آموزش گام به گام انتقال هگز به تراست ولت (Trust wallet)

آموزش انتقال هگز به تراست ولت

کیف پول تراست والت در موبایل با پس زمینه آبی
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳

اگر قصد خواندن این مقاله را دارید،‌ احتمالا در مورد یادگیری روش انتقال هگز به تراست ولت کنجکاو هستید. تراست ولت یک کیف پول امن است که مدیریت رمزارزها را با امکان افزودن توکن های سفارشی تسهیل می‌کند. با ذخیره‌سازی غیرمتمرکز، کاربران می‌توانند بدون اتکا به هیچ مرجع مرکزی یا شخص ثالثی به حساب کیف پول خود دسترسی داشته باشند و خطر هک، نشست داده‌ها و از دست رفتن وجوه را کاهش دهند. تراست والت از رمزارزهای متعددی از جمله ارز دیجیتال هگز (HEX) که اخیرا محبوبیت زیادی در بین کاربران کریپتو پیدا کرده، پشتیبانی می‌کند؛ اما چگونه توکن HEX‌ را به کیف پول تراست انتقال دهیم؟ با ما در این مقاله از رمزینکس همراه باشید تا در مورد روش انتقال هگز به تراست ولت بیشتر بدانید.

شیوه انتقال هگز به تراست ولت چگونه است؟

HEX یک توکن مبتنی بر اتریوم (ERC20) است که در دسامبر ۲۰۱۹ توسط ریچارد شولر به عنوان جایگزینی برای گواهی سپرده بانکی (CD) برای کسب سود راه اندازی شد. دارندگان HEX می‌توانند توکن‌های خود را برای مدت زمان مشخصی سپرده‌گذاری (استیک) کرده و با افزایش قیمت ارز هگز، سود کسب کنند.

قطعاً هر کاربری نیاز به ذخیره‌سازی توکن‌های خود را دارد و کاربران هگز نیز از این امر مستثنی نیستند؛ برای این منظور یکی از بهترین گزینه‌ها کیف پول تراست ولت است. انتقال هگز به تراست ولت (Trust Wallet) یک فرآیند ساده است که تنها در چند مرحله آسان انجام می‌شود.

 تراست ولت یک کیف پول موبایل محبوب است که از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله توکن Hex پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال انتقال توکن‌های Hex خود به تراست والت هستید، در ادامه یک آموزش گام به گام را برای کمک به شما آورده‌ایم:

مرحله ۱؛ کیف پول تراست والت را دانلود کنید

اگر Trust Wallet را روی موبایل خود نصب نکرده‌اید، باید آن را از فروشگاه اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. پس از نصب برنامه، آن را باز کنید و یک والت جدید بسازید (Create a New Wallet) یا اگر از قبل والت دارید، آن را وارد (Import) کنید.

مرحله ۲؛ ارز دیجیتال هگز را به کیف پول خود اضافه کنید

برای انتقال هگز به تراست ولت ، باید این توکن را به کیف پول خود اضافه کنید. برای انجام این کار، والت تراست را باز و گزینه «Receive» را انتخاب کنید. سپس، روی «Add Custom Token» ضربه بزنید و آدرس قرارداد و نماد توکن HEX را وارد کنید. پس از انجام این کار ، باید توکن HEX را در کیف پول خود مشاهده کنید.

رابط کاربری کیف پول تراست والت
تراست والت از ویژگی‌های امنیتی قوی برای اطمینان از ایمنی دارایی‌های شما استفاده می‌کند.

مرحله ۳؛ انتقال هگز به تراست ولت

اکنون که توکن‌ Hex را به کیف پول تراست خود اضافه کرده‌اید، می‌توانید این ارز دیجیتال را از کیف پول یا صرافی دیگری انتقال دهید. برای انجام این کار، به کیف پول یا صرافی که در حال حاضر توکن‌های Hex شما در آن نگهداری می‌شوند، بروید و تراکنش برداشت (Withdrawal) را آغاز کنید. آدرس تراست والت خود را به عنوان آدرس مقصد وارد کنید و تعداد توکنی را که می‌خواهید انتقال دهید را مشخص کنید. تراکنش را تایید کنید و منتظر بمانید تا پردازش شود.

مرحله ۴؛ تراکنش خود را بررسی کنید

هنگامی که انتقال هگز به تراست ولت را آغاز کردید، می‌توانید با بررسی وضعیت تراکنش در مرورگر بلاک چین (blockchain explorer)، تراکنش را کنترل کنید. شما در آنجا می‌توانید جزئیات تراکنش، از جمله تعداد توکن های منتقل شده و وضعیت تراکنش را مشاهده کنید.

جمع‌بندی

تصویری گرافیکی از والت ارز دیجیتال و سکه بیت کوین و توکن HEX
کاربران می‌توانند توکن HEX را برای دریافت سهمی از عرضه جدید این ارز دیجیتال که ناشی از تورم سالانه آن است، سپرده‌گذاری کنند.

انتقال هگز به تراست ولت یک فرآیند ساده است که تنها طی چند مرحله ساده انجام می‌شود. با پیروی از مراحل ذکر شده در این مقاله، می‌توانید توکن‌های Hex خود را به طور امن به تراست منتقل کرده و به راحتی آنها را در تلفن همراه خود مدیریت کنید. Trust Wallet یک رابط کاربری راحت و کاربرپسند برای مدیریت طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند که آن را به گزینه‌ای عالی برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال Hex تبدیل کرده است.

سوالات متداول

ارز دیجیتال HEX چیست و چگونه کار می‌کند؟

توکن Hex یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های خود را برای مدتی استیک کرده و سود کسب کنند.

آیا توکن Hex سرمایه‌گذاری خوبی است؟

مانند هر سرمایه‌گذاری، ارزش توکن Hex می‌تواند نوسان داشته باشد و ریسک‌هایی در آن وجود دارد. قبل از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال هگز یا هر رمزارز دیگری، باید اهداف سرمایه‌گذاری، تحمل ریسک و تحقیقات کامل را به دقت در نظر بگیرید.

چگونه می‌توانم توکن Hex را به صورت ایمن ذخیره کنم؟

برای ذخیره امن توکن Hex، توصیه می‌شود از یک کیف پول سخت‌افزاری یا یک کیف پول موبایل امن مانند تراست والت استفاده کنید. با ذخیره توکن‌های خود در کیف پولی که در آن کلیدهای خصوصی را کنترل می‌کنید، می‌توانید از دارایی‌های خود در برابر تهدیدات امنیتی بالقوه محافظت کنید.

آیا کیف پول تراست امن است؟

تراست والت از ویژگی‌های امنیتی قوی برای اطمینان از ایمنی دارایی‌های شما استفاده می‌کند. این والت از احراز هویت بیومتریک و پروتکل‌های رمزگذاری امن برای محافظت از کلیدهای خصوصی و اطلاعات حساس شما استفاده می‌کند.

چگونه می‌توانم از والت تراست خود نسخه پشتیبان تهیه کنم؟

برای تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول خود، می‌توانید یک عبارت پشتیبان به نام عبارت بازیابی (recovery phrase) در طول فرآیند راه اندازی والت ایجاد کنید. این عبارت شامل مجموعه‌ای از کلمات است که می‌تواند برای بازگرداندن دسترسی به ولت شما در صورت گم شدن یا آسیب دیدن دستگاه استفاده شود.

منبع: Trustwallet

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید