بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن کدام است؟ - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن کدام است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

برای حفظ و نگهداری توکن PSG در امنیت کامل، نیاز به پیدا کردن بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن دارید. یک کیف پول ارز دیجیتال باید معیارهایی داشته باشد که بتوان در اطمینان کامل، رمزارزها را در آن نگهداری کرد. همچنین در کنار این معیارهای امنیتی، باید خدمات ویژه‌ای برای تعامل بیشتر با دنیای رمزارزها ارائه دهد. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن پرداخته‌ایم.

بهترین کیف پول  ارز پاری سن ژرمن چه معیارهایی باید داشته باشد؟

لوگو پاری سن ژرمن مانندکوین در دست طرفدار در استادیوم
پاری سن ژرمن اولین توکن هواداری بلاکچینی است.

زمانی که پس از خرید ارز دیجیتال به دنبال انتخاب یک کیف پول مطمئن هستید، باید استانداردهایی را در نظر بگیرید. این معیارها کمک می‌‌کنند تا دارایی شما مورد حمله و سرقت واقع نشود. حال با در نظر داشتن موارد بالا، در ادامه به معرفی معیارهایی که در انتخاب بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن تاثیرگذار هستند، پرداخته‌ایم.

  • غیرحضانتی بودن: یکی از مهم‌ترین معیارهایی که باید در انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال پاری سن ژرمن در نظر گرفت، غیرحضانتی بودن ولت است. non-custodial ولت به کیف پول‌هایی گفته می‌شود که کنترل و مدیریت کلید‌های خصوصی در اختیار خود کاربر است. در همین راستا، این کنترل تمام عیار بر دارایی‌ها نوعی تدبیر امنیتی برای دوری دارایی‌ها از هک و سرقت محسوب می‌شود.
  • امنیت کیف پول: می‌توان گفت اصلی‌ترین رقابت کیف پول‌های ارز دیجیتال، در این بخش است. اکثر ولت‌ها با قرار دادن عبارت امنیتی ۱۲ یا ۲۴ کلمه‌ای، اثر انگشت و کد دو عاملی گوگل، امنیت کیف پول را تامین می‌کنند.
  • داشتن نسخه‌های متنوع: ممکن است کاربران با استفاده از سیستم‌های مختلف به کیف پول خود مراجعه کنند. با توجه به این موضوع، بهترین ولت ارز پاری سن ژرمن باید نسخه‌های مختلف دسکتاپ، نرم‌افزار موبایل، افزونه مرورگر و امکان تبادل با کیف پول سرد را داشته باشد.
  • پشتیبانی آنلاین و در لحظه: گاهی‌اوقات ممکن است براساس قطعی اتصال به اینترنت و یا مشکلات درون برنامه‌ای، نیاز به برقراری ارتباط با یک مسئول پاسخگو داشته باشید. پشتیبانی آنلاین ولت می‌تواند در لحظاتی این چنینی کارساز باشد.
  • طیف گسترده رمزارزها: نه تنها یک ولت باید بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن باشد، بلکه باید از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند. زیرا خرید پاری سن ژرمن تنها دلیل حضور کاربران در دنیای کریپتوکارنسی نیست و شاید بخواهند با خرید بیت کوین و خرید اتریوم، سبد متنوع‌تری داشته باشند. پس باید کیف پول مورد نظر، از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند.

حال که معیارهای انتخاب بهترین ولت ارز دیجیتال ارز پاری سن ژرمن  را بیان کردیم، نوبت به معرفی به آن‌ها می‌رسد.

معرفی ۴ مورد از کیف پول‌های ارز دیجیتال پاری سن ژرمن

بهترین ولت ارز دیجیتال ارز پاری سن ژرمن شامل موارد زیر می‌شود:

۱. کیف پول تراست ولت

نماد تراست ولت در میان صفحه‌ای آبی رنگ
تراست ولت بهترین کیف پول نرم‌افزاری است.

کیف پول تراست ولت با پشتیبانی از بیش از هزاران ارز دیجیتال و ۱۰۰ بلاکچین مختلف همیشه در لیست بهترین کیف پول‌ها قرار دارد. تراست ولت از بیش ارز میلیون‌ها دارایی دیجیتال (مانند NFTها) پشتیبانی می‌کند. از جمله تدابیر امنیتی تراست ولت می‌توان به ارائه عبارت امنیتی ۱۲ کلمه‌ای و رمز عبور بیومتریک (اثر انگشت) اشاره کرد. تراست ولت در هر ۲ نسخه افزونه مرورگر و نرم‌افزاری در دسترس است و به عنوان بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن شناخته می‌شود.

از طرفی یکی از معایب بزرگ امنیتی تراست ولت را می‌توان نداشتن کد دو عاملی دانست. همچنین در اختیار داشتن سکان تراست ولت توسط بایننس، این ولت را به نوعی یک کیف پول حضانتی می‌کند.

 ۲. کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس توسط صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در دو نسخه افزونه مرورگر و ولت نرم‌افزاری ارائه شده است. این کیف پول امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال Coinbase، انتقال ساده از همین صرافی، تعامل با پروتکل‌های دیفای و ذخیره و تبادل هزاران ارز دیجیتال را فراهم کرده است. از معایب کوین بیس می‌توان به پشتیبانی محدود این ولت از فقط ۸ بلاکچین نام برد.

۳. کیف پول متامسک

نماد متامسک در موبایل
متامسک بهترین کیف پول افزونه مرورگر است.

کیف پول متامسک با توجه به خدمات گسترده‌ای که در دنیای NFTها ارائه می‌دهد، توانسته شهرتی به‌خصوص برای خود دست‌و‌پا کند. این ولت در لیست بهترین کیف پول پاری سن ژرمن قرار دارد، در ۲ نسخه افزونه مرورگر و نرم‌افزار موبایل در دسترس است. با ارائه یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند، توانسته دریچه‌ای جذاب را به دنیای دیفای باز کند. یکی از بزرگترین مشکلات کیف پول MetaMask عدم پشتیبانی از رمزارزهایی است که با ماشین مجازی اتریوم سازگار نیستند.

۴. کیف پول گواردا (Guarda)

با ارائه هر ۳ نسخه مرورگر، نرم‌افزار موبایل و دسکتاپ، کیف پول گواردا توانسته خود را به یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال پاری سن ژرمن تبدیل کند. این ولت مشهور به پشتیبانی از بلاکچین‌های مختلف است. با توجه به داده‌های سایت رسمی گواردا، این ولت از بیش از ۴۰۰ هزار ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. تنها ایراد این کیف پول ارز دیجیتال پاری سن ژرمن، عدم پشتیبانی از NFTها است.

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۴ تا بهترین کیف پول ارز پاری سن ژرمن پرداختیم. همچنین در ابتدای مقاله نیز معیارهایی که در انتخاب یک ولت تاثیرگذار هستند را نام بردیم. با توجه به اینکه اکثر خدمات دنیای کریپتوکارنسی از طریق کیف پول در دسترس است، انتخاب یک کیف پول با بیشترین امکانات ممکن، می‌تواند موجب تعامل بیشتر با این دنیای جذاب شود. به‌نظر می‌رسد با توجه به موارد بیان شده در این مقاله، بهترین کیف پول ارز دیجیتال پاری سن ژرمن، کیف پول تراست ولت باشد.

سوالات متداول

آیا امکان نگهداری ارز پاری سن ژرمن در صرافی وجود دارد؟

از آنجایی که کیف پول صرافی‌ها حضانتی است و بخشی از کنترل ولت در اختیار آن‌ها است، برای امنیت بیشتر بهتر است از یک کیف پول مستقل استفاده کنید.

آیا امکان استیک ارز پاری سن ژرمن در تراست ولت وجود دارد؟

بله. کافی است با مراجعه به سایت dApp Radar از طریق کیق پول خود، ارز پاری سن ژرمن را استیک کنید.

منابع: coinledger | coincarp

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید