بهترین میم کوین های سولانا؛ معرفی ۱۰ میم کوین جدید solana

معرفی ۱۰ مورد از بهترین میم کوین های سولانا

لوگوی میم کوین های سولانا
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

این روزها بلاک‌چین سولانا (Solana) توانسته قشر بسیار گسترده‌ای از فعالین حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جذب کند و به واسطه ویژگی‌های منحصر به فرد شبکه، میم کوین های سولانا روز به روز دارای محبوبیت بیشتری می‌شوند. در این مطلب با رمزینکس همراه باشید تا به معرفی و شناخت نسبی بهترین میم کوین های شبکه سولانا بپردازیم و بیشتر با نحوه کار تعدادی از جدیدترین میم کوین سولانا آشنا شویم.

انواع میم کوین های سولانا را بشناسید

میم کوین های سولانا توکن‌های ارز دیجیتالی هستند که در شبکه بلاک‌چین سولانا ایجاد می‌شوند و اغلب دارای مضامین طنز هستند. این کوین‌ها رفتار ارزهای رمزپایه اصلی را تقلید می‌کنند، اما در درجه اول به عنوان سرگرمی در بین جمعیت علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. آن‌ها نوسانات قیمت بی‌ثباتی را تجربه کرده و رفتاری مشابه دیگر میم کوین‌ها در پلتفرم‌های مختلف بلاک‌چین دارند. در مقایسه با سایر شبکه‌ها، تعداد کمی میم کوین های سولانا راه‌اندازی شده، اما این تعداد عمدتا به دلیل کارمزدهای پایین‌تر و تراکنش‌های مقیاس پذیرتر در حال افزایش است. در ادامه به ۱۰ مورد از بهترین میم کوین های سولانا می‌پردازیم.

۱- Slothana؛ بهترین میم کوین برای خرید در سال ۲۰۲۴

Slothana یکی از بهترین میم کوین های شبکه سولانا برای خرید در سال ۲۰۲۴ شمرده می‌شود. به دلیل پتانسیل بالا و مکانیسم پیش‌فروش نوآورانه، محبوبیت این میم کوین های سولانا در حال افزایش است. پس از مشاهده علاقه زیاد جامعه ارز دیجیتال به این میم کوین، ارزش Slothana تنها در عرض چند ساعت پس از عرضه، نزدیک به ۵۵۰ هزار دلار افزایش یافت.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Slothana فرآیند پیش فروش ساده و در دسترس بودن آن است. سرمایه‌گذاران می‌توانند Solana (SOL) را مستقیما به آدرس ارسال کنند و سکه‌های SLOTH دلار به کیف پول آن‌ها واریز می‌شود. این امر نیاز به مراحل قیمت یا دوره‌های انتظار را از بین می‌برد و آن را به گزینه‌ای کاربرپسند برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال شرکت در پیش‌فروش میم کوین های سولانا هستند.

نمادهای میم کوین‌های سولانا در مقابل نموداری آبی رنگ
یکی از ویژگی‌های کلیدی Slothana فرآیند پیش فروش ساده و در دسترس بودن آن است.

۲- Smog؛ میم کوین محبوب با جوایز زیاد

یکی از میم کوین های سولانا Smog است که هدف آن برتری بر همتایان خود مثل Bonk ،Myro ،Peep و Dogwifhat است. برای این منظور، تیم سازنده آن ۴۹۰ میلیون توکن که یک سوم کل عرضه توکن‌ها را تشکیل می‌دهد، برای یک ایردراپ سخاوتمندانه کنار گذاشته است. علاوه بر این، آن‌ها ۵۰٪ از کل عرضه توکن را برای اهداف بازاریابی استفاده خواهند کرد.

اگرچه Smog ارز دیجیتال بومی شبکه سولانا محسوب می‌شود، رمزارز $SMOG چند زنجیره‌ای است؛ به این معنی که می‌توانید از ETH یا USDT برای خرید توکن در وب‌سایت Smog استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای کسب ۴۲٪ APY، توکن‌های خود را به اشتراک بگذارید. با نیمی از عرضه توکن که برای تلاش‌های بازاریابی اختصاص داده شده است، این قابلیت‎‌ها می‌تواند سرمایه‌گذاران و تریدرهای جدیدی را به سمت یکی از جدیدترین میم کوین سولانا بیاورد و به آن کمک کند تا از سایر میم کوین های سولانا عملکرد بهتری داشته باشد.

۳- Dogeverse؛ ابزار زنجیره‌ای پیشگام

یکی از جدیدترین میم کوین سولانا یعنی Dogeverse، به دلیل قابلیت‌های چند زنجیره‌ای نوآورانه‌اش به سرعت توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این ارز دیجیتال فقط یک میم کوین معمولی نیست، بلکه اولین شرکتی است که روی شش بلاک‌چین راه اندازی می‌شود؛ Dogeverse در اتریوم، بایننس چین، پالیگان و سولانا حضور دارد و به زودی به آوالانچ و بیس هم اضافه خواهد شد. از سوی دیگر، ابزاری برای آن تحت عنوان Cosmo the Doge ایجاد شده که قادر به پرش بین جهان‌های رمزنگاری است. این ویژگی، به دارندگان ارز دیجیتال $DOGEVERSE این توانایی منحصر به فرد را می‌دهد تا بدون دردسر در زنجیره های مختلف بلاک‌چین حرکت کنند.

با مجموع عرضه ۲۰۰ میلیارد توکن، Dogeverse بخش قابل توجهی را برای جنبه‌های مختلف میم کوین های سولانا به دست گرفته است. از جمله سهام، نقدینگی، بازاریابی و توسعه اکوسیستم در Dogeverse دیده می‌شود. این توزیع استراتژیک از چشم انداز بلندمدت جدیدترین میم کوین سولانا صحبت می‌کند. نقشه راه پروژه به طور روشمند ترسیم شده که با راه اندازی وب سایت و ایجاد جامعه شروع و به سمت تلاش‌های بازاریابی و فهرست‌های مبادله حرکت می‌کند.

۴- Sponge V2؛ یکی از بهترین میم کوین های شبکه سولانا

پروژه Sponge V2 به عنوان یکی از میم کوین های سولانا آخرین ارتقای ارز دیجیتال SPONGE شمرده می‌شود که ارزش آن در سال ۲۰۲۳ تا ۱۰۰ برابر افزایش یافته است. با افزایش ارزش نسخه یک از ۱ میلیون دلار به ۱۰۰ میلیون دلار در سال گذشته، بنیانگذاران قصد دارند این موفقیت را با Sponge V2 تکرار کنند. این ارز دیجیتال دارندگان SPONGE را قادر می‌سازد تا از طریق استیکینگ به نسخه ۲ پروژه دست پیدا کرده و از یکی از بهترین میم کوین های شبکه سولانا بهره ببرند.

تصویر کوین‌های سولانا با نمادهای بامزه حیوانات
پروژه Sponge V2 ارتقای ارز دیجیتال SPONGE به شمار می‌آید.

۵- Lucky Boo؛ یکی از میم کوین های سولانا با ایردراپ‌ بزرگ

Lucky Boo یک میم کوین پرطرفدار به شمار می‌آید که روی بلاک‌چین Solana ساخته شده است. آواتار و نماده پروژه، یک سگ بامزه است که به نام Lucky Boo شناخته می‌شود. این پروژه به عنوان یکی از بهترین میم کوین های شبکه سولانا شناخته می‌شود و این پتانسیل را دارد که دروازه افراد زیادی به سوی جوایز زیاد باشد. Lucky Boo ممکن است فاقد ابزار مفید باشد، اما به کاربران اولیه توکن‌هایی که Lucky Boo را خریداری می‌کنند، پاداش‌های هنگفتی را وعده می‌دهد.

در حال حاضر، توکن BOO برای خرید از طریق دور دوم پیش فروش در دسترس است. پس از راه‌اندازی آن در ۵ آوریل ۲۰۲۴، اولین مرحله پیش فروش Lucky Boo به طور ناگهانی باعث فروش زیادی شد. اکنون، با اتصال کیف پول‌های سازگار Solana مانند کیف پول فانتوم، می‌توان به پیش‌فروش دسترسی پیدا کرد. با توجه به سرعت بالای تراکنش سولانا، توان عملیاتی و هزینه‌های پایین، سرمایه‌گذاران به دنبال سرمایه‌گذاری در میم کوین های سولانا هستند و Lucky Boo یکی از این پروژه‌های به حساب می‌آید.

قابل ذکر است که ۴۰ درصد از عرضه توکن ۸.۱ میلیارد دلاری BOO از طریق ایردراپ ارائه خواهد شد. بنابراین، سرمایه‌گذاران پیش‌فروش می‌توانند در درازمدت پاداش‌های بزرگی را دریافت کنند. پیش فروش ۵ درصد از عرضه توکن را به خود اختصاص می دهد و ۱۰ درصد دیگر را برای تامین نقدینگی در فهرست‌های بورس اختصاص می‌دهد.

۶- Bonk؛ بزرگترین میم کوین در شبکه سولانا

میم کوین BONK در ژانویه ۲۰۲۱ عرضه شد و قیمت آن در ابتدا ۰.۰۰۰۰۰۰۱۰۹ دلار به ازای هر توکن بود. پس از گذشت زمان، در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ به بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۲۴۴۵ دلاری رسید و به عنوان یکی از میم کوین های سولانا بیشتر شناخته شد. البته قیمت میم کوین BONK از آن زمان به نصف رسیده است، اما افراد زیادی هستند که پتانسیل را در این ارز دیجیتال می‌بینند. در حال حاضر، BONK دارای ارزش بازار بیش از ۱.۴ میلیارد دلار است.

۷- Dogwifhat؛ یکی از فعال‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین میم کوین های سولانا

جدیدترین میم کوین سولانا Dogwifhat در پایان سال ۲۰۲۳ وارد صحنه شد و در چند روز اول عرضه به فروش ۱۸۲ درصدی دست یافت. ارزش این میم کوین از آن زمان صعود کرده و نزدیک به ۳۰۰ درصد از قیمت راه‌اندازی خود افزایش یافته است. این میم کوین به معنای واقعی کلمه فقط یک سگ با کلاه است و هیچ چیزی را به کاربران سولانا وعده نمی‌دهد. با این وجود، جامعه قابل توجهی در اطراف آن شکل گرفته است، از جمله بیش از ۷۵ هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی ایکس و تقریبا ۱۰ هزار عضو در پلتفرم‌های دیگر از طرفداران Dogwifhat به حساب می‌آیند.

یک سگ با کلاه در مقابل نمودار بازار
میم کوین Dogwifhat تنها یک سگ با کلاه است، اما طرفداران زیادی دارد.

۸- Myro؛ یکی از میم کوین های سولانا برای دوست‌داران حیوانات

ارز دیجیتال Myro از بهترین میم کوین های شبکه سولانا شمرده می‌شود که بر اساس حیوان خانگی واقعی راج گوکال (Raj Gokal)، یکی از بنیانگذاران سولانا، ساخته شده است. هدف این ارز دیجیتال، ادای احترام به او و حیوان خانگی‌اش است و به عنوان چیزی فراتر از یک ارز دیجیتال روی آن حساب می‌شود. از سوی دیگر، هدف Myro این است که سولانا را برای همه مردم، فراگیرتر و جالب‌تر کند. همچنین، دیگر هدف Myro به عنوان جدیدترین میم کوین سولانا ارائه چندین ویژگی منحصر به فرد و کمک به رشد طولانی مدت اکوسیستم Solana است. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • ربات تجاری Myro: یک ربات خرید در تلگرام برای Myro، با هزینه‌هایی که برای تامین مالی رشد آینده پرداخت می‌شود.
  • پلتفرم استیکینگ Myro (به زودی): یک پلتفرم استیکینگ که دارندگان Myro می‌توانند از طریق آن کوین‌های خود را برای کسب جوایز و ایمن‌سازی بلاک‌چین سولانا در شبکه قرار دهند.
  • سایر ابزارها: صاحبان پروژه وعده ابزارهای بیشتری را در آینده داده‌اند. این نسخه ها ابزاری را به دارندگان $MYRO ارائه می دهند.

۹- Loaf Cat؛ از میم کوین های سولانا برای عاشقان نان و پیکسل آرت

میم کوین LOAF، یک ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا است که ماهیت ظاهری آن باعث شده تا عده‌ی زیادی به آن جذب شوند؛ یک گربه جادوگر پیکسلی که در یک نان قرار دارد. بد نیست بدانید قرارداد Loaf Cat لغو شده و آینده جدیدترین میم کوین سولانا که همین امسال در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شد، توسط جامعه تعیین می‌شود. نقشه راه پروژه Loaf Cat شامل توسعه یک استودیوی بازی، مجموعه NFT، علامت تجاری LOAF Cat و انتشار کالاهای Loafers خواهد بود. شاید برایتان عجیب باشد، اما گفته می‌شود به زودی قرار است نانوایی‌ها در سراسر جهان بر اساس این میم کوین های سولانا تاسیس شوند! LOAF با قیمت ۰.۰۰۰۱۷۳۶ دلار راه‌اندازی شد و مدتی پیش به بالاترین سطح ۰.۰۰۰۲۸۰۱ دلار رسید که نشان دهنده سود بیش از ۶۰٪ است.

۱۰- Wen؛ میم کوین برای علاقه مندان به NFT

در لیست معرفی میم کوین های سولانا به ارز دیجیتال Wen رسیده‌ایم. Wen یک میم کوین با ماهیتی جالب شمرده می‌شود که هدف آن با انتشار یک شعر به صورت NFT برای اعضای Solana ایجاد شده است. Wen به عنوان یکی از میم کوین های سولانا به یک تریلیون قطعه تقسیم شده و مانند یک توکن معمولی معامله می‌شود. محتوای هر کدام از این توکن‌ها دارای بخشی از یک شعر است. این بدان معنی است که صاحب هر توکن، بیت کوچکی از شعر را در اختیار دارد. بد نیست بدانید Wen اولین توکنی بود که از استاندارد WNS استفاده کرد؛ WNS یک استاندارد جدید NFT در بلاک‌چین Solana به‌شمار می‌آید.

تصویری کارتونی از یک سگ متعجب در کنار دستی که کوین سولانا را در دست گرفته است.
Wen به عنوان یکی از میم کوین های سولانا به ۱ تریلیون قطعه تقسیم شده است.

بهترین میم کوین های شبکه سولانا چه ویژگی‌هایی دارند؟

برخی از مزایای موجود برای جدیدترین میم کوین سولانا، کارمزدهای پایین، تراکنش‌های سریع و توانایی مقیاس‌سازی هزاران قرارداد هوشمند در هر ثانیه است. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا سرمایه‌گذاران میم کوین به بلاک چین سولانا روی می‌آورند.

هزینه‌های تراکنش و گس‌فی کمتر

هزینه گس‌فی سولانا در مقایسه با اتریوم به طور قابل توجهی کمتر است. تراکنش‌های سولانا معمولا کسری از سنت، اغلب کمتر از ۰.۰۱ دلار، حتی در دوره‌های فعالیت بالای شبکه هزینه دارند. این به دلیل توان بالای سولانا و کارمزدهای پایین تراکنش است که تجارت با SOL در صرافی‌های مختلف را بسیار مقرون به صرفه می‌کند. کارمزدهای پایین تراکنش سولانا آن را به گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال اجتناب از هزینه‌های بالای مرتبط با تراکم شبکه اتریوم هستند و می‌خواهند از مزایای جدیدترین میم کوین سولانا استفاده کنند.

سرعت تراکنش‌های سریع‌تر

بلاک چین سولانا قادر است تقریبا ۶۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه را انجام دهد. در مقابل، اتریوم تنها می‌تواند ۱۵-۱۶ تراکنش در ثانیه را برعهده بگیرد. به همین دلیل است که هزینه‌های آن اغلب بالا است. این مسئله باعث می‌شود شبکه برای بهترین میم کوین های شبکه سولانا ایده‌آل باشد؛ زیرا تراکنش‌ها به سرعت و با کارمزد پایین پردازش می‌شوند.

سولانا در حال شکوفایی است

در سال‌های اخیر، سولانا به محل پرورش میم‌ کوین‌ها و آلت‌کوین‌های پرطرفدار مانند dogwifhat ،Bonk ،Slerf و Smog تبدیل شده است. این میم کوین های سولانا که با نام‌های تجاری جالب خود مشخص شده‌اند، با شور و شوق جوامع پشت سرشان هدایت می‌شوند و در اکوسیستم سولانا کشش قابل توجهی از سمت مردم به دست آورده‌اند. در آینده پیشرفت‌های قابل توجهی شامل حال جدیدترین میم کوین سولانا خواهد شد که همین مسئله بسیار امیدوار کننده است.

جمع‌بندی

در مطلبی که خواندید به سراغ معرفی ۱۰ مورد از بهترین میم کوین های سولانا رفتیم و به هرکدام به صورت جداگانه پرداختیم. میم کوین‌های بسیار دیگری هستند که در شبکه سولانا حضور دارند که آن‌ها هم می‌توانند نقش خود را در آینده پررنگ‌تر کنند و جامعه علاقه‌مندان به این نوع رمزارز را به سمت خود بکشانند. برای خواندن مطالب بیشتر درمورد سولانا و ارزهای آن و همچنین باخبر شدن از آخرین قیمت ارز دیجیتال، با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

میم کوین سولانا چیست؟

میم کوین های سولانا توکن‌های ارز دیجیتال هستند که در شبکه بلاک چین سولانا ایجاد شده‌اند.

بهترین میم کوین های سولانا کدامند؟

بیش از ۲۰۰ سکه از جمله Myro ،Bonk ،Slothana و Wen در شبکه سولانا ساخته شده است.

منابع: cryptonews | techopedia

به این مقاله امتیاز دهید
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر