ارسال درخواست تجدید نظر توسط ریپل به پرونده خود علیه SEC
۴ آبان ۱۴۰۳ اخبار
  1. درخواست تجدید نظر ریپل در پرونده SEC
  2. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۴ آبان
  3. کمبو تومارکت (Tomarket) امروز جمعه ۴ آبان
  4. کارتهای امروز برد (Bird) جمعه ۴ آبان + آموزش تصویری
  5. پیشنهاد سهام‌داران مایکروسافت برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین
  6. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۴ آبان
  7. کد ویدیو میم فای جمعه ۴ آبان
  8. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۴ آبان + آموزش وارد کردن
  9. تصویر امروز جیمز جمعه ۴ آبان به همراه پاسخ تصویری
  10. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۴ آبان + آموزش تصویری
  11. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۴ آبان در بازار پیش از عرضه
  12. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۴ آبان در بازار پیش از عرضه
  13. قیمت ترون در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافت

درخواست تجدید نظر ریپل در پرونده SEC

 
۴ آبان ۱۴۰۳
  2 دقیقه
درخواست تجدید نظر در پرونده SEC را ارسال کرد

به گزارش خبرگزاری decrypt، ریپل به دلیل چالش عدم قطعیت نظارتی در حوزه رمزارزها، درخواست تجدید نظر در پرونده خود علیه SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) را ثبت کرد. این موضوع به دلیل اهمیت مقررات آمریکا در زمینه دارایی‌های دیجیتال، توجهات بسیاری را جذب کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت ریپل لبز (Ripple Labs) یک درخواست تجدید نظر متقابل در دادگاه تجدید نظر آمریکا برای حوزه دوم ثبت کرده و به چندین بخش از یک حکم کلیدی در نبرد حقوقی خود با SEC اعتراض کرده است. اقدام ریپل تنها یک هفته پس از درخواست تجدید نظر SEC بود که موضوعات به نفع ریپل را مورد هدف قرار داده بود. براساس این درخواست‌ها، پیش‌بینی می‌شود که پرونده تا سال آینده ادامه یابد و به دلیل مقررات دارایی‌های دیجیتال در آمریکا، توجهات گسترده‌ای را داشته باشد.

درگیری ادامه‌دار ریپل و SEC
پرونده ریپل و SEC

استورات آلدراتی (Stuart Alderoty) مدیر ارشد حقوقی ریپل نیز به این موضوع واکنش داده و اظهار کرده است که SEC دیگر نمی‌تواند درخواست مدارک بیشتری بدهد که به معنی عدم مباحثه بر سر اسناد می‌باشد. در همین رابطه، ریپل در درخواست تجدید نظر خود، به چهار موضوع اصلی پرداخته است.

در مهم‌ترین محور تجدید نظر ریپل، فروش‌های سازمانی ریپل است که نباید به‌عنوان عرضه اوراق بهادار ثبت نشده طبقه‌بندی می‌شد؛ زیرا این امر منجر به جریمه ۱۲۵ میلیون دلاری شد. در موضوع دیگر، ریپل مدعی است که دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک، تعریف قرارداد سرمایه‌گذاری را در رابطه با قانون اوراق بهادار سال ۱۹۳۳ به اشتباه استفاده کرده است. ریپل لبز به طور خاص به الزامی که می‌گوید چنین قراردادی باید تعهدات پس از فروش را بر عهده فروشنده قرار دهد و به خریداران حق سود از تلاش‌های فروشنده بدهد، اعتراض دارد.

به‌علاوه ریپل استدلال می‌کند که دادگاه، به عدم قطعیت نظارتی گسترده‌تر در مورد چگونگی اعمال قوانین اوراق بهادار بر رمزارزها بی‌توجهی کرده است. از سوی دیگر، این شرکت ادعا می‌کند که SEC نتوانسته است اطلاعیه مناسبی مبنی بر این که فروش ریپل ناقض این قوانین خواهد بود، ارائه دهد و این موضوع، سوال قانونی قابل توجه درباره‌ی کاربرد مقررات اوراق بهادار بر دارایی‌های دیجیتال دارد.

با این حال، نهاد ناظر در حال تجدید نظر در مورد رد اتهامات ریپل که مربوط به فروش‌های برنامه‌نویسی ریپل در صرافی‌های دیجیتال و توزیع آن به کارمندان است که به ادعای این نهاد، ناقض این قوانین خواهد بود. در واقع، نهاد ناظر در حال بررسی بر روی این موضوع است که آیا مدیران ریپل با ارائه آنچه که به‌عنوان فروش‌های غیرمجاز شناخته می‌شود، قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است یا خیر. البته، لازم به ذکر است که SEC به یافته‌های دادگاه منطقه‌ای، مبنی بر این که خود ریپل اوراق بهادار نیست، اعتراضی نکرده که به معنی پیروزی مهم ریپل در این بخش است.

منبع: decrypt

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید