ارز کارتزی به عنوان توکن حاکمیتی پلتفرم Cartesi سروصدای زیادی به پا کرده و بسیاری را به امید کسب سودهای کلان به خود جذب کرده است. با این حال، قبل از سرمایه‌گذاری روی این کریپتوکارنسی، گذری بر تاریخچه قیمت، عرضه و تقاضا و همچنین پیش‌بینی‌های آینده آن می‌زنیم تا بتوانید با دید بازتری برای خرید و فروش این توکن اقدام کنید. اگر می‌خواهید بدانید تحلیل ارز کارتزی چیست و در آینده قیمت آن چقدر خواهد بود، این مطلب را از دست ندهید.

پیش از شروع مطالعه به یاد داشته باشید که تحلیل ارائه شده تنها بر اساس تجزیه‌وتحلیل داده‌های موجود است و قطعیتی در مورد اتفاق افتادن آن‌ها در آینده وجود ندارد. بنابراین، با توجه به این نکته، برای سرمایه‌گذاری لازم است خودتان هم شرایط بازار را بررسی و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز کنید. بیایید ببینیم بررسی‌ها چه آینده‌ای برای ارز دیجیتال CTSI پیش‌بینی می‌کند.

بررسی تاریخچه قیمتی ارز دیجیتال کارتزی

برای تحلیل ارز دیجیتال کارتزی نیاز است بدانید این توکن چه مسیری را برای رسیدن به جایگاه فعلی خود طی کرده است. 

براساس اطلاعات CoinGecko قیمت ارز Cartesi در تاریخ ۸ می ۲۰۲۱ با حجم معاملات ۷۶۷,۵۷۴,۷۸۳ دلار به بالاترین قیمت خود یعنی ۱.۷۵۹۴ دلار رسید. اما طولی نکشید که قیمت این ارز با افت ناگهانی در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۱ به ۰.۵۶۳ دلار با حجم معاملات تقریبا ۴۴ میلیون دلار سقوط کرد که بیش از نصف بالاترین قیمت آن زمان بود. 

روند نزولی قیمت ادامه پیدا کرد و در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱ با حجم معاملات بیش از ۱۴ میلیون دلار به ۰.۳۵۶ دلار، پایین‌ترین قیمت خود در آن مقطع زمانی رسید.

نمودار تحلیل ارز کارتزی با لوگو
تحلیل ارز کارتزی از روی چارت، رسیدن به بالاترین قیمت را ممکن می‌داند

روند قیمتی ارز کارتزی در سال ۲۰۲۲

با ورود به سال ۲۰۲۲، ارزش ارز دیجیتال کارتزی به شدت کاهش یافت. کاهش قیمت‌ها در سال ۲۰۲۲ ادامه داشت و با اندکی افزایش به ۰.۵ دلار در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۲ و حجم معاملات ۱۸ میلیون دلار همراه بود. در انتهای سال ۲۰۲۲، قیمت Cartesi با حجم معاملات تقریبا ۵۷ میلیون دلار به پایین‌ترین قیمت ۰.۱۱۳۴ دلار به ازای هر توکن رسید.

با شروع سال جدید، هیچکس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که ارزش توکن کارتزی همچنان کاهش پیدا کند. با این حال، این ماهیت بازار ارزهای دیجیتال است. با وجود این، پیش‌بینی قطعی افزایش قیمت CTSI در سال‌های آینده برای تحلیلگران میانگین کار دشواری است. در جدول زیر می‌توانید نمودار قیمت این ارز را براساس داده‌های وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

نمودار قیمت ارز کارتزی
نمودار قیمت ارز کارتزی نوسان‌های شدیدی را نشان می‌دهد

حالا که با تاریخچه قیمتی این ارز آشنا شدیم، خوب است نگاهی به مشخصات آن هم بیندازیم. در جدول زیر می‌توانید در یک نگاه با مشخصات ارز کارتزی آشنا شوید:

عنوانمشخصات ارز دیجیتال کارتزی
نام توکنCartesi 
نمادCTSI
نوع توکنلایه ۲، کاربردی، حاکمیتی
قیمت فعلی۰.۱۹۱۷ دلار
ارزش بازار۱۴۹,۷۰۲,۶۸۸ دلار
رتبه در بازار#۳۳۰
عرضه در گردش۷۸۲,۸۶۷,۳۰۶ 
عرضه کل۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ 
ارزش بازار کامل رقیق شده۱۹۱,۲۲۸,۵۸۱ دلار
بلاکچیناتریوم
موارد استفادهمقیاس‌بندی برنامه‌های غیرمتمرکز dApps، قراردادهای هوشمند، بازی‌های بلاکچین
وب‌سایتhttps://cartesi.io/
Whitepaperhttps://cartesi.io/cartesi_whitepaper.pdf
قرارداد هوشمند۰x۴۹۱۶۰۴c۰fdf۰۸۳۴۷dd۱fa۴ee۰۶۲a۸۲۲a۵dd۰۶b۵d
ویژگی‌های ارز Cartesi 

تحلیل ارز کارتزی در کوتاه‌مدت؛ صعودی یا نزولی؟ 

بر اساس تحلیل ارز CTSI  در وب‌سایت changelly، پیش‌بینی می‌شود قیمت این ارز در سال ۲۰۲۴ بین ۰.۲۳۰۹ تا ۰.۲۷۵۸ دلار در نوسان باشد. متوسط قیمت پیش‌بینی شده برای این ارز ۰.۲۴۰۰ دلار است. در جدول زیر می‌توانید مقاومت‌های ارز کارتزی را در ماه‌های مختلف مشاهده کنید:

ماهحداقل قیمتمتوسط قیمتحداکثر قیمتپتانسیل بازده سرمایه
آوریل۰.۱۷۳۱۰.۱۹۱۴۰.۱۹۶۸-۴.۹%
می۰.۱۸۸۰۰.۱۹۷۱۰.۲۰۶۴-۰.۲%
ژوئن۰.۱۹۵۷۰.۲۰۳۰۰.۲۱۴۳۳.۶%
جولای۰.۲۰۲۰۰.۲۱۱۱۰.۲۲۲۴۷.۵%
آگوست۰.۲۰۸۱۰.۲۱۵۴۰.۲۳۰۸۱۱.۶%
سپتامبر۰.۲۱۴۵۰.۲۲۱۸۰.۲۴۱۶۱۶.۸%
اکتبر۰.۲۲۱۲۰.۲۲۸۵۰.۲۵۲۷۲۲.۱%
نوامبر۰.۲۲۵۸۰.۲۳۳۰۰.۲۶۴۱۲۷.۶%
دسامبر۰.۲۳۰۹۰.۲۴۰۰۰.۲۷۵۸۳۳.۳%
کل زمان۰.۲۰۷۰.۲۱۶۰.۲۳۴۱۳%
مقاومت‌های ارز کارتزی

این جدول نشان می‌دهد که ارز دیجیتال کارتزی پتانسیل رشد دارد و می‌تواند تا ۱۳ درصد قیمت آن افزایش پیدا کند.

تحلیل بلندمدت ارز کارتزی؛ آینده چه خواهد بود؟

پیش‌بینی بلندمدت قیمت ارز Cartesi دشوار است و با قاطعیت نمی‌توان گفت که در آینده چه قیمتی خواهد داشت. با این حال، با بررسی داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال، می‌توان چشم‌اندازی احتمالی از روند قیمتی آن در سال‌های آینده ارائه کرد.

وب‌سایت cryptonewsz پیش‌بینی‌هایی را برای قیمت این ارز در بازه سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ ارائه کرده است. این پیش‌بینی‌ها می‌توانند به عنوان یک راهنمای کلی برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال باشد. در جدول زیر می‌توانید بررسی مقاومت‌های ارز کارتزی را در سال‌های آینده مشاهده کنید:

سالکمترین قیمتبیشترین قیمت
۲۰۲۴۰.۲۶۰.۳۸
۲۰۲۵۰.۳۴۰.۴۸
۲۰۲۶۰.۴۲۰.۶۰
۲۰۲۷۰.۵۴۰.۷۷
۲۰۲۸۰.۶۹۱.۰۰
۲۰۲۹۰.۹۰۱.۳۰
۲۰۳۰۱.۱۷۱.۶۹
مقاومت‌های ارز کارتزی از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

توجه داشته باشید که مقادیر ارائه‌شده فقط پیش‌بینی هستند و قیمت واقعی ممکن است بیشتر یا کمتر از این مقادیر باشد. عوامل متعددی از جمله عرضه و تقاضا، شرایط بازار، توسعه پروژه کارتزی و موارد مشابه می‌توانند بر قیمت ارز دیجیتال CTSI تاثیر بگذارند.

لوگو ارز کارتزی روی پس زمینه آبی
تحلیل ارز کارتزی باتوجه به قابلیت‌ها و فاندامنتال، فرصت رشد را مناسب نشان می‌دهد

جمع‌بندی

تحلیل ارز کارتزی نشان‌دهنده پتانسیل رشد بالای این توکن در سال‌های آینده است. کاربردی بودن پلتفرم کارتزی، فرصت‌های سودآوری متعددی را از طریق خرید ارز کارتزی و فروش آن فراهم می‌کند. مسیر آینده قیمت CTSI در ماه‌ها و سال‌های پیش رو و توانایی آن در گذر از موانع و رسیدن به قیمت یک دلار یا بیشتر، سوالی است که باید منتظر پاسخ آن باشیم. نظر شما درباره تحلیل ارز Cartesi چیست؟ فکر می‌کنید این ارز می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کرده و به یک دلار برسد؟

سوالات متداول

آیا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال کارتزی می‌تواند سودآور باشد؟

سودآوری ارز کارتزی به عواملی متعددی از جمله وضعیت بازار، پذیرش عمومی، میزان عرضه و تقاضا، توسعه و رشد پلتفرم Cartesi و موارد دیگر وابسته است. با وجود این، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این ارز پتانسیل رشد بالایی را دارد و می‌تواند فرصت‌های سودآوری مناسبی را برای کاربران خود فراهم کند.

آیا قیمت ارز کارتزی می‌تواند به ۱۰ دلار برسد؟

ارز دیجیتال کارتزی برای رسیدن به قیمت ۱۰ دلار، به جهشی چشمگیر معادل ۴۹۸۷.۱۵ درصد نیاز دارد. با وجود این، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این ارز به این سطح قیمتی دست نخواهد یافت. طبق برآورد الگوریتم‌ها، حداکثر قیمت CTSI تا ۱ ژانویه ۱۰۴۹، ۸.۹۲ دلار خواهد بود

منابع: changelly | btcc