جوایز ویژه‌ای که با خرید فن توکن JUV نصیب شما می‌شود

یوونتوس و Socios.com جوایز بیشتری برای دارندگان فن توکن JUV در نظر گرفته‌اند

فن توکن JUV روی موبایل
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

یوونتوس و Socios.com در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ اعلام کردند که جوایز ویژه‌ای برای دارندگان فن توکن JUV در نظر گرفته‌اند. برطبق این اعلامیه، دارندگان توکن JUV می‌توانند در نظرسنجی‌های مختلف مربوط به باشگاه مانند انتخاب لباس تیم، شعار باشگاه و حتی ترکیب تیم برای بازی‌ها شرکت کنند. در این مطلب از رمزینکس، نگاهی بر مزایا و جوایزی که JUV برای هوادارانش دارد، صحبت خواهیم کرد.

نگاهی بر یوونتوس و فن توکن JUV

یوونتوس، توکن هواداری JUV ویژه‌ای در دستان شما قرار می‌دهد تا به‌صورت خاص با باشگاه فوتبال یوونتوس در ارتباط باشید. یوونتوس به‌طور منظم مسابقات مختلفی را برای دارندگان توکن JUV برگزار می‌کنند. این مسابقات شامل پیش‌بینی، استعدادیابی و مسابقات ورزشی است. با خرید ارز دیجیتال JUV می‌توانید در مسابقات شرکت کنید و جوایز ارزشمندی را به دست آورید. حالا منظور از مسابقات چیست؟

مسابقات پیش‌بینی بازی

در این مسابقه، دارندگان توکن JUV نتیجه بازی‌های آینده یوونتوس را پیش‌بینی می‌کنند. برنده این مسابقه امکان سفر به یکی از مسابقات یوونتوس را به‌دست می‌آورد.

مسابقات استعدادیابی

در این مسابقه، دارندگان توکن JUV می‌توانند استعدادهای جوان فوتبال را معرفی کنند. برنده این مسابقه یک قرارداد آزمایشی با آکادمی فوتبال یوونتوس را تجربه خواهد کرد.

طرفداران باشگاه یوونتوس
فن توکن JUV این امکان را به هوادارای باشگاه یوونتوس می‌دهد تا رویدادهای مرتبط با این باشگاه نقش داشته باشند. از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقات استعداد‌یابی اشاره کرد.

مسابقات ورزشی

در این مسابقه، دارندگان فن توکن JUV می‌توانند در مسابقات ورزشی مختلفی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا شرکت کنند. برنده این مسابقه موفق به کسب جایزه نقدی قابل توجهی می‌‌شود.

جالب است بدانید یوونتوس به کمک دارندگان توکن JUV در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ توانسته است لباس و بازی موبایل جدید طراحی کند.

مزایا و جوایز هواداری برای دارندگان توکن JUV

یوونتوس، باشگاهی که نامش با تاریخچه درخشان و افتخارات بی‌شمار گره خورده است، اکنون با معرفی توکن هواداری JUV، راهی جدید برای مشارکت هواداران در تصمیم‌گیری‌های باشگاه پیش روی آن‌ها قرار داده است. توکن JUV، یک دارایی دیجیتال محدود است که به هواداران این امکان را می‌دهد تا در نظرسنجی‌های باشگاه در زمینه‌های مختلف مانند طراحی طرح اتوبوس تیم، آهنگ گل جدید و حتی طراحی نماد باشگاه، رای دهند.

بیشتر بخوانید: مقایسه فن توکن‌های ASR، JUV و ACM

جوایز شگفت‌انگیز برای هواداران در راه است

تصور کنید با بازیکنان افسانه‌ای در استادیوم معاشرت کنید یا دستتان به کالاهای انحصاری برسد که دیگران برای دسترسی به آن سر و دست می‌شکنند. با توکن‌های هواداری یوونتوس، این قضیه دیگر یک رویا نیست. از اعلام ترکیب اصلی در روز بازی گرفته تا بلیت‌های VIP برای بزرگترین مسابقات و حتی سفر به یک بازی حساس همراه با تیم از جمله جوایز شگفت‌انگیز این توکن است. جوایزی مانند موارد زیر:

  • ورود VIP به بلیط‌های بازی
  • تخفیف برای اقامت شبانه در J-Hotel
  • دسترسی به موزه و تور استادیوم
  • تخفیف در عضویت‌ها
  • دریافت پیام‌های ویدئویی شخصی از بازیکنان
  • امتیازهای ورودی به مسابقات

فرصت رای دادن در نظرسنجی‌ را تجربه کنید

با خرید ارز دیجیتال JUV می‌توانید با شرکت در انتخابات تیم نظرات خود را اعلام کنید. یعنی حتی در مورد رنگ پیراهن جدید تیم، آهنگ‌های استادیوم قبل از بازی و عملکرد بازیکن پس از مسابقه نظر دهید. وزن رای هر هوادار با توجه به تعداد توکن‌های JUV او تعیین می‌شود. به عنوان مثال، اگر یک هوادار ۱۰۰ فن توکن JUV داشته باشد، رای او ۱۰۰ برابر ارزش رای هواداری است که ۱ توکن JUV دارد.

هرچه تعداد توکن‌های JUV شما بیشتر باشد، شانس شما برای کسب مزایای ویژه و ارتقا جایگاه در سیستم امتیازدهی بیشتر خواهد شد.

لوگوی باشگاه یوونتوس
هر فن توکن JUV به عنوان یک واحد اعتبار در نظر گرفته می‌شود و با افزایش تعداد توکن‌های شما، وزن تأثیرگذاری نظر شما نیز افزایش خواهد یافت.

چگونه فن توکن JUV را بخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال JUV، ابتدا باید توکن CHZ را خریداری کنید. توکن CHZ، ارز دیجیتالی است که Socios.com برای خرید و فروش توکن‌های هواداری از آن استفاده می‌کند. برای خرید توکن CHZ، می‌توانید ازطریق صرافی‌های ارزهای دیجیتالی اقدام کنید. برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتالی که توکن CHZ را ارائه می‌دهند، عبارتند از:

  • Binance
  • Coinbase
  • Kraken
  • Huobi Global
  • Gate.io

در ایران هم می‌توانید فن توکن JUV را از صرافی رمزینکس با کمترین کارمزد خریداری کنید.

پس از خرید توکن‌های CHZ، می‌توانید آن‌ها را در کیف پول خود ذخیره کنید. برخی از کیف پول‌های معتبر که از توکن‌های CHZ پشتیبانی می‌کنند، عبارتند از:

  • Trust Wallet
  • MetaMask
  • Atomic Wallet
  • Math Wallet
  • Exodus

پس از ذخیره توکن‌های CHZ در کیف پول خود، می‌توانید آن‌ها را در پلتفرم Socios.com با توکن‌های JUV مبادله کنید. برای این کار، به یک حساب کاربری در Socios.com نیاز دارید تا توکن‌های CHZ را به حساب خود واریز کنید. سپس، می‌توانید توکن‌های CHZ خود را با توکن‌های JUV مبادله کنید.

البته، با توجه به تحریم‌های ایران، این کار برای ایرانیان دشوار است. اما نگران نباشید! شما می‌توانید از طریق صرافی‌های معتبر داخلی  ارز دیجیتال CHZ را خریداری کنید و سپس آن را به JUV تبدیل کنید. برای خرید توکن JUV، باید حداقل ۱۰ توکن CHZ داشته باشید.

جمع‌بندی

با خرید ارز دیجیتال JUV می‌توانید به دنیای قدرتمند رای‌دهی و عضویت در باشگاه محبوب خود وارد شوید. یوونتوس و Socios.com به‌طور مداوم در حال توسعه ویژگی‌های جدیدی برای توکن JUV هستند تا تجربه هواداران را بیش از پیش بهتر کنند. در آینده نزدیک، امکان جدیدی به نام Socios Leaderboard معرفی خواهد شد که در آن هواداران براساس فعالیت‌های خود در Socios.com، رتبه‌بندی خواهند شد. با قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر، می‌توانید به مزایایی مانند جوایز ویژه و دسترسی انحصاری به محتوا دست پیدا کنید. اگر شما نیز از هواداران پرشور یوونتوس هستید، از جوایز توکن هیجان‌انگیز JUV غافل نشوید.

سوالات رایج

آیا فن توکن JUV برای سرمایه‌گذاری خوب است؟

این موضوع به اهداف تجاری شما بستگی دارد. به طور کلی توکن هواداری JUV روند خوبی را نشان داده است.

هدف از فن توکن JUV چیست؟

توکن هواداری JUV یک دارایی دیجیتالی است که برای جذب و پاداش دادن به طرفداران باشگاه فوتبال یوونتوس ایجاد شده است. این ارز دیجیتال حق رای در تصمیمات مربوط به باشگاه، تجربیات انحصاری هواداران و جوایز را برای طرفداران فراهم می‌کند.

منبع: nftgators

به این مقاله امتیاز دهید
مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
درباره مهسا رحمانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید