری و سرعت پردازش بسیار خوب، امکان استفاده از چندین شبکه برای انتقال و نگهداری از ارزهای دیجیتال و بهره بردن از خدمات دیفایِ مختلف  از طریقِ خود کیف پول را به کاربران ارائه می‌دهد. 

کیف پول Coin98، یک کیف پول نرم‌افزاری است که در بین کیف پول‌های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک قرار می‌گیرد.

۸. کیف پول بریج ولت (Bridge Wallet)

کیف پول بریج ولت یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری پنکیک سواپ است که می‌توانید علاوه بر نگهداری سایر ارزهای دیجیتال خود در آن، ارز دیجیتال کیک را نیز در آن نگهداری کنید. یکی از ویژگی‌هایی که این کیف پول پنکیک سواپ را نسبت به سایر کیف پول‌های مناسب نگهداری از این ارز دیجیتال متمایز می‌کند، استفاده از شبکه‌هایی است که کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال را تقریبا به صفر می‌رساند. از جمله این شبکه‌ها می‌توان به Binance (BSC)، Polygon و Xdai اشاره کرد. 

پیشنهاد خواندنی: کارمزد انتقال تتر (USDT) در شبکه‌های مختلف

ویژگی‌های کیف پول ارز کیک 

باید گفت امروزه بیش از صد کیف پول در جهان موجود است که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود مانند ارز دیجیتال cake را در آن نگهداری کنید و وقتی می‌گوییم «کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک»، منظور ما کیف پول مناسب برای نگهداری تمام ارزهای دیجیتال است؛ زیرا به هیچ عنوان نمی‌توانیم بگوییم یک کیف پول برای نگهداری بیت‌کوین نامناسب و برای نگهداری ارز دیجیتال کیک مناسب است و تفاوتی بین این دو ارز دیجیتال در استفاده از  یک کیف پول وجود ندارد. 

وقتی می‌گوییم «کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک»، منظور ما کیف پول مناسب برای نگهداری تمام ارزهای دیجیتال است؛
مهم‌ترین فاکتور انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری ارز دیجیتال کیک، امنیت کیف پول است.

همچنین توضیحِ تمامی کیف پول‌های مناسب برای نگهداری کیک و سایر ارزهای دیجیتال نیز در یک مقاله نمی‌گنجد و بهتر است تا در مواجهه با هر کیف پول و برای اینکه بدانیم برای استفاده مناسب است یا خیر، برخی از ویژگی‌ها، نظیر ویژگی‌های زیر را در نظر بگیریم: 

  • رابط کاربری: رابط کاربری خوب، یکی از ویژگی‌هایی است که یک کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک باید از آن بهره ببرد؛ زیرا در صورت نداشتنِ این ویژگی، استفاده از کیف پول می‌تواند برای شما آزاردهنده و گاهی اوقات، منجر به بروز برخی اشتباهات شود. 
  • میزان محبوبیت: بهتر تا حد امکان، از کیف پول‌هایی استفاده کنید که تعداد زیادی از افراد در حال استفاده از آن‌ها باشند. این مورد را می‌توانید از تعداد نصب‌های یک کیف پول در اپ‌استورها و نظرات افراد در ارتباط با کیف پول‌های ارز دیجیتال مختلف در سایر پلتفرم‌ها متوجه شوید. 
  • میزان امنیت: مهم‌ترین فاکتوری که باید هنگام استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری ارز دیجیتال کیک در نظر بگیرید، امنیت کیف پول است. برای بررسی این مورد، می‌توانید مواردی اعم از پشتیبانی از تایید دو مرحله‌ای در کیف پول، نحوه ارائه کلید خصوصی و نظرات سایر کاربران را در نظر بگیرید. 

سخن آخر 

در این مقاله از صرافی رمزینکس، با بررسی بهترین کیف پول ارز کیک همراه شما بودیم. اگر قصد خرید و نگهداری ارز دیجیتال کیک و نگهداری از آن را دارید، صرافی رمزینکس در این مسیر همراه شماست و می‌توانید علاوه بر مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و بهره‌مندی از امکانات معاملاتی مختلف، احراز هویت آنلاین خود را در زمان کمی در این صرافی انجام داده و معاملات خود را شروع کنید. 

سوالات متداول 

بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک کدامند؟

از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری مناسب برای نگهداری این ارز دیجیتال می‌توان به تراست ولت و متامسک اشاره کرد.

ویژگی‌های یک کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک چیست؟

مهم‌ترین ویژگی‌های یک کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کیک، میزان امنیت، محبوبیت و تجربه کاربری خوب است. 

منابع: coincarp

درباره نوید امیرنجات
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید