تحلیل تکنیکال امروز ریپل 23 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال ریپل امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال ریپل برای امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل ریپل استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت ریپل می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم ریپل (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

در تصویر زیر می‌بینیم قیمت ریپل در یک کندل صعودی قدرتمند، choch را شکسته است و شکسته شدن کانال نزولی و پایان روند نزولی ریپل را تایید کرده است. حرکت صعودی ریپل با رسیدن به مقاومت ۰.۵۸۵۸ و پس از جمع‌آوری نقدینگی متوقف شده و به سمت پایین بازگشته است. در چنین مواقعی وقتی قیمت یک حرکت ناگهانی انجام می‌دهد معمولا قیمت به سمت نقطه آغاز حرکت باز می‌گردد تا سفارشات خرید جامانده را پر کند و نقدینگی لازم را برای ادامه حرکت بدست آورد. از همین رو انتظار داریم قیمت ریپل به حوالی قیمت ۰.۵۵ – ۰.۵۴ بازگردد.  البته که ممکن است قیمت بدون بازگشت به این ناحیه روند صعودی را  ادامه بدهد اما مساله‌ای که برایمان اهمیت دارد این است که ریپل به روند صعودی بازگشت است و به سمت مقاومت ۰.۶ حرکت خواهد کرد.

تحلیل ریپل – تایم فریم چهار ساعته (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت ریپل در یک کندل صعودی ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است اما با رسیدن به ناحیه مشخص شده در تصویر و جمع‌آوری نقدینگی به سمت پایین بازگشته است. اما پولبک قیمت ریپل با رسیدن به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی متوقف شده است اما حرکت صعودی قیمت نیز موفق به عبور دوباره از choch نشده است. در ادامه انتظار داریم قیمت ریپل به نوسان در این ناحیه ادامه دهد. مخصوصا بازگشت به fvg چهارساعته بسیار برای قیمت ریپل محتمل است.

تحلیل ریپل – تایم فریم یک ساعته (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت ریپل در تایم فریم ۱۵ دقیقه، پس از big up – big down وارد تریدینگ رنج شده است. در حال حاضر نقدینگی مناسبی در بالا و پایین تریدینگ رنج وجود دارد و انتظار داریم ریپل نقدینگی هر دو سمت را پیش از ادامه حرکت صعودی جمع‌آوری کند. به همین دلیل احتمال می‌دهیم قیمت ریپل ابتدا به سمت بالا حرکت کند و نقدینگی سمت خریداران را جمع ‌آوری کند و سپس با حرکت به سمت FVG و سطح ۶۱.۸ فیبوناچی، SSL را نیز جمع‌آوری کند و سپس حرکت صعودی را ادامه دهد. همچنین این احتمال وجود دارد قیمت از همین ناحیه بدون بازگشت به FVG لگ دوم صعودی را آغاز کند. اما احتمال این سناریو ضعیف می‌باشد.

تحلیل ریپل – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت ریپل امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال ریپل، سناریوهای مختلف حرکت قیمت ریپل را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

جمع‌آوری نقدینگی سمت خریداران و فروشندگان و حرکت قیمت به سمت FVG و فیبوناچی ۶۱.۸ درصد

پیش بینی قیمت ریپل (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

ادامه حرکت صعودی و تلاش قیمت برای شکستن مقاومت ۰.۵۸۵۸

پیش بینی قیمت ریپل (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (1 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. حامی
    ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در ۰۲:۰۵

    برای یادگیری عالیست .متشکریم از لطفتون

    • محمد باقر جندقی
      ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در ۰۳:۳۲

      موفق باشید دوست عزیز

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر