ارز وایلد WILD؛ معرفی کامل + نحوه خرید و فروش ارز Wild

بررسی کامل ارز وایلد؛ آیا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

ارز دیجیتال وایلد با طراحی کاراکتر کلاه دار
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارز وایلد توکن متاورس Wilder DAO است که می‌توانید با استفاده از آن در دنیای نزدیک به واقعیت وایلدر ورلد خلاقیت خود را شکوفا کنید و از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. 

از ارز دیجیتال WILD می‌توانید برای خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) یا شرکت در رای‌گیری‌های حاکمیتی، پرداخت هزینه ورود به بازی‌ها و خرید آیتم‌های درون بازی متاورس وایلدر ورلد و موارد مشابه استفاده کنید. اما این رمز ارز چه ویژگی‌هایی دارد و آیا سرمایه‌گذاری روی آن می‌تواند سودآور باشد. 

در این مطلب می‌خواهیم به طور جامع به پرسش «ارز وایلد چیست؟» پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی آینده ارز WILD با ما همراه باشید.

نمودار قیمت ارز وایلد
رشد سریع ارز وایلد در یک بازه زمانی، سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت آن جذب می‌کند

ارز وایلد چیست؟

ارز دیجیتال وایلد (WILD) توکن حاکمیتی پلتفرم Wilder DAO است که کاربردهای مختلفی از جمله تراکنش‌ها، حکمرانی و پاداش‌ها دارد. این رمز ارز دروازه ورود به دنیای وایلدر ورلد است. با استفاده از آن می‌توانید به خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی بپردازید و یا NFT خود را خلق کنید. در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۴ ارز WILD در رتبه ۳۰۳ بازار قرار دارد و با قیمت ۰.۸۷۹۹معامله می‌شود.

نمودار معاملات ارز وایلد در سایت کوین‌مارکت‌کپ نشان‌دهنده روند رشد سرمایه‌گذاری روی این ارز است که آن را به گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

نگاهی عمیق‌ بر ارز Wilder World

اگر به دنیای متاورس و معاملات NFT در آن علاقه‌مند هستید، دنیای مجازی Wilder World می‌تواند سکوی پرتاب شما باشد. رمز ارز وایلد بر بستر بلاکچین اتریوم و با استفاده از استانداردهای ERC20 ،ERC721 و ERC1155 ساخته شده است. این ارز از الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) برای تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

این رمز ارز در سال ۲۰۲۱ به عرصه رقابت با سایر ارزهای دیجیتال پا گذاشت و در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به پایین‌ترین قیمت خود، یعنی ۰.۰۷۴۸۲ دلار سقوط کرد. با وجود این، نوسانات آن در بازار دیری نپایید و با نشان‌دادن قابلیت‌های کاربردی خود توانست در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت خود، یعنی ۷.۶۰ دلار برسد.

در حال حاضر که قیمت این رمز ارز در محدوده یک دلار است، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده آن مطرح می‌شود. اما هیچ چیز مانند کاربرد، ویژگی و احساسات بازار نمی‌تواند آینده آن را به روشنی نشان دهد.

ارز دیجیتال وایلد چه کاربردی دارد؟

وایلدر ورلد یک دنیای مجازی مثل بازی‌های آنلاین است که با استفاده از تکنولوژی بلاکچین ساخته شده است. ارز WILD مثل پول در این دنیای مجازی است. شما برای انجام کارهای مختلف در جهان مجازی به ارز دیجیتال وایلد نیاز دارید. در دنیای Wilder World می‌توانید:

  • شخصیت خودتان را بسازید و با دیگران تعامل داشته باشید.
  • دارایی‌های مختلفی مانند زمین، خانه، ماشین و لباس را خرید و فروش کنید.
  • سازمان‌های مختلفی مانند فروشگاه یا انجمن راه‌اندازی کنید.
  • در حکومت این دنیای مجازی مشارکت کنید.

بنابراین، برای خرید دارایی‌ها، تولید اشیاء جدید، رای دادن در مورد مسائل مربوط به دنیای وایلدر ورلد و موارد مشابه به توکن حاکمیتی این پلتفرم یعنی ارز وایلد نیاز خواهید داشت.

کاربردهای ارز دیجیتال وایلد در متاورس وایلدر ورلد عبارت‌اند از:

  • توکن حاکمیتی در DAO وایلدر ورلد: دارندگان WILD می‌توانند در مورد آینده پلتفرم از جمله توسعه و ویژگی‌های جدید رای دهند و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت کنند.
  • توکن اصلی پلتفرم: برای خرید و فروش NFTها، خرید زمین، آواتار و سایر دارایی‌های دیجیتال در بازار Wilder World استفاده می‌شود.
  • پاداش: برای تشویق کاربران به مشارکت در پلتفرم Wilder World از این ارز به عنوان پاداش فعالیت‌های کاربران استفاده می‌شود. این پاداش‌ها می‌توانند به صورت توکن وایلد یا NFT باشند.
  • دسترسی به خدمات: برای دسترسی به خدمات مختلف در پلتفرم Wilder World مانند رویدادها و مسابقات و… استفاده می‌شود.
  • استیکینگ: شما می‌توانید ارز WILD خود را استیک کنید تا وایلد اضافی به عنوان پاداش دریافت کنید.
  • سرمایه‌گذاری: مانند سایر ارزهای دیجیتال ابزاری برای سرمایه‌گذاری است و می‌توانید با خرید و فروش ارز وایلد، از افزایش قیمت آن در آینده سود کسب کنید.

ویژگی‌های ارز وایلد چیست؟

وایلد ورلد دنیای مجازیِ ۵ بعدیِ غیرمتمرکزی است که بر بستر شبکه اتریوم بنا شده و امکاناتی نظیر بازی، واقعیت مجازی و NFT را به کاربران ارائه می‌دهد. ارز دیجیتال وایلد ستون فقرات پویای این پلتفرم محسوب می‌شود. 

این ارز نقشی حیاتی در متاورس Wilder World دارد و برای خرید زمین و املاک، آواتار، اقلام و خدمات و همچنین شرکت در رویدادها ضروری است. تقاضا برای این ارز دیجیتال به دلیل کاربردهای فراوان آن در متاورس منجر به افزایش قیمت آن شده است.

این کریپتوکارنسی در دسته ارزهای دیجیتال کاربردی قرار می‌گیرد و از استاندارد ERC20 پیروی می‌کند. با بهره‌مندی از قدرت بلاکچین اتریوم، آنریل انجین ۵ و ZERO جذابیت‌های ویژه‌ای را به شما ارائه می‌دهد تا در کنار بازی و سرگرمی، به فکر کسب درآمد نیز باشید.

بررسی توزیع توکن‌های وایلد نشان می‌دهد که تمرکز ثروت در این توکن بسیار بالا است. به‌طوری‌که ۱۰۰ نفر از دارندگان اصلی، ۹۵ درصد از کل توکن‌ها را در اختیار دارند و این رقم برای ۵۰۰ نفرِ اصلی به ۹۷ درصد می‌رسد.

نمودار نشان دهنده توکنومیک ارز وایلد
توکنومیک ارز وایلد نشان می‌دهد که این ارز هم مانند بسیاری رمزارزها نهنگ‌هایی دارد

تمرکز ثروت در توکن Wilder World ماهیت غیرمتمرکز آن را به چالش می‌کشد و ریسک سرمایه‌گذاری را برای کاربران افزایش می‌دهد. این ارز دیجیتال در حال حاضر کاربرد محدودی دارد و هنوز نتوانسته قابلیت‌های خود را به طور کامل به عموم مردم نشان دهد. بنابراین، سرمایه‌گذاری در Wilder World در حال حاضر با ریسک بالایی همراه است و پیش از ورود به این پروژه، بررسی دقیق جوانب مختلف آن ضروری است.

نحوه خرید و فروش ارز Wilder World چطور است؟

ارز دیجیتال WILD در صرافی‌های معتبر قابل خرید و فروش است. برای خرید WILD می‌توانید در صرافی‌هایی مانند کوکوین، بیت‌کارت، یونی‌سواپ و رمزینکس ثبت‌نام کنید. رمزینکس سه سطح معامله حرفه‌ای، آسان و با API ارائه می‌دهد. پس از ثبت‌نام در رمزینکس می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از این سطوح را انتخاب و اقدام به خرید ارز WILD کنید.

لوگو ارز وایلد با پس زمینه آبی
نتیجه تلاش تیم ارز وایلد برای تبدیل شدن به یک توکن متاورسی قوی، در رقابت با بزرگان بازار مشخص می‌شود

جمع‌بندی

 ارز وایلد یکی از جدیدترین رمز ارزها در بازار است که به واسطه ی وابستگی به پلتفرم وایلدر ورلد، پتانسیل رشد بالایی را داراست. وایلدر ورلد یک متاورس نوپا است که در صورت جذب کاربران بیشتر و افزایش تاثیرگذاری در بازار NFT و بازی‌های بلاکچینی، می‌تواند به رشد قیمت وایلد کمک کند.

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال وایلد چالشی دشوار است. با این حال، روند صعودی فعلی این رمز ارز، نویدبخشِ آینده‌ای روشن است. آیا وایلد می‌تواند به قیمت یک دلار یا بیشتر برسد و جایگاهی محکم در بازار رمزارزها برای خود دست و پا کند؟ زمان پاسخ به این سوال را خواهد داد.

نقطه قوت ارز Wilder World چیست؟

وایلدر ورلد دنیایی مجازی ۵ بعدی و غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین اتریوم است که تجربه‌ای جدید از بازی، واقعیت مجازی و NFT را به کاربران ارائه می‌دهد. ارز وایلد به عنوان به عنوان توکن حاکمیتی برای Wilder DAO، امکان رای‌گیری، دریافت پاداش، استیکینگ، خرید و فروش NFT و سرمایه‌گذاری را برای کاربران فراهم می‌کند.

 چه کیف پول‌هایی از ارز WILD پشتیبانی می‌کنند؟

ارز دیجیتال وایلد را می‌توانید در کیف پول‌های زیر ذخیره و معامله کنید:
Ledger
Atomic Wallet
MetaMask
Coinomi
Trust Wallet

آینده Wilder World و ارز دیجیتال WILD چگونه است؟

Wilder World یک پروژه نوآورانه با پتانسیل رشد بالا است. با توجه به نقشه راه پروژه و تیمی که پشت آن است، انتظار می‌رود Wilder World در آینده به یکی از محبوب‌ترین متاورس‌ها تبدیل شود. با رشد این پلتفرم، بدون شک محبوبیت و تقاضا برای خرید و فروش ارز وایلد نیز بیشتر می‌شود.

منابع: coinmarketcap | coinlive

لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید