بهترین بازی‌های شبکه پالیگان (Polygon)؛ معرفی ۱۰ بازی جذاب

بهترین بازی‌های شبکه پالیگان کدامند؟

سکه‌هایی با نماد پالیگان
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پالیگان یک پلتفرم گیمینگ غیرمتمرکز سریع و کارآمد است که به دلیل کارمزدهای ارزان و زمان تراکنش سریع، بازی‌ها را روان و بدون تأخیر اجرا می‌کند. علاوه بر این، پالیگان با اتریوم سازگار است، که استفاده از توکن‌ها و قراردادهای هوشمند شبکه اتریوم را در بازی‌های خود برای توسعه‌دهندگان آسان می‌کند. به دلیل فرصت‌های اضافی که این امر برای بازی‌های بین پلتفرمی و به اشتراک‌گذاری دارایی‌ها ایجاد می‌کند، بازی‌سازانی که قصد دارند عناوین خود را در بلاک‌چین منتشر کنند، پالیگان را یک گزینه جذاب می‌دانند بدانند. اگر به بازی‌های بلاک چینی علاقه دارید در این مقاله همراه ما باشید، چون می‌خواهیم بهترین بازی‌های شبکه پالیگان را به شما معرفی کنیم، بازی‌هایی که به قطعا بر روی قیمت ارز matic‌ تاثیر خواهند داشت.

آشنایی با بهترین بازی‌های شبکه پالیگان

پوستر دلیزیوم  یکی از بهترین بازی‌های شبکه پالیگان
بازی دلیزیوم دارای دو بخش PvP‌ و بتل رویال است که بازیکنان در آن می‌توانند با هم به رقابت با یکدیگر بپردازند.

شبکه پالیگان تراکنش‌های سریع و ارزان را تسهیل می‌کند و پلتفرم مورد علاقه بسیاری از بهترین بازی‌های بلاک چین است. با مالکیت و تراکنش‌های امن دارایی‌های داخلی بازی، بازیکنان می‌توانند لحظات منحصربه‌فردی را تجربه کنند. این اکوسیستم مجموعه‌ای از بازی‌ها را ارائه می‌دهد که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند و دارای گیم پلی جالبی هستند. پالیگان، با مقیاس‌پذیری و مقرون‌به‌صرفه بودن خود، به عنوان یک مقصد اصلی گیم در حال ظهور است.

۱- دلیزیوم (Delysium)

دلیزیوم به عنوان یکی از بازی‌های Web3 پالیگان، توسط rct.AI x Deterrence و سایر شرکای هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شود. غول‌های این بخش مانند Makers Fund و Galaxy Interactive نیز به آن کمک مالی می‌کنند. دلیزیوم به لطف مشارکت با این غول‌های تجاری و دنیای مجازی جذاب خود، به یک بازی واقعاً درجه‌یک تبدیل شده است،. این یک بازی نقش آفرینی با قابلیت کسب درآمد است که به صورت آنلاین (MMO) می‌توانید بازی کنید.

بازیکنان در دلیزیوم می‌توانند با آواتارهای خاص خود در متاورس گشت و گذار کنند. آنها می‌توانند بسته به ترجیحات یا احساسات خود حالت بازی را تغییر دهند. علاوه بر بخش PvP، دلیزیوم دارای یک حالت بتل رویال است که بازیکنان می‌توانند گروه‌های سه نفره را تشکیل دهند و با پنج تیم دیگر به رقابت بپردازند. شرکت کنندگان در بتل رویال برای تقویت تیم خود، اسلحه، زره، مهمات، غذا، لوازم و تجهیزات پزشکی را جمع‌آوری می‌کنند. منطقه نبرد با گذشت زمان باریک‌تر و کوچک‌تر می‌شود. طرفی که کمترین توکن و دارایی را در پایان مسابقه داشته باشد پیروز خواهد شد.

۲- افین (Affyn)

انتخاب دوم ما در بین بهترین بازی‌های شبکه پالیگان افین (Affyn) است. افین متاورس را از طریق ترکیبی منحصر به فرد از فناوری‌ها به جهان طبیعی وصل می‌کند. رویدادها و فعالیت‌های داخل بازی ممکن است در املاکی که افراد دارند برگزار شوند. این شامل ساخت سازه‌های جدید، اجاره دادن آن‌ها به بازیکنان دیگر و غیره است. علاوه بر این، بادی‌ها NFT) هایی با ویژگی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد) در بازی گنجانده شده‌اند. بازیکنان می‌توانند بسیاری از وظایف را با بادی‌های خود (Buddies) انجام دهند. این بازی دارای فعالیت‌هایی است که به مکان‌های واقعی مرتبط هستند. به عنوان مثال، بادی‌ها در مراکز خرید قرار می‌گیرند و می‌توانند توسط کاربران با استفاده از واقعیت افزوده جمع‌آوری شوند.

این پروژه به عنوان یکی از  بازی‌ های مناسب کسب درآمد بر روی پالیگان بر اساس موقعیت جغرافیایی بازیکن کار می‌کند و حول دنیای مجازی نکسوس (Nexus) می‌چرخد. بازیکنان علاوه بر امکان مالکیت و تغییر زمین، می‌توانند در انواع مأموریت‌ها و فعالیت‌ها شرکت کنند. اگرچه بازی رایگان است، اما فرصت‌هایی برای خریدهای داخل بازی با استفاده از توکن FYN وجود دارد. این بازی شبیه بازی پوکمون گو (Pokémon GO) است. بازیکنان می‌توانند با رفتن به مکان‌های خاص در Nexus، جمع‌آوری حیوانات معروف به Buddies، انجام ماموریت‌ها، کمپین‌ها و رویدادهای دیگر، یا داشتن ملک و ارائه خدمات، در بازی درآمد کسب کنند.

۳- Voxie Tactics

Voxie Tactics پنجمین بازی در بین بازی‌ های مناسب کسب درآمد بر روی پالیگان است. Voxie Tactics از بهترین بازی‌های تاکتیکی دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ الهام گرفته شده است، اما شامل ویژگی‌های جدید و عناصر مدرن نیز می‌شود. این بازی دارای چندین بخش گیم پلی RPG و دو حالت اصلی است:

  1. کاوش (Exploration)
  2. نبرد (Battling)

علاوه بر این، ده هزار شخصیت Genesis Voxie در پروژه Voxie NFT هر کدام دارای کلاس‌ها، نژادها، همراهان، ویژگی‌های فیزیکی، سلاح‌ها، کالاها و لوازم ظاهری متفاوت هستند. به دلیل تنوع، NFT Voxies مطمئناً منحصربه‌فرد هستند و تجربه‌ای نوستالژیک اما مدرن را به گیمرها می‌دهند.

دو نوع بازی اصلی در Voxie Tactics وجود دارد. بازیکنان می‌توانند آزادانه انواع بیوم ها را در حالت Exploration کاوش کنند. NPC ها، هیولاها و شخصیت های شرور همگی بخشی از مأموریت‌ها و اهدافی هستند که بازیکنان انجام می‌دهند. موانع تاکتیکی بر روی یک نقشه نیز ارائه شده است.

۴- مارس ۴ (Mars4)

تصویر بازی Mars4 یکی از بهترین بازی‌های شبکه پالیگان
نکته جالب در مورد بازی mars4‌ استفاده آن از داده‌های سازمان نسا برای شبیه‌سازی سیاره مریخ است.

Mars4 یکی دیگر از نام‌های جذاب در بین بازی‌های شبکه پالیگان است. Mars4 یک متاورس سه‌بعدی با NFT های متمایز برای هر یک از مناطق آن است. تیم توسعه پروژه Mars4 از داده‌های ناسا برای ایجاد یک نمایش سه‌بعدی جامع از سیاره مریخ استفاده کرد. آن را نسخه مریخ نقشه سه‌بعدی گوگل ارس Google) Earth) در نظر بگیرید.

به لطف شکل توپوگرافی هر طرح، که بر مبنای این داده‌ها تشکیل شده، هر NFT منحصر به فرد به یک منطقه قابل بازی و تعاملی در مریخ تبدیل می‌شود که منطقه بازی را برای بازی Mars4 مشخص می‌کند. پروژه Mars4 شامل سه جزء مرتبط به هم است: بازی Play-2-Earn، توکن MARS4 و NFTهای سرزمین مریخ. این اجزا با هم یک مریخ مجازی و تعاملی با اقتصاد کارآمد خواهند ساخت.

۵- Rebel Bots – Xoil Wars

زویل وارز (Xoil Wars) پنجمین مورد در لیست بهترین بازی‌های شبکه پالیگان به شمار می‌رود. در بازی جنگی-کارتی Rebel Bots-Xoil Wars بازیکنان می‌توانند در فضای تک نفره یا چند نفره بازی کنند، پیشروی کنند و جوایزی کسب کنند. برای به دست آوردن منبع ارزشمند Xoil، بازیکنان باید در اطراف پادشاهی‌های فرازمینی گرد هم آیند، ارتشی از روبات‌های جنگی بسازند و در رقابت بازیکنان شرکت کنند.

بلاک چین پالیگان به عنوان بستری برای تراکنش‌های اکوسیستم ربل روباتس (Rebel Bots) عمل می‌کند. آنها ادعا می‌کنند که جنبه‌های تکنولوژیکی و اجتماعی بلاک چین Polygon نقش یکسانی در استقرار آن داشته است. علاوه بر این، پالیگان هر نیاز دیگری را برای پروژه‌های گیم‌فای برآورده می‌کند.

۶- بولی ‌ورس (Bullieverse)

بولی‌ورس یکی دیگر از گزینه‌های ساده در میان بازی‌ های مناسب کسب درآمد بر روی پالیگان است که در آن کاربران می‌توانند یک توکن Bull (NFT) بخرند تا شهروند جزیره بولیور شوند. با این NFT ها، گیمرها می‌توانند با استفاده از مدل سه‌بعدی Bull خود در دنیای مجازی شرکت کنند. ده هزار Bull NFT در سال ۲۰۲۱ تولید شد و تقریباً دو هزار کیف پول در حال حاضر آنها را نگه می‌دارد. یکصد و شصت ویژگی متمایز در NFT ها برنامه‌ریزی شد تا تنوع و پیچیدگی بازی را افزایش دهد. Bullieverse یک تجربه گیمینگ لذت‌بخش و جذاب را برای گیمرهایی فراهم می‌کند که به جمع‌آوری و استفاده از NFT ها علاقه دارند.

در بولی ‌ورس ، کاربران می‌توانند در صورتی که دارای توکن Bull باشند، از عملکرد «Play-and-Earn» استفاده کنند. در این حالت بازی، بازیکنان کنترل یک آواتار (گاو) را به دست می‌گیرند و برای جمع‌آوری جوایز با خرس‌ها مبارزه می‌کنند. توکن‌های Bull و Bear از جمله برنده ها هستند. ویژگی تابلوی امتیازات بازی جنبه رقابتی را به بازیکنان اضافه می‌کند. Bullieverse به بازیکنان یک تجربه لذت‌بخش را در حین کسب جوایز ارائه می‌دهد.

۷- مو ورس (Moverse)

مو ورس (Moverse) یک برنامه فیتنس‌فای (FitnessFi) است که از راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای پاداش دادن به شما در حفظ سبک زندگی سالم استفاده می‌کند. Moverse یک مرکز آنلاین است که افراد را برای حفظ تناسب اندام و سلامت در عصر دیجیتال تشویق می‌کند. یک تیمی قوی با سالها تخصص در زمینه تجارت سلامت و فناوری بلاک چین آن را ایجاد کردند.

این پلتفرم به دنبال روشی خلاقانه تر برای به حداکثر رساندن رفتار ورزشی مصرف کنندگان است. این شامل ترکیب فناوری هوش مصنوعی، سوشال فای (SocialFi) و دائو (DAO) در بخش تناسب اندام مدرن است. یک دستگاه پیشرفته و با دسترسی آسان به نام Virtual Personal Trainer حرکات شما را در لحظه ضبط می‌کند و عملکرد شما را به اعداد و داده تبدیل می‌کند.

۸- ژایا (Xaya)

ژایا بر اساس بلاک چین XAYA یک پلتفرم برای تولید بازی ساخته شده است. ژانرهای مختلف بازی برای بازیکنان در دسترس است، مانند بازی مدیریت فوتبال Soccerverse، MMORTS Taurion و Xayaships به سبک آرکید. با مکانیزم اجماع POW، بلاک چین پروژه امنیت شبکه را تامین میکند. این پلتفرم تراکنش‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه را فراهم می‌کند و چندین زنجیره را پشتیبانی می‌کند. در حالی که Soccerverse به پرداخت دلاری نیاز دارد، Taurion و Xayaships به شما امکان می‌دهند به صورت رایگان بازی کنید و کسب درآمد کنید.

شما می‌توانید در نسخه بلاکچین بازی Battleship به نام Xayaships با سایر بازیکنان رقابت کنید. در MMORTS Taurion، کاربران مواد را استخراج و اصلاح می‌کنند تا سازه ها و وسایل نقلیه خود را بسازند و ارتقا دهند. شما می‌توانید تیم فوتبال خود را در Soccerverse، یک شبیه ساز مدیریت فوتبال چند نفره، مدیریت کنید.

۹- گایا اورورلد (Gaia Everworld)

محیط بازی گیگا اورورلد
Gaia Everworld دارای یک بازار اختصاصی است که کاربران در آن می‌توانند به خرید و فروش آیتم‌های داخل بازی بپردازند.

یک محیط فانتزی پس‌زمینه بازی نقش آفرینی آنلاین گایا اورورلد (Gaia Everworld) است. با فرمت بازی کن جایزه ببر (P2E)، بازیکنان به طور کامل شخصیت ها و متعلقات خود را کنترل می‌کنند. علاوه بر این، بازاری وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند کالاها را بفروشند و مبادله کنند. ارز GAIA Everworld برای کشاورزی، صنایع دستی و معاملات در بازی‌های Polygon استفاده می‌شود. بازیکنان می‌توانند برای ایجاد درآمد غیرفعال توکن‌ها را استیک کنند.

پتریا، مولتانیا، شورلند، زاپاروس، اورالیس، اوکندور، ابیسن و کاون هشت منطقه‌ای هستند که نقشه را تشکیل می‌دهند. سه نوع مختلف بازی همگی از این مناطق به عنوان محیط بازی اصلی خود استفاده می‌کنند. در حالت PvP که تحت عنوان Battle Mode شناخته می‌شود، کاربران در مسابقات ۱v1 تا ۵v5 در برابر تیم‌هایی که هر کدام از پنج گایا (Gaia) تشکیل می‌شوند، شرکت می‌کنند. در حالت لژیون، بازیکنان بخش‌های مختلف سیاره را کنترل می‌کنند و باید با ارتش‌های Gaia از آنها دفاع کنند. همچنین بازیکنان در حالت ماجراجویی (Exploration) می‌توانند آزادانه با آواتارهای NFT خود کاوش کنند. گیمرها می‌توانند بجنگند، کشاورزی کنند، مأموریت‌ها را انجام دهند و صاحبان زمین نیز می‌توانند خانه‌ها و ساختمان‌ها را بسازند.

۱۰- پگاکسی (Pegaxy)

محیط بازی pegaxy
توکن VIS‌ توکن بومی بازی پگاکسی محسوب می‌شود.

لیست بهترین بازی‌های شبکه پالیگان با پگاکسی (Pegaxy) به پایان می‌رسد. بازیکنان با ۱۴ فرد دیگر برای کسب سه جایگاه برتر در Pegaxy، یک بازی اسب‌سواری به سبک PVP، مبارزه می‌کنند. عوامل عنصری باد، آب، آتش، سرعت و سایر عناصر در طول هر مسابقه به صورت تصادفی اجرا می‌شوند. بازیکنان باید با استفاده از مواد غذایی، مهارت‌ها و تاکتیک‌ها برای دریافت توکن کاربردی پلتفرم، VIS، در ۳ تیم برتر قرار گیرند.

برای اجرای بازی از مرورگر استفاده می‌شود. برای خرید Pega، مقدار مشخصی سکه به شما تعلق می‌گیرد. هر سکه نشان‌دهنده یک واحد پول است. شما بازی را با سه Pega به طور تصادفی شروع می‌کنید که همه آن‌ها دارای خصوصیات منحصربه‌فردی هستند، مانند رعدوبرق، قدرت و سرعت. این ویژگی‌ها شانس آنها را برای برنده شدن در رقابت تعیین می‌کند. بسیاری از متغیرهای مسابقه به تولید‌کننده اعداد تصادفی (RNG) وابسته هستند و بازی شبیه‌سازی‌شده است. جوایز توکن VIS به سه Pega برتر تعلق می‌گیرد.

پالیگان به عنوان یک پلتفرم گیمینگ

پالیگان یک راه‌حل لایه دوم اتریوم است که قبلاً Matic Network نامیده می‌شد. این پلتفرم در سال‌های اخیر به دلیل سهولت استفاده، مقیاس‌پذیری اتریوم و توسعه زیرساخت، محبوبیت گسترده‌ای داشته است.

پالیگان ۱۰۰ میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های بازی NFT اعطا کرد. این پلتفرم کیت‌های توسعه نرم‌افزار plug-and-play را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد و به‌طورکلی از بازاریابی، فناوری و پشتیبانی جامعه برخوردار است. بیش از ۶۰ درصد از شرکت‌های بازی‌سازی این شبکه بلاک چین را به عنوان پلتفرم توسعه خود انتخاب کرده‌اند، زیرا آنها به پالیگان اعتقاد راسخ دارند. ضمناً، چندین پلتفرم مختلف بازی و ورزش‌های الکترونیکی در پالیگان موجود است.

آینده بازی‌های پالیگان

یک مانع مهم برای بازی‌های بلاک چین، موانع زیادی است که توسعه‌دهندگان و سازندگان بازی باید برای انتقال به وب۳ (Web3) بر آن غلبه کنند. توسعه‌دهندگان علاوه بر ایجاد یک بازی خارق‌العاده، باید NFT ها را نیز در نظر بگیرند و از پایداری اقتصاد بازیکنان اطمینان حاصل کنند.

آینده گیم، بازی‌های همتا به همتا (P2E) است. قراردادهای هوشمند این شبکه غیرمتمرکز را هدایت می‌کنند. توکنیزه کردن دارایی‌های داخل بازی اعتماد بازیکن را افزایش می‌دهد. پالیگان با بیش از صد هزار بازیکن و میزبانی از بهترین بازی‌های وب ۳، یک محیط گیمینگ عالی را ارائه می‌دهد.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های شبکه پالیگان پرداختیم. شبکه پالیگان که یک زنجیره جانبی برای بلاک چین اتریوم به شمار می‌رود، دارای یک اکوسیستم قدرتمند از پروتکل‌های ارائه شده در زمینه‌های مختلف، از جمله امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) و بازی است.

بلاک چین Polygun یک تجربه گیمینگ انقلابی را ارائه می‌دهد که هیجان گیم را با امنیت و شفافیت فناوری بلاک چین ترکیب می‌کند. بازی‌های شبکه پالیگان با مقدور ساختن بازیکنان برای مالکیت واقعی دارایی‌های درون بازی، کسب جوایز و شرکت در یک اکوسیستم غیرمتمرکز، استاندارد جدیدی را برای صنعت گیم ایجاد کرده‌اند. شبکه پالیگان با تمرکز بر گیم پلی و جلوگیری از تقلب از طریق قراردادهای هوشمند، نحوه تعامل بازیکنان با بازی‌ها را تغییر می‌دهد و به آن‌ها قدرت می‌دهد تا کنترل تجربیات بازی خود را مانند قبل در دست بگیرند.

سوالات متداول در مورد بازی‌های شبکه پالیگان

آیا بلاکچین پالیگان برای بازی گزینه مناسبی است؟

پالیگان یک پلتفرم بازی غیرمتمرکز سریع و موثر است. هزینه‌های ارزان و زمان تراکنش سریع آن، بازی را برای گیمرها روان و بدون تأخیر می‌کند.

بهترین بازی در Polygon کدام است؟

به دلیل ارزش بازار بالا، دلیزیوم (Delysium) در حال حاضر بهترین بازی در پالیگان به‌شمار می‌رود.

چگونه می‌توانم بازی‌ها را در بلاک چین پالیگان شروع کنم؟

برای شروع بازی در بلاک چین پالیگان، می‌توانید یک حساب کاربری در پلتفرم ایجاد کنید، تعدادی توکن PGUN (ارز بومی پلتفرم) را به دست آورید و سپس بازی‌های موجود را کاوش کرده و در آن شرکت کنید.

آیا دارایی‌های داخل بازی در بلاک چین پالیگان واقعاً متعلق به بازیکنان است؟

بله. در بلاک چین پالیگان ، بازیکنان با استفاده از فناوری بلاک چین مالکیت واقعی دارایی‌های درون بازی خود را دارند. این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند دارایی‌های خود را به طور امن و بدون هیچ واسطه‌ای بخرند، بفروشند یا معامله کنند.

مزایای استفاده از شبکه پالیگان برای بازی چیست؟

برخی از مزایای استفاده از بلاک چین Polygon برای بازی عبارت‌اند از:
افزایش امنیت و شفافیت؛
مالکیت واقعی دارایی‌های درون بازی؛
توانایی کسب پاداش؛
و اکوسیستم غیرمتمرکزی که بازیکنان را توانمند می‌کند.

منبع: Coingape

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید