تحلیل تکنیکال امروز ریپل 21 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال ریپل امروز (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال ریپل برای امروز (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل ریپل استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت ریپل می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم ریپل (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت ریپل پس از رسیدن به ناحیه عرضه موفق به شکستن مقاومت نشده است و با تشکیل یک سقف دوقلو به سمت پایین بازگشته و یک نزولی قدرتمند تشکیل داده است. با رسیدن قیمت ریپل به ناحیه تقاضا مشخص شده و پولبک به خط روند نزولی، خریداران موفق به حمایت از قیمت شده اند در صورتی که در ادامه موفق به بستن یک کندل صعودی قدرتمند بالای کندل دوجی شوند، انتظار ادامه حرکت صعودی از قیمت را خواهیم داشت. در غیر این صورت قیمت ریپل به سمت DEMAND پایین‌تر حرکت خواهد کرد.

تحلیل ریپل امروز – تایم فریم چهار ساعته (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

تایم فریم یک ساعته

با رسیدن قیمت ریپل به مقاومت ۰.۵۴، فروشندگان موفق به شکستن کانال صعودی یک ساعته شده‌اند و یک نزولی قدرتمند شکل داده‌اند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم با رسیدن قیمت ریپل به ناحیه تقاضا ۱۵ دقیقه و پولبک به خط روند، حرکت نزولی متوقف شده است. اما انتظار داریم با بازگشت قیمت به FVG، لگ دوم نزولی آغاز شده و قیمت ریپل برای جمع‌آوری نقدینگی بیشتر به پولبک ادامه دهد.

تحلیل ریپل امروز – تایم فریم یک ساعته (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت ریپل پس از شکستن خط روند صعودی وارد سایکل TR شده است و یا بک لگ نزولی قدرتمند به سمت پایین حرکت کرده است. اما با رسیدن قیمت به ناحیه تقاضا و جمع‌آوری نقدینگی شاهد قدرت گرفتن خریداران و ضعیف روند هستیم. بنابراین انتظار داریم در ادامه خریداران موفق شوند الگو را به سمت بالا بشکنند. از آنجایی که حرکت  نزولی ریپل FAKE BO تریدینگ رنج به نظر می‌رسد، انتظار بازگشت قیمت به سمت ناحیه تقاضا را داریم. اما در صورتی که خریداران موفق به تثبیت قیمت بالای الگو نشوند، انتظار ادامه حرکت نزولی تشکیل لگ دوم نزولی را خواهیم داشت.

تحلیل ریپل امروز – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت ریپل امروز (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال ریپل، سناریوهای مختلف حرکت قیمت ریپل را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

فیک برک اوت تریدینگ رنج و بازگشت قیمت به سمت سقف TR

پیش بینی قیمت ریپل (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

بازگشته قیمت به FVG و تشکیل لگ دوم نزول و حرکت قیمت به سمت نواحی عرضه پایین تر

پیش بینی قیمت ریپل (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر