نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی؛ ۴ روش خرید ارز xai

چگونه ارز ایکس ای آی بخریم؟

نمد ارز ایکس ای آی روی نمودار
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳

چگونه ارز ایکس ای آی بخریم و سرمایه‌گذاری خود را بر روی این ارز دیجیتال با کمترین کارمزد انجام دهیم؟ آموزش نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی از این جهت اهمیت دارد تا شما اولا روش‌های خرید این ارز دیجیتال را بشناسید و در کنار آن با نکات حرفه‌ای و تجربی آشنا شوید که به کارگیری آنها باعث می‌شود تا بتوانید هم خرید مطمئن و ایمنی انجام دهید و هم اینکه هزینه‌های خرید این ارز دیجیتال را برای خود کاهش دهید.

از یک طرف خرید و فروش ارز Xai بدون توجه به نکات لازم، امنیت سرمایه‌گذاری شما را کاهش می‌دهد و از طرف دیگر هم می‌تواند دلیلی برای افزایش قابل توجه هزینه‌های سرمایه‌گذاری شما باشد. با یک بار وقت گذاشتن و مطالعه این مقاله در رمزینکس برای همیشه خیال خود را از بابت یک خرید مطمئن راحت خواهید کرد.

آموزش نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی

در آموزش نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی در قدم اول لازم است تا به صورت کلی روش‌های خرید و فروش این ارز دیجیتال را به شما معرفی و مزایا و معایب هر یک از این روش‌ها را نیز مشخص کنیم. برای اینکه انتخاب کنید کدام روش و کدام پلتفرم می‌تواند گزینه بهتری برای خرید و فروش ارز xai باشد، در قدم اول نیاز است تا این روش‌ها را بشناسید و درباره آنها به اطلاعات کافی برسید.

۱- خرید از فروشندگان حقیقی

اولین روشی که برای آموزش نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی قرار است به آن بپردازیم، خرید از فروشندگان حقیقی و فروش به آنها است. همانطور که می‌دانید بازار ارز دیجیتال به صورت کاملاً غیرمتمرکز مدیریت می‌شود و عملاً شما برای انجام معامله و خرید و فروش در این بازار نیازی به هیچ واسطه‌ای نداشته و می‌توانید شخصاً با دارندگان توکن‌های مختلف معامله کنید.

برای خرید از فروشندگان حقیقی شما باید ابتدا کسانی را پیدا کنید که ارز دیجیتال Xai را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند و سپس با پرداخت هزینه خرید این توکن‌ها به تومان یا تتر، خرید خود را نهایی کنید. این روش خرید در ابتدای ورود ارزهای دیجیتال به دنیا که هنوز صرافی‌ها خیلی گسترده نشده بودند، رایج بود، ولی در حال حاضر کمتر مورد استفاده کاربران در سطح بین‌المللی قرار می‌گیرد.

مزایا

اگر به دنبال خرید ارز ایکس ای آی از این روش هستید، مزیت‌های زیر را در اختیار خواهید داشت:

  • نیاز به پرداخت کارمزد نخواهید داشت و هزینه‌های شما کمتر خواهد شد.
  • نیازی به باز کردن حساب کاربری در هیچ صرافی را ندارید.
  • حفظ حریم خصوصی یکی دیگر از مزیت‌های این روش خرید است.

معایب

معایب مختلفی را نیز برای این روش خرید می‌توانیم در نظر بگیریم:

  • پیدا کردن دارندگان توکن ایکس ای آی برای کاربران به این راحتی‌ها نیست و شما با چالش بسیار بزرگی در این باره روبرو هستید.
  • با توجه به اینکه این معامله بیشتر بر اساس اعتماد خریداران و فروشندگان به یکدیگر انجام می‌پذیرد، ریسک فوق‌العاده بالایی خواهد داشت.
  • هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از پرداخت هزینه توکن‌های ایکس ای آی، فروشنده آنها را به حساب شما واریز نماید.

جدای تمام این چالش‌ها و معایب، لازم به توضیح است که امنیت این روش خرید بسیار پایین است و توصیه می‌کنیم که هرگز به دنبال استفاده از این روش خرید نباشید. کلاهبرداری‌های بسیار زیادی تحت خرید و فروش ارز دیجیتال در جامعه ایران و جامعه جهانی انجام می‌پذیرد و هر سهل‌انگاری در این باره می‌تواند منجر به از بین رفتن تمام دارایی شما شود.

۲- نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی از صرافی خارجی

لوگوی صرافی بایننس
خرید ارز ایکس ای آی از طریق صرافی بایننس امکان دارد.

در صرافی خارجی چگونه ارز ایکس ای آی بخریم؟ شما می‌توانید با طی کردن مراحل زیر برای خرید این توکن از طریق خدمات صرافی خارجی اقدام کنید:

  • در قدم اول باید در یک صرافی داخلی حساب کاربری باز کرده و مراحل ثبت نام و احراز هویت را در آن انجام دهید.
  • سپس نوبت واریز پول به حساب کاربری شما خواهد رسید.
  • در قدم بعدی باید پول خود را به تتر یا هر استیبل کوین دیگری تبدیل کنید.
  • در مرحله بعدی نوبت به باز کردن حساب کاربری در صرافی خارجی می‌رسد.
  • حالا باید تترهای خود را به حساب خود در صرافی خارجی انتقال دهید.
  • در نهایت در آخرین قدم می‌توانید برای خرید ارز ایکس ai در بازار صرافی خارجی اقدام کنید.

مزایا

  • معمولا صرافی‌های خارجی حجم بالایی از معاملات ارز Xai را دارا هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید بدون دغدغه از بابت نقدشوندگی، حجم بالایی از این ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید.
  • سرعت انجام تراکنش‌ها در صرافی خارجی معمولاً بالا خواهد بود.
  • در زمان فروش ارز Xai نیز می‌توانید خیلی سریع توکن‌های خود را نقد کنید.

معایب

  • اولین عیب بزرگ این روش پرداخت کارمزدهای متعدد و زیاد است. هر کدام از مراحلی که در بالا در آموزش نحوه خرید و فروش ارز Xai در صرافی خارجی به آنها اشاره کردیم، کارمزد خاص خود را خواهند داشت. از خرید تتر در صرافی داخلی گرفته تا انتقال آن از طریق شبکه بلاکچین و در نهایت اقدام به خرید در صرافی خارجی و خارج کردن دارایی‌ها، همگی کارمزدهایی را روی دست شما باقی می‌گذارند.
  • همانطور که می‌دانید بسیاری از صرافی‌های خارجی با کاربران ایرانی همکاری نداشته و امکان بلوکه شدن حساب شما در صرافی خارجی هم وجود دارد.
  • نگهداری طولانی مدت تتر در صرافی‌های خارجی نیز چالش‌های خاص خود را به دنبال خواهد داشت و ممکن است باعث بلوکه شدن توکن‌های شما شود.

با این حساب استفاده از این روش برای خرید توکن‌های ایکس ای آی از هر نظر شرایط خوبی برای کاربران ایرانی دارد به جز امنیت. چالش‌های امنیتی اصلی‌ترین موضوعی است که باعث می‌شود تا استفاده از این روش نیز برای کاربران ایرانی در اولویت اصلی قرار نگیرد.

۳- نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی از صرافی داخلی

نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی در رمزینکس
خرید ارز ایکس ای آی را می‌توانید در رمزینکس به‌راحتی انجام دهید.

نوبت به آموزش نحوه خرید و فروش ارز ایکس دی آی از طریق خدمات صرافی ارز دیجیتال داخلی می‌شود. برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • در اولین مرحله باید به دنبال انتخاب یک صرافی معتبر با شرایط امنیتی مطلوب باشید.
  • در مرحله بعدی باید مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی را طی کنید.
  • سپس نوبت واریز پول به حساب کاربری خواهد رسید. مبلغی که برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اید را باید به حساب کاربری خود واریز نمایید.

در صرافی‌های معتبر داخلی می‌توانید هم از طریق خدمات خرید آسان و سریع و هم از طریق بازار حرفه‌ای به دنبال معامله و خرید ارز ایکس ای آی باشید. در روش خرید سریع و آسان تنها نیاز به تعیین حجم مورد نظر برای خرید داشته و در بازار حرفه‌ای علاوه بر حجم باید قیمت را نیز وارد کنید.

دقت داشته باشید که صرافی داخلی مورد نظر شما اول باید ارز Xai را در لیست کرده باشد و دوم اینکه حجم معاملات قابل قبولی را نیز در آن داشته باشد. در صرافی رمزینکس در کنار شما هستیم تا به عنوان یکی از اولین صرافی‌های داخلی، امکان خرید این ارز دیجیتال را برای شما فراهم کنیم. خرید ارز ایکس ای آی در رمزینکس با کمترین کارمزدها و سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد پذیرفت.

مزایا

  • امنیت بالا به دلیل داخلی بودن صرافی
  • کارمزدهای پایین‌تر به دلیل عدم نیاز به انتقال تتر به صرافی خارجی
  • امکان تبدیل مستقیم ارز ایکس ای آی به تومان
  • امکان برداشت پول به تومان در کمترین زمان ممکن

معایب

  • عدم لیست شدن ارز xai در همه صرافی‌های داخلی

۴- آموزش نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی از صرافی غیرمتمرکز

همچنین می‌توانیم در آموزش نحوه خرید و فروش ارز xai شرایط استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز را نیز به شما معرفی می‌کنیم. صرافی‌های غیر متمرکز نوعی از صرافی‌ها هستند که شما برای استفاده از خدمات آن‌ها نیاز به باز کردن حساب کاربری در آنها نداشته و تنها با اتصال کیف پول نرم‌افزاری خود به آنها می‌توانید برای خرید و فروش ارز ایکس ای آی از خدمات آنها استفاده کنید.

صرافی‌های غیرمتمرکز نیازی به احراز هویت نداشته و استفاده از خدمات آنها با حفظ حریم خصوصی افراد خواهد بود.

مزایا

  • عدم نیاز به باز کردن حساب کاربری و احراز هویت
  • حفظ حریم خصوصی افراد
  • امکان خرید ارزهای دیجیتال مختلف

معایب

  • عدم امکان استفاده از خدمات تمام صرافی‌های غیرمتمرکز برای کاربران ایرانی
  • هزینه و کارمزدهای بالا به دلیل نیاز به واریز تتر به کیف پول نرم‌افزاری ارز دیجیتال
  • خطراتی مانند کارمزدهای بالا و البته خرید ارز Xai با قیمت بسیار بالا نسبت به قیمت واقعی آن در بازار

جمع‌بندی

در آموزش نحوه خرید و فروش ارز ایکس ای آی سعی کردیم تا تمام روش‌های موجود برای خرید این ارز دیجیتال را برای شما تشریح کرده و مزایا و معایب آنها را نیز با شما در میان بگذاریم. حالا شما بر اساس تمام نکات گفته شده می‌توانید بهترین صرافی و بهترین روش برای خرید این ارز دیجیتال را انتخاب و سرمایه‌گذاری خود را بر روی آن انجام دهید. در انتها یک بار دیگر باید اشاره کنیم که اولویت اصلی شما در فرایند سرمایه‌گذاری بر روی Xai یا هر ارز دیجیتال دیگری بایستی امنیت باشد و روشی که امنیت مناسبی نداشته باشد، عملاً گزینه مطلوبی برای خرید این ارز دیجیتال نخواهد بود.

سوالات متداول

روش‌های خرید ارز ایکس ای آی کدام‌ها هستند؟

امکان خرید این ارز دیجیتال از روش مستقیم یا استفاده از خدمات صرافی‌های داخلی و خارجی وجود دارد.

بهترین روش خرید ارز ایکس ای آی برای کاربران ایرانی چیست؟

استفاده از خدمات صرافی داخلی ارز دیجیتال می‌تواند بهترین روش برای کاربران ایرانی باشد.

کمترین هزینه خرید و فروش ارز ایکس ای آی مربوط به کدام روش است؟

استفاده از روش خرید و فروش مستقیم کمترین کارمزد را برای کاربران به دنبال خواهد داشت و بعد از آن نیز استفاده از خدمات صرافی داخلی است که کارمزد پایینی برای کاربران رقم می‌زند.

منبع: Binance

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید