تحلیل تکنیکال امروز اتریوم 23 شهریور | راهنمای تصویری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

تحلیل تکنیکال اتریوم امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۳   تاریخ بروزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

در این مقاله قصد داریم به تحلیل تکنیکال اتریوم برای امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه برای تحلیل اتریوم امروز استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت اتریوم می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم اتریوم (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم همچنان در دروند نزولی قرار دارد و خریداران موفق به شکستن CHOCH نشده‌اند. صعودی اتریوم با رسیدن به ناحیه عرضه مشخص شده در تصویر متوقف شده و قیمت در حال نوسان بین سطوح FTR و عرضه مشخص شده در تصویر است. در صورتی که خریداران موفق به شکستن مقاومت ۲۴۰۰ شوند، انتظار حرکت قیمت به سمت ۲۵۰۰ را خواهیم داشت.

تحلیل اتریوم – تایم فریم چهار ساعته (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

قیمت اتریوم در تایم فریم یک ساعته درون تریدینگ رنج قرار دارد. پس از شکسته شدن خط روند نزولی، معامله گرانی به صعود قیمت اعتقاد دارند و  وارد معامله خرید اتریوم میشوند، از طرفی با شکسته شدن خط روند صعودی، معامله گرانی به نزولی اتریوم معتقدند و وارد معامله فروش اتریوم می‌شوند. این اتفاق باعث تعادل قدرت میان خریداران و فروشندگان شده و قیمت درون  TR قرار گرفته است. دلیل اهمیت ناحیه FTR رسم شده این است که محل تقاطع دو خط روند است. در صورتی که خریداران در  ناحیه FTR موفق به حمایت از قیمت نشوند، احتمال بازگشت دوباره قیمت به حمایت ۲۲۰۰ برای جمع‌آوری نقدینگی وجود دارد.

تحلیل اتریوم – تایم فریم یک ساعته (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم قیمت اتریوم در تایم فریم ۱۵ دقیقه در سایکل TR قرار دارد و از آنجایی که در حال حاضر به میانه TR رسیده است احتمال ادامه حرکت به سمت کف و سقف TR برابر است. اما از آنجایی که قیمت اتریوم به خط روند صعودی رسم شده تا به حال ۳ بار واکنش داده است. یعنی نقدینگی خوبی زیر این خط روند قرار گفته است و معامله گران زیادی با این خط روند در حال معامله‌اند. بنابراین احتمال می‌دهیم قیمت پیش از بالا رفتن، این خط روند را به سمت پایین بشکند و به سمت نواحی حمایتی حرکت کند. هر یک از نواحی حمایتی مشخص شده در تصویر می‌توانند منجر به بازگشت قیمت شوند.

تحلیل اتریوم – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت اتریوم امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال اتریوم ، سناریوهای مختلف حرکت قیمت اتریوم را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

شکسته شدن خط روند صعودی، و حرکت قیمت به سمت نواحی حمایتی برای جمع‌آوری نقدینگی (هر یک از نواحی می‌توانند منجر به اتمام نزول شوند)

پیش بینی قیمت اتریوم (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)

سناریو دوم

صعودی قیمت به سمت مقاومت ۲۴۰۰ و حمایت خریداران در خط روند

پیش بینی قیمت اتریوم (۲۳ شهریور ۱۴۰۳)
این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

5/5 - (4 امتیاز)
درباره محمد باقر جندقی
از سال 98 به صورت جدی وارد حوزه تحلیل بازارهای مالی شده‌ام، به مطالعه روش‌ها و متدهای مختلف تحلیل تکنیکال پرداخته‌ و روانشناسی معامله‌گری را به صورت تخصصی دنبال کرده‌ام. همچنان و هر روزه در حال یادگیری‌ام و هیچوقت به اطلاعاتم در این زمینه بسنده نکرده‌ام. درحال حاضر به عنوان تحلیلگر، معامله‌گر و نویسنده در بازارهای کریپتوکارنسی و فارکس فعالیت می‌کنم.
درباره محمد باقر جندقی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. حامی
    ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در ۰۵:۳۰

    چقد دقیق سناریوی اول با فشار خرید عملی شد و الان هم حرکت در رنج.نیز نکات آموزشی تون هم جذاب اند خصوصا جملات بولد شده! قدردان لطف و توجه تان هستیم.

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر