تحلیل تکنیکال امروز کاردانو 9 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال کاردانو امروز (۹ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال کاردانو برای امروز (۹ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل کاردانو استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت کاردانو می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم کاردانو (۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت کاردانو کانال باریک نزولی را به چهار کندل صعودی به سمت بالا شکسته است اما با رسیدن به ناحیه عرضه مشخص شده در تصویر به با یک کندل نزولی قدرتمند به سمت پایین بازگشته است و خریداران موفق به تغییر ساختار قیمت به صعودی نشده‌اند. در حال حاضر نیز قیمت کاردانو در حال نوسان در میانه BIG UP- BIG DOWN می‌باشد. از آنجایی که در بالا و پایین کندل نزولی که حرکت نزولی قدرتمند را انجام داده است، نقدینگی نهفته است احتمال حرکت قیمت به هر دوسوی کندل برای جمع‌آوری نقدینگی وجود دارد. در ادامه روز، محتمل ترین سناریو برای قیمت کاردانو باقی ماندن در TR می‌باشد.

تحلیل کاردانو امروز – تایم فریم چهار ساعته (۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

قیمت کاردانو در تایم فریم یک ساعته درون TR قرار دارد. از آنجایی که ۸۰ درصد تلاش‌های قیمت برای شکستن TR با شکست مواجه می‌شود انتظار ادامه حرکت درون TR را داریم تا تمامی نقدینگی‌های رسم شده در تصویر جمع‌آوری شوند. از طرفی با توجه به این موضوع که قیمت کاردانو به ناحیه حمایتی قدرتمندی رسیده است (خط روند صعودی + ناحیه SWAP) و خط روند نزولی نیز شکسته شده است، احتمال شکل گیری MTR و بازگشت قیمت به سمت به سمت ۰.۴ وجود دارد. اما در هر صورت انتظار داریم یک بار دیگر شاهد تلاش قیمت برای شکستن ناحیه حمایت ۰.۳۴ باشیم.

تحلیل کاردانو امروز – تایم فریم یک ساعته (۹ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت کاردانو پس از رسیدن به ناحیه عرضه، خط روند صعودی را با قدرت به سمت پایین شکسته است و با تشکیل ۴ کندل نزولی متوالی به ناحیه تقاضا و کف TR بازگشته است و سپس قیمت کاردانو به سمت بالا بازگشته و FVG‌ها را پر کرده است. در ادامه انتظار داریم قیمت کاردانو به سمت نقدینگی که در سقف قرار دارد حرکت کند و با جمع‌آوری آن، دوباره به سمت پایین حرکت کند و خودش را به خط روند صعودی برساند. اما در صورتی که قیمت ابتدا به سمت پایین حرکت کند، احتمال باقی ماندن درون TR فعلی بیشتر است و انتظار داریم قیمت دوباره به سمت سقف TR بازگردد.

تحلیل کاردانو امروز – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۹ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت کاردانو امروز (۹ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال کاردانو، سناریوهای مختلف حرکت قیمت کاردانو را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

حرکت دوباره قیمت به سمت کف TR برای جمع‌آوری نقدینگی و تلاش برای رسیدن به خط روند صعودی

پیش بینی قیمت کاردانو (۹ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

حرکت قیمت به سمت ناحیه عرضه و قیمت ۰.۳۶۲۶ سپس بازگشت قیمت به سمت کف TR

پیش بینی قیمت کاردانو (۹ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (3 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر