کد مورس همستر را چگونه وارد کنیم تا یک میلیون کوین بگیریم؟

کد مورس همستر را چگونه وارد کنیم؟ یک میلیون همستر با کد مورس!

مورس کد کلمه BTC د کنار صفحه اول همستر کامبت
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

همستر کامبت که این روز‌ها دیگر بعید است کسی این پروژه را نشناسد، به تقلید از آغازگر مسیر این روش عرضه کوین یعنی ارز دیجیتال نات کوین (Notcoin)، راه‌های نوینی را برای استخراج Hamster Kombat در اختیار کاربران تلگرام قرار داده که می‌توان به جرات گفت خلاقیتی بی‌نظیر از سوی توسعه‌دهندگان این پروژه بوده است. در جدیدترین روش آن‌ها، وارد کردن «کد مورس» باعث افزایش موجودی کاربران به میزان یک میلیون کوین همستر کامبت می‌شود. اما این کد مورس را چگونه باید وارد کرد؟ در این مقاله از رمزینکس به بررسی روش وارد کردن کد مورس در برنامه همستر کامبت پرداخته‌ایم. 

کاربرد کد مورس همستر چیست؟

همستر در حال پرواز روی یک هواپیمای کاغذی که نمادی از تون کوین است
وارد کردن مورس کد باعث افزایش یک میلیونی موجودی می‌شود.

از استخراج با دستگاه‌های پرسروصدا و گران‌قیمت تا بدست آوردن ارز دیجیتال از طریق دعوت دوستان و ضربه به صفحه، همه و همه از شگفتی‌ها و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین بوده که در کمتر از ۱۵ سال از حکومت بیت کوین بر دنیای مالی جدید به کاربران عرضه شده است. حال بازی‌های کریپتویی که از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام در اختیار کاربران قرار گرفته است، روز به روز در حال توسعه بوده و روش‌های جدید را برای استخراج ارائه می‌کند.

یکی از نوین‌ترین روش‌هایی که توسط تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت ارائه شده، استفاده از کد مورس برای دریافت بیش از یک میلیون ارز دیجیتال Hamster بوده که بسیار مورد استقبال کاربران این بازی هیجان‌انگیز قرار گرفته است. همین خلاقیت مینیمال، تاثیر به‌سزایی در آینده قیمت همستر کامبت خواهد داشت؛ زیرا تعداد زیادی از کاربران درگیر استفاده از کد برای دریافت یک میلیون سکه شده و در نهایت سکه‌های بیشتری با تلاش مضاعف‌تر استخراج خواهد شد و این می‌تواند خبر خوبی برای جامعه همستر کامبت باشد.

به‌طور خلاصه، کد مورس نوعی رمزنگاری با استفاده از خط و نقطه بوده که هر حرف در یک کلمه، از تعداد به‌خصوصی خط و نقطه تشکیل شده که در گذشته برای ارسال پیام‌های محرمانه مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در جدول زیر کلمه Hamster با استفاده از کد مورس را می‌بینید:

حروف الفبا به انگلیسیکد مورسشرح کد مورس به فارسی
H….نقطه
A.- نقطه خط
Mخط
Sنقطه
Tخط
E.نقطه
R.-.نقطه خط نقطه
کد مورس همستر

حال تیم همستر کامبت با استفاده از این زبان محرمانه، قابلیتی را در برنامه فعال کرده که کاربران با استفاده درست و به‌موقع از این کد، می‌توانند موجودی خود را به میزان یک میلیون کوین Hamster Kombat افزایش دهند. حال چطور باید کد مورس همستر را وارد برنامه کرد؟

روش وارد کردن کد مورس همستر

کد مورس همستر با عنوان airdrop
وارد کردن این کد مورس باعث دریافت یک میلیون کوین همستر در ۲۲ خرداد می‌شود.

مسیر خاصی را باید برای وارد کردن درست کد مورس همستر طی کنید؛ زیرا اگر به درستی این کد را وارد نکنید، یکی از آسان‌ترین روش‌های بدست آوردن یک میلیون کوین همستر را از دست می‌دهید. در ابتدا برای وارد کردن کد مورس همستر، باید به طور متوالی ۳ بار روی گزینه «Earn per tap» که در بالای برنامه همستر کامبت قرار دارد، ضربه بزنید. پس از آن یک بار میله‌ای به شما با عنوان «Daily Cipher» یا «رمز روزانه» به شما نمایش داده می‌شود. حال با انتخاب این گزینه، همه‌چیز برای استفاده از کد مورس همستر در دسترس است.

کد مورس همستر کامبت هر روز تغییر می‌کند. این کد که توسط تیم توسعه‌دهنده آن تعیین می‌شود، توسط علائمی که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، روزانه اعلام می‌شود. برای اینکه به کد مورس روزانه رمزینکس دسترسی داشته باشید، می‌توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال که هر روز این کد را روی سایت قرار می‌دهد، اقدام کنید. برای مثال کد مورس امروز همستر کامبت در تاریخ ۲۲ خرداد، کلمه AIRDROP بوده که باید به روش خاصی آن را وارد برنامه می‌کردید.

حال مثال خود را برای وارد کردن کد مورس، با کلمه AIRDROP ادامه می‌دهیم. شکل مورس این کلمه به شکل عکسی است که بالاتر قرار داده‌ایم. برای وارد کردن نقطه، باید یک بار به صفحه ضربه بزنید و برای وارد کردن خط، نیاز است چند ثانیه به کوتاهی دست خود را روی صفحه نگه دارید. پس از وارد کردن درست کد مورس، شما یک میلیون کوین امروز همستر کامبت را به دست آورده‌اید، تبریک می‌گوییم!

جمع‌بندی

با توجه به راهکارهای نوینی که تیم توسعه همستر کامبت برای ارائه ارز دیجیتال خود در نظر گرفته است، دور از ذهن نبود که این ارز دیجیتال پرهیاهو به ۱۰۰ میلیون کاربر برسد و هر روز بیشتر از دیروز شهرت پیدا کند. از طرفی، استفاده از کد مورس برای بدست آوردن کوین همستر، خلاقیت بی‌نظیری بود که این تیم به خرج داده است. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس، به بررسی روش وارد کردن کد مورس همستر پرداختیم و راهکارهای آن را به‌طور مفصل بررسی کردیم.

سوالات متداول

کد مورس همستر جدید را چطور پیدا کنم؟

می‌توانید با مراجعه به سایت رمزینکس، به راحتی کد مورس آن روز را پیدا و از آن برای کسب یک میلیون کوین استفاده کنید.

کد مورس همستر امشب چه ساعتی می‌آید؟

کد مورس همستر در ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران منتشر می‌شود.

آیا خرید و فروش ارز همستر امکان دارد؟

در حال حاضر نمی‌توانید برای خرید یا فروش ارز همستر اقدام کنید، زیرا هنوز این ارز در صرافی‌ها لیست نشده است.

منابع: decrypt

3.9/5 - (14 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر