استیک ارز اسلیپ در ۵ قدم + معرفی ۵ سایت استیکینگ

استیک ارز اسلیپ چگونه انجام می‌شود؟ + معرفی ۵ سایت

یک ربات با نماد ارز اسلیپ در روی کلاه
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۳

با توجه به افزایش روز افزون طرفداران ارز Sleepless به نظر می‌رسد استیک ارز اسلیپ مورد توجه تریدرها قرار گرفته است. توسعه‌دهندگان ارز اسلیپ لس ای آی توانسته‌اند با تلفیق هوش مصنوعی و بلاکچین تحولی شگرف را در فضای کریپتوکارنسی ایجاد کنند. روش‌های کسب درآمد از ارز اسلیپ هم تنوع زیادی دارد؛ از معامله گرفته تا استیک کردن! به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی روش‌های استیک ارز اسلیپ به همراه معرفی ۵ سایت معتبر که امکان استیک این ارز دیجیتال نوین را دارند، پرداخته‌ایم. 

شیوه استیک ارز اسلیپ با سود بالا در ۵ قدم

چند ارز اسلیپ معلق در آسمان قرمز رنگ
ارز اسلیپ تلفیقی از هوش مصنوعی و بلاکچین است.

بازی Sleepless AI با استفاده از هوش مصنوعی و دنیای بلاکچین، یک برنامه کاملا هوشمند را برای کسانی ایجاد کرده که به دنبال گسترش روابط اجتماعی خود و پیدا کردن دوست و همراه هستند. بازیکنان در این بازی برای دستیابی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف، از ارز اسلیپ که توکن بومی این بازی است، باید استفاده کنند. اما در کنار این کاربرد اولیه، ارز اسلیپ را می‌توان استیک (سهام‌گذاری) کرد و بدون انجام هیچ کار خاصی به سود رسید!

در استیک ارز اسلیپ، کاربران با انتخاب یک استخرا نقدینگی معتبر که درصد سود بالاتری دارد، می‌توانند با قرارداند توکن‌های خود در این استخر، به سود برسند. در این روش برای محاسبه سود، از روش APY یا نرخ درصدی سالانه استفاده می‌شود. این بدان معناست که در طی یک سال چقدر سود به اصل سرمایه در کنار سود مرکبی که به آن اضافه شده تعلق می‌گیرد.

برای مثال فرض کنید شما ۱۰ میلیون تومان پول نقد دارید و در سپرده‌ای با APY سالانه ۱۲ درصد قرار می‌دهید. طبق این روش، ماهیانه یک درصد سود به پول شما تعلق می‌گیرد؛ یعنی هر ماه مبلغ یک ۱۰۰ هزار تومان سود به اصل پول شما اضافه می‌شود. حال در ماه دوم، سود به ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شما تعلق می‌گیرد. با وجود تمام گفته‌های فوق، در ادامه به روش استیکینگ ارز اسلیپ در ۵ قدم می‌پردازیم.

۱. ورود به سایت DappRadar

صفحه استیک ارز اسلیپ در سایت dappradar
برای پیدا کردن بهترین پلتفرم استیک ارز اسلیپ، از dappradar استفاده کنید.

سایت DappRadar یکی از بهترین و پرکاربردترین سایت‌های حوزه کریپتوکارنسی است که بسیار مورد استفاده فعالان این بازار قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این سایت مشخص است، سایت DappRadar فضایی است که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز مورد نظر خود را پیدا، با یکدیگر مقایسه و در نهایت از آن‌ها استفاده کنند. برای مثال کاربران می‌توانند برای خرید ارز دیجیتال اسلیپ نیز از سایت DappRadar استفاده کنند. همچنین برای استیک ارز اسلیپ، اولین قدم ورود به سایت DappRadar و پیدا کردن فضاهایی است که امکان استیک این ارز دیجیتال را فراهم کرده‌اند. 

۲. اتصال ولت به DappRadar برای استیک ارز اسلیپ

برای استفاده از سایت DappRadar باید حساب کاربری داشته باشید. همانطور که می‌دانید، کیف پول شما در حوزه کریپتوکارنسی، حکم حساب کاربری را دارد. به همین منظور باید در این مرحله، کیف پول خود را با سایت DappRadar متصل کنید. حتما در نظر داشته باشید که از کیف پولی استفاده کنید که نسخه افزونه مرورگر وب داشته باشد. در ادامه لیست ۵ کیف پول که امکان اتصال به DappRadar برای آن‌ها وجود دارد را آورده‌ایم.

  1. تراست ولت
  2. متامسک
  3. بایننس
  4. کوین‌بیس
  5. اکزودوس

۳. انتخاب بهترین سایت استیک ارز اسلیپ

قدم بعدی در آموزش روش استیک ارز اسلیپ، انتخاب بهترین سایت با بالاترین APY است. همانطور که گفته شد، عدد APY نشان‌دهنده میزان سودی است که در یک سال به ارز دیجیتال سپرده‌گذاری شده شما تعلق می‌گیرد. در ادامه جدولی از بهترین سایت‌ها با درصد سود سالانه آن‌ها آورده شده است. 

نام استخر سرمایه‌گذاریدرصد سود سالانهحداقل مبلغ سپرده‌گذاری
Binance۲۲.۲۳۱۰۰ دلار
Crypto۱۹.۱۷۱۰۰ دلار
Lido۲۰.۱۱۲۰۰ دلار
Rocket Pool۱۸.۵۳۲۰۰ دلار
Aave۲۵.۲۷۲۰۰ دلار
بهترین سایت‌ها برای استیک ارز اسلیپ

۴. واریز ارز اسلیپ به پلتفرم استیکینگ

پس از آنکه کیف پول خود را به سایت DappRadar متصل کردید، نوبت به واریز ارز Sleepless AI به پلتفرم به منظور آغاز فرایند استیکینگ می‌رسد. در این مرحله کافی است به دنبال کردن راهنمای سایت، بخشی یا تمام ارز AI خود را به سایت واریز و استیک ارز اسلیپ را شروع کنید. در این مرحله شما مقدار ارز دیجیتالی که قصد قراردادن در این سپرده‌گذاری را دارید، انتخاب می‌کنید. در نظر داشته باشید که قبل از هرگونه اقدامی، تمام فرایند را دوباره بررسی کنید.

۵. آغاز استیک ارز اسلیپ

پس از آنکه تمام مراحل فوق را طی کردید، نوبت به استیک ارز اسلیپ می‌رسد. در این مرحله با زدن دکمه شروع، کسب سود شما آغاز می‌شود. به خاطر داشته باشید که مقداری استیک شده دیکر در دسترس شما نیست و تنها با اتمام فرایند استیک ارز اسلیپ، مقدار کوین سپرده‌گذاری شده آزاد خواهد شد. در نظر داشته باشید که تمام سودی که به شما تعلق می‌گیرد را می‌توانید در هر مرحله از طریق پلتفرم استیکینگ مشاهده کنید. 

جمع‌بندی

پلتفرم Sleepless AI با هدف گسترش روابط اجتماعی انسان‌ها به کمک هوش مصنوعی پا به عرصه کریپتوکارنسی گذاشت. توکن بومی آن، یعنی ارز اسلیپ، کاربردهای فراوانی در زمینه‌های مختلف دارد. یکی از روش‌های کسب درآمد از این ایده نوین، استیکینگ یا سپرده‌گذاری است. کاربران با استیک ارز اسلیپ می‌توانند در مدت زمان مشخصی، بدون انجام کار خاصی، به سود برسند.به همین منظور در این مقاله از رمزینکس، قدم به قدم استیک ارز اسلیپ را شرح و مرحله به مرحله این فرایند سودده را بررسی کردیم.

سوالات متداول

عرضه کل ارز اسلیپ لس چقدر است؟

براساس اطلاعات موجود از پروژه ارز اسلیپ لس ای آی، تعداد یک میلیارد از این توکن عرضه خواهد شد.

نحوه خرید ارز اسلیپ چطور است؟ 

برای خرید و فروش ارز اسلیپ می‌توانید به صفحه اختصاصی ارز اسلیپ در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس مراجعه و به معامله ارز AI بپردازید. 

منابع: medium

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر