معرفی برترین رقبای شیبا؛ ۵ رقیب جدی Shiba Inu - رمزینکس
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. معرفی نشان جدید «تقلب بد است» در بازی همستر کامبت برای مقابله با تقلب
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  3. کد ویدیو میم فای یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  4. انیگما راکی ربیت امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت یکشنبه ۱۸ شهریور + آموزش ویدئویی
  6. کد مورس امروز همستر یکشنبه ۱۸ شهریور
  7. ایردراپ‌های بزرگ بعدی بازی‌های تلگرامی: از همسترکامبت تا راکی ربیت
  8. عرضه توکن کتیزن در ۳۰ شهریور: پیش‌بینی‌ها، قیمت و تغییرات بازار
  9. چرا قیمت بیت کوین (BTC) در حال سقوط است؟ دلایل اصلی کاهش ۷ درصدی
  10. کاردانو به نزدیکی سطح حمایت حیاتی ۰.۳۱۷۲ دلار رسید: آیا گاوها وارد عمل خواهند شد؟
  11. کارت های امروز همستر شنبه ۱۷ شهریور
  12. چشم‌انداز آینده ترون، کاهش قیمت در کوتاه‌مدت یا فرصت ورود به بازار؟
  13. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۷ شهریور + آموزش وارد کردن
  14. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۷ شهریور
  15. کارت های امروز راکی ربیت شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  16. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۷ شهریور به همراه تصویر آموزشی
  17. قیمت امروز همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور در بازار پیش از عرضه
  18. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  19. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۷ شهریور
  20. کد ویدیو میم فای شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  21. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور + آموزش ویدئویی

معرفی برترین رقبای شیبا؛ ۵ رقیب جدی Shiba Inu

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۳

رقبای شیبا اینو (Shiba Inu) به شدت در حال جلب توجه سرمایه‌گذاران و کاربران هستند. از جمله مهم ترین رقبای شیبا می‌توان به دوج کوین (Dogecoin) اشاره کرد که پشتیبانی ایلان ماسک را دارد. علاوه‌‌بر دوج کوین، ارزهای دیجیتال دیگری نیز ظهور کرده‌اند که هر یک با ویژگی‌ها و مزایای خاص خود، سعی در جلب توجه کاربران دارند. این رقابت تنگاتنگ باعث شده است تا آن‌ها به طور مداوم به فکر نوآوری و بهبود خود باشند تا بتوانند جایگاه‌شان را در بازار حفظ کنند. در این مقاله از رمزینکس به بررسی برترین رقبای شیبا خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید. 

مهم ترین رقبای شیبا در سال ۲۰۲۴

قطعا ارز دیجیتالی مانند شیبا ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد که آن را از سایر ارزها جدا می‌کند؛ اما در کنار این ارز، رقبایی نیز وجود داشته که پتانسیل رشد بالا و تونایی رقابت با شیبا را دارند که در این بخش آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

دقت کنید که ارزهایی که در این بخش معرفی می‌شوند، رقبای احتمالی شیبا هستند. اگر در کنار خرید شیبا قصد سرمایه‌گذاری روی آن‌ها را دارید، بهتر است آن‌ها را بر اساس داده‌های آینده و استراتژی سرمایه‌گذاری شخصی خود نیز بررسی کنید. 

۱- دوج کوین (DOGE)

تصویر سکه دوج کوین با بک گراند رنگین کمانی
دوج‌کوین، رقیب اصلیِ شیبا در رشدهای چند برابری است.

فعالان حوزه ارز دیجیتال رقیب برتر شیبا را دوج‌کوین می‌دانند. دوج‌کوین میم‌کوینی بود که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و دقیقا مسیر شیبا را در پیش گرفت؛ یعنی در ابتدا اهمیتی به این ارز داده نمی‌شد؛ اما با رشد چند برابری در عرض چند روز بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست به سرعت به یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار کریپتو تبدیل شود. این رشد قیمت دوج کوین تا جایی بود که به آن لقب پدرِ تمام میم‌کوین‌ها نسبت داده شد. 

هم‌اکنون نیز دوج‌کوین جزو برترین میم‌کوین‌ها و ارزهای بازار محسوب می‌شود. همچنین با توجه به اینکه این ارز بسیار تحت تاثیر اخبار مربوط به ایلان ماسک و پست‌هایی است که توسط این شخص درباره دوج‌کوین منتشر می‌شود؛ بعید نیست که با انتشار اخباری در آینده، دوباره رشد چند برابری را تجربه کند. پس بهتر است حتما در کنار شیبا، آن را زیر نظر بگیرید.

۲- ارز دیجیتال بونک (BONK)

تصویر ارز دیجیتال بونک با بگ گراند نمودار و نوشته
بونک، یکی از رقبای شیبا است که همزمان با میم‌کوین بودن، وایت پیپر و اهداف مشخص دارد.

بونک نیز مانند شیبا یک میم‌کوین است که زیر مجموعه پروژه دوج‌کوین محسوب می‌شود. پروژه بونک در سال ۲۰۲۲ و در شبکه سولانا راه‌اندازی شد و هدفِ اصلی آن، جبران خسارت‌های ناشی از هک اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در شبکه سولانا بود. علاوه‌بر این، بونک هدف دیگری را نیز دنبال می‌کند و آن هم تبدیل شدن به محبوب‌ترین میم‌کوین اصلی در شبکه سولانا است. 

با اینکه پروژه بونک هنوز به هدف خود نرسیده است؛ اما جزو معدود میم‌کوین‌هایی محسوب می‌شود که یک وایت‌پیپر و هدف مشخص دارد. به همین دلیل شاید بهتر باشد در کنار شیبا به خرید بونک نیز فکر کنید.

۳- ارز دیجیتال پپه (PEPE)

تصویر میم کوین pepe با تم سبز
پپ کوین، رقیبِ شیبا که حرکات قیمت آن بسیار بسته به اخبار و رویدادها است.

پپه یک میم‌کوین بر بستر شبکه اتریوم است و درست ماهیتی شبیه به دوج‌کوین دارد. این میم‌کوین در ماه آوریل سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد و با سرعت خیلی زیاد و در عرض چند روز توانست به ۱۰۰ ارز برتر بازار کریپتو بپیوندد. 

با این حال، پپه تنها یک میم‌کوین است و هیچ ارزش ذاتی دیگری بر‌خلاف پروژه بونک ندارد. یعنی تنها هدف افراد از خرید پپه کسب سود از نوسانات است. به همین دلیل، این ارز تا حد زیادی تحت تاثیر اخبار و میم‌های مهمی است که در رسانه‌هایی مانند توییتر منتشر می‌شوند؛ لذا اگر شکارچی خوبی باشید، شاید بتوانید روی یک موج در ارتباط با این ارز سوار شده و از سود چند برابری بهره‌مند شوید. 

۴- ارز  دیجیتال WIF

تصویر ارز wif با بک گراند ساده و خاکستری
ارز wif، یکی از رقبای شیبا که برترین میم‌کوین در شبکه سولانا شمره می‌شود.

شاید این موضوع برایتان جالب باشد که ارز WIF اولین میم‌کوین با تم سگ بر بستر بلاکچین سولانا محسوب می‌شود. مانند میم‌کوین پپ، ارز WIF نیز ارزش ذاتی خاصی ندارد و صرفا یک میم‌کوین وابسته به اخبار و عرضه و تقاضای معامله‌گران است. 

این ارز در اواخر سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد و توانست با رشد قیمت چند برابری به یک میم‌کوین محبوب در بازار کریپتو تبدیل شود و بعید نیست این رشد دوباره در آینده اتفاق بیفتد.

۵- ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI)

تصویر لوگوی ارز فلوکی با تم نارنجی
فلوکی، از میم‌کوین‌های دارای هدف و وایت‌پیپر مشخص!

شاید مانند ارز بونک، فلوکی نیز در دسته معدود میم‌کوین‌هایی قرار بگیرد که دارای ارزش ذاتی و هدف مشخص هستند. این میم‌کوین دارای اکوسیستم مختص به خود است که شامل یک بازی متاورسی، صرافی غیر متمرکز و مارکت‌پلیس خرید و فروش NFT هست. همچنین این پروژه روی شبکه اتریوم سوار است و هدف اصلی آن، تبدیل شدن به قطب وب ۳ برای علاقه‌مندان است. 

فلوکی نیز مانند شیبا از زمان عرضه به بازار روند صعودی‌ را طی کرد و توانست خود را در بین برترین میم‌کوین‌ها بازار جای دهد. با توجه به وجود ارزش ذاتی در فلوکی و اکوسیستمی که این پروژه دارد، قطعا در  کنار شیبا، منطقی است که برای تحلیل و خرید فلوکی نیز وقت بگذارید. 

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس، با بررسی مهم‌ترین رقبای شیبا همراه شما بودیم. دقت داشته باشید ارزهایی که در این مقاله بررسی شدند، صرفا در کنار شیبا پتانسیل رشد و رقابت با این ارز را دارند و هیچ آینده قطعی‌ای در ارتباط با آن‌ها وجود ندارد، پس بهتر است علاوه‌بر مطالعه این مقاله، خودتان نیز این ارزها را بر اساس استراتژی شخصی خود، به دقت بررسی کنید و سپس در صورت تایید، نسبت به سرمایه‌گذاری روی آن‌ها اقدام کنید. 

علاوه بر این، اگر قصد خرید شیبا یا سایر میم‌کوین‌هایی که در این مقاله بررسی شدند را دارید، صرافی ارز دیجیتال رمزینکس در کنار شماست. می‌توانید خرید خود را در عرض چند ثانیه به‌صورت آنلاین با ثبت نام در رمزینکس انجام دهید.

سوالات متداول 

چرا دوج کوین (DOGE) از رقبای اصلی شیبا به‌شمار می‌رود؟

فاکتورهایی مانند پشتیبانی جامعه، کاربرد و ارتباط نزدیک با Shiba Inu این میم‌کوین را به رقیب شیبا تبدیل کرده است.

آیا رقبای شیبا می‌توانند جای این ارز را بگیرند؟

هر ارز دیجیتالی مانند شیبا، ویژگی‌های خاص خود را دارند و رقبای آن ارز، ممکن است در بهترین حالت در کنارش رشد کنند. 

منبع: binance

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید