تحلیل تکنیکال امروز اتریوم 15 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال اتریوم امروز (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال اتریوم برای امروز (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل اتریوم استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت اتریوم می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم اتریوم (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم پس از رسیدن به ناحیه حمایتی رسم شده، یک حرکت صعودی قدرتمند انجام داده است اما با رسیدن قیمت به ناحیه FVG و جمع‌آوری نقدینگی بالای دوجی، با یک کندل نزولی قوی به سمت پایین بازگشته است. از طرفی قیمت اتریوم در کانال نزولی قرار دارد واز طرف دیگر شاهد واگرایی مثبت قیمت و اندیکاتور RSI هستیم. بنابراین انتظار داریم قیم اتریوم درون یک TR نوسان کند و پس از رسیدن به کف  TR دوباره به سمت سقف بازگردد.

تحلیل تایم فریم یک ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم یک BIG UP – BIG DOWN شکل داده است. بنابراین بین خطوط LOW و HIGH رسم شده، انتظار ادامه نوسان قیمت را داریم. در حال حاضر قیمت اتریوم در نزدیکی کف TR قرار دارد و انتظار داریم با رسیدن قیمت به محدوده حمایتی و جمع‌آوری نقدینگی زیر LOW دوباره به سمت بالا حرکت کند. همچنین احتمال دارد قیمت پیش از بازگشت به سمت قیمت ۲۵۰۰ یک بار دیگر به سمت قیمت ۲۳۰۰ حرکت کند تا نقدینگی بیشتر را جمع‌آوری کند.

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم در تایم فریم ۱۵ دقیقه درون یک TR قرار دارد، و در حال حاضر نیز با بازگشتن به ناحیه تقاضا قیمت به سمت بالا ریجکت شده است. در صورتی که خریداران موفق به شکستن CHOCH شوند قیمت به سمت TR حرکت خواهد کرد. در غیر این صورت بایستی منتظر ادامه نزولی قیمت به زیر خط LOW برای جمع‌آوری نقدینگی باشیم.

سناریو‌های پیش بینی قیمت اتریوم امروز (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال اتریوم، سناریوهای مختلف حرکت قیمت اتریوم را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

حرکت صعودی قیمت به سمت مقاومت ۲۵۰۰

سناریو دوم

ادامه حرکت نزولی قیمت برای جمع‌آوری نقدینگی به زیر ۲۳۰۰

این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
5/5 - (2 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. حامد
    ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ در ۰۳:۵۳

    سلام خسته نباشید
    امروز ازینکه تحلیل روزانه داشتید لذت بردیم لطفا در صورت امکان وفرصت حدالامکان حداقل ۳-۴ ارز مهم و نوساندار را هر روزه تحلیل فرمایید.

  2. حامد کامل
    ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در ۰۲:۱۶

    تشکر بینهایت از زحمات و تحلیل های رک صریح و صحیحتان. نوسان ارزهای دیجیتال چیزی آشکار است اما چنین تحلیلهایی علاوه بر آموزشی بودن از لحاظ تصمیم به سود دهی در چنین بازار بسیار مهم است.
    یک خواهشی در صورت امکان داشتم اگر ممکن باشد یکی دوجمله آموزشی رو بر حسب الویتی که به چنین نتایجی میرسید بیشتر ذکر بفرمایید. ممنون از توجه و زمانی که میگذارید جناب رئیس.

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر