معرفی 15 مورد از بهترین شت کوین های آینده دار - رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  2. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۶ مرداد
  3. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

لیست بهترین شت کوین‌های آینده دار و پرسود در ۲۰۲۴

معرفی شت کوین های آینده دار سال 2024 برای سرمایه گذاری و کسب درآمد
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۳

مفهوم شت‌کوین در بازار ارزهای دیجیتال سروصدای زیادی به‌پا کرده و با وجود ماهیتی که دارد، افرادی روی‌ آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. در این مقاله صرافی رمزینکس، فهرستی از بهترین شت‌کوین‌های ۲۰۲۴ ارائه کرده‌ایم. این لیست به شما کمک می‌کند تا وضعیت فعلی بازار را ارزیابی کنید و متوجه شوید که کدام پروژه‌ها در حال حاضر دارای ارزش هستند. البته صدها پروژه شت‌کوین با ارزش ناچیز وجود دارد، اما بسیاری از آن‌ها ارزش ذکر کردن ندارند. قبل از آن که شروع کنیم، بهتر است ابتدا مفهوم کلی شت‌کوین را توضیح دهیم.

شت‌کوین چیست؟

اصطلاح شت‌کوین در جامعه ارزهای دیجیتال تا حدودی بحث برانگیز است و می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. به‌عنوان مثال، برخی از طرفداران سرسخت بیت‌کوین، همه رمزارزهای غیر از آن را شت‌کوین می‌دانند.

با این حال در بیشتر موارد، اعضای جامعه کریپتو از اصطلاح شت‌کوین برای اشاره به پروژه‌های نسبتا کم تلاشی که ویژگی‌های قابل توجه زیادی از نظر طراحی یا فناوری ندارند، استفاده می‌کنند.

قبل از شروع لیست بهترین شت‌ کوین‌های سال ۲۰۲۴، باید به شما یادآوری کنیم بسیار مراقب باشید؛ این رمزارزها حتی بر اساس استانداردهای ارزهای دیجیتال بسیار خطرناک هستند. اکثر ارزهای رمزنگاری شده در این لیست دارای اصول بنیادی (فاندامنتال) بسیار ضعیفی هستند و بعید است در درازمدت باقی بمانند.

وقتی به‌دنبال بهترین شت‌ کوین‌ها برای خرید هستید، بهتر است یک استراتژی کوتاه‌مدت داشته باشید و به محض کسب سود، آن‌ها را بفروشید. نگه‌داشتن چنین ارزهای دیجیتالی در درازمدت ایده‌ی خوبی نیست. چنین پروژه‌هایی به‌سرعت محبوبیت خود را از دست می‌دهند و پس از آن با پروژه‌های شت‌کوین جدید جایگزین می‌شوند.

معرفی شت کوین های آینده دار

۱- پپه کوین (Pepe)

پپه کوین (PEPE) در آوریل ۲۰۲۳ در صحنه ارزهای دیجیتال درخشید و به لطف افزایش قیمتی که داشت، توجه زیادی را به خود جلب کرد. پپه کوین تقریبا به تنهایی باعث شد تا یک‌ بار دیگر جامعه‌ی کریپتو به میم‌کوین‌ها توجه نشان دهند (در سال ۲۰۲۲ بازار نزولی باعث شد تا میم‌کوین‌ها محبوبیت خود را از دست بدهند). در حالی که بازار پپه کوین کمی سردتر شده، اما همچنان سومین شت‌کوین و میم‌کوین از نظر ارزش بازار به‌حساب می‌آید. 

جالب است بدانید تیم سازنده ارز دیجیتال پپه، هیچ ویژگی یا محصول جدیدی را در این شت‌کوین قرار نداده‌اند. در واقع پپه، یک کوین کاملا بی‌فایده است که فعلا ارزش خوبی به‌دست آورده اما در بلند مدت احتمال افت قیمت آن وجود دارد.

pepe coin یک شت کوین است که پروژه آن هیچ قابلیتی ندارد اما جزء شت کوین های آینده دار محسوب میشود..

۲- بیبی دوج‌کوین (Baby Doge Coin)

بیبی دوج‌کوین یک میم‌کوین است که در سال ۲۰۲۱ پس از موفقیت عظیم دوج‌کوین عرضه شد. همانطور که از نام پروژه پیداست، BabyDoge تلاش کرد تا از هیاهوهای اطراف Dogecoin برای بازاریابی استفاده کند و تا حدی هم موفق شد.

به‌نظر می‌رسد Baby Doge Coin یکی از جدی‌ترین پروژه‌های میم‌کوین است؛ چون توسعه‌دهنده‌های این شت‌کوین در تلاش هستند تا به برخی ابزارها را به آن اضافه کرده و به‌عبارتی دیگر، آن را به یک کوین جدی‌‎تر تبدیل کنند. 

جالب است بدانید تیم بیبی دوج‌کوین یک دکس (DEX) به نام Baby Doge Swap و یک مجموعه NFT در بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی کرده است. می‌توان گفت بیبی دوج‌کوین از بسیاری از لحاظ شبیه به شیبا اینو است که در حال حاضر دومین میم‌کوین  بزرگ از نظر ارزش بازار به‌شمار می‌آید.

از نظر توکنومیکس (اقدامی برای برای شناسایی ارزش حقیقی ارزها) بیبی دوج‌کوین مکانیزم خودکار سوزاندن را پیاده‌سازی می‌کند. همچنین، کارمزد تراکنش‌های این شت‌کوین ۵% است که دوباره بین دارندگان بیبی‌ دوج توزیع می‌شود.

پیشنهاد خواندنی: بی‌بی دوج چیست و چرا می‌تواند از دوج کوین بهتر باشد؟

بیبی دوج‌کوین از بسیاری از لحاظ شبیه به شیبا اینو است

۳- فلوکی اینو (Floki Inu)

شت‌کوین فلوکی اینو (Floki Inu) ارز دیجیتال دیگری است که مشابه با بیبی دوج‌کوین عمل کرد و پس از به محبوبیت رسیدن شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ ایجاد شد. نام فلوکی از نام سگ شیبا اینو ایلان ماسک گرفته شده است.

در واقع، این نام از برنامه تلویزیونی وایکینگ‌ها (Vikings) آمده که شباهت مارک تجاری سکه فلوکی اینو با تم وایکینگ را توضیح می‌دهد. در حالی که بیشتر میم‌کوین‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته‌اند، شت‌کوین فلوکی اینو قدرت ماندگاری خود را تا حدی نشان داده است؛ این ارز دیجیتال همچنان ارزش بازار ۲۲۷ میلیون دلاری را حفظ کرده و رتبه ۱۳۲ در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال را دارد.

جالب است بدانید پروژه فلوکی رویکردی شبیه به شیبا اینو اتخاذ کرده و محصولات مختلفی را با هدف ارائه برخی ابزارهای اضافی به FLOKI عرضه کرده است. به عنوان مثال، توسعه‌دهندگان این شت‌کوین یک مجموعه NFT سه بعدی، یک ابزار مالی غیرمتمرکز به نام FlokiFi locker و یک بازی متاورس به نام Valhalla را راه‌اندازی کرده‌اند. همین موضوع می‌تواند باعث شود تا فلوکی اینو جزو شت‌کوین‌های آینده‌دار باشد.

شت‌کوین فلوکی اینو قدرت ماندگاری خود را تا حدی نشان داده است

۴- دوج‌کوین (Dogecoin)

دوج‌کوین (Dogecoin) اولین میم‌کوینی بود که بر اساس حیوان سگ ساخته شد و توانست پیشرفت قابل‌ توجهی در بین ارزهای دیجیتال و شت‌کوین‌ها داشته باشد. این دارایی ابتدا قرار بود ارزهای رمزنگاری شده را به تمسخر بگیرد، اما با سرعت زیادی به یکی از گران‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد و اکنون در بین ۱۰ کوین با ارزش بازار ارز دیجیتال قرار دارد.

یکی از قابل توجه‌ترین چیزها در مورد دوج‌کوین این است که ثبات خوبی دارد و قابلیت اطمینان نسبی آن، باعث اعتماد سرمایه‌گذاران می‌شود. علیرغم اینکه DOGE در نهایت یک شت‌کوین شمرده می‌شود، توانسته است در طول فراز و نشیب‌های فراوان بازار کریپتو، در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر با ارزش بازار باقی بماند. به همین دلیل است که بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز به این پروژه رمزنگاری و لیست شت‌کوین‌های آینده‌دار نگاه می‌کنند و برای دوج‌کوین امیدوار هستند.

پیشنهاد خواندنی: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلندمدت

دوج‌کوین (Dogecoin) اولین میم‌کوینی بود که بر اساس حیوان سگ ساخته شد

۵- دوجلان مارس (Dogelon Mars)

همان طور که ایلان ماسک از دوج‌کوین حمایت می‌کرد، برای کوین ELON هم الهام‌بخش بوده است. جالب است بدانید توسعه‌ی این کوین به تمایل ایلان ماسک برای کشف مریخ ارتباط دارد. شت‌کوین دوجلان مارس Dogelon Mars پس از راه‌اندازی، یک سیر صعودی را تجربه کرد و در عرض یک ماه ۳۰۰۰۰ درصد  به ارزش آن اضافه شد.

علاوه‌ بر این، حتی با کوچک شدن بازار ارزهای دیجیتال در سال گذشته، فعالیت معامله‌گران پیرامون Dogelon Mars افزایش یافته است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد. با توجه به اینکه محبوبیت ایلان ماسک همچنان زیاد است و احتمالا در آینده هم افزایش پیدا می‌کند، این شت‌کوین می‌تواند پتانسیل زیادی داشه باشد.

توسعه‌ی دوجلان مارس به تمایل ایلان ماسک برای کشف مریخ ارتباط دارد.

۶- شیبا اینو (Shiba Inu)

اگر نمی‌خواهید روی دوج‌کوین سرمایه‌گذاری کنید، شیبا اینو (Shiba Inu) جایگزین خوبی به‌شمار می‌رود. شیبا اینو زمانی که در سال ۲۰۲۰ در بازار عرضه شد، بدون اینکه بداند آیا فرایند پیش‌فروش موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر، شهرت پیدا کرد. جالب است بدانید یکی از دلایل محبوبیتش به‌خاطر ادعایی که در رقابت با دوج‌کوین داشت بود.

شیبا اینو برعکس بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، در حال حاضر هیچ استفاده حرفه‌ای ندارد؛ اما علیرغم داشتن ارزش کم، محبوبیت آن غیرقابل انکار است. با این حال، یک مزیت بزرگ نسبت به دوج‌کوین دارد؛ از آنجایی که شیبا اینو بر پایه اتریوم ساخته شده، می‌تواند از فناوری قراردادهای هوشمند استفاده کند و با برنامه‌های غیرمتمرکز تعامل داشته باشد.

توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتال سخت تلاش می‌کنند تا به دارندگان توکن، ابزارهای واقعی بیشتری ارائه دهند؛ خدماتی که ممکن است در نهایت به رشد محبوبیت آن کمک کند. در نتیجه، شیبا اینو یکی از شت‌ کوین‌های آینده‌دار مناسب سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید.

پیشنهاد خواندنی: چیزهایی که درباره ارز دیجیتال شیبا نمی‌دانید!

شیبا اینو برعکس بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، در حال حاضر هیچ استفاده حرفه‌ای ندارد

۷- مونا کوین (MonaCoin)

شت‌کوین مونا کوین (MonaCoin) یک ارز دیجیتال است که در اواخر سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و محبوبیت زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال ژاپن به دست آورد. این پروژه دارای یک نشان گربه و نام تجاری است و نمونه‌ای از پروژه‌های میم‌کوین به‌شمار می‌آید.

شاید بهترین راه برای توضیح دادن مونا کوین این باشد که بگوییم این نسخه، نسخه دوج‌کوین جامعه ارزهای دیجیتال ژاپن است. جالب است بدانید کوین‌های MONA از طریق ماینینگ توزیع می‌شوند و این ارز دیجیتال از الگوریتم هش‌سازی Lyra2RE استفاده می‌کند.

برخلاف میم‌کوین‌هایی که امروز عرضه می‌شوند، مونا کوین دارای حداکثر عرضه نسبتا کمی معادل ۱۰۵.۱۲ میلیون سکه است. این شت‌کوین همچنین در سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش قیمت در بازار گاوی ارزهای دیجیتال بود؛ زمانی که به ارزش ۲۰.۶۰ دلار رسید. با این حال طی سال‌ها، مونا کوین در بین دیگر ارزهای دیجیتال محو شد و اکنون ۰.۴۳ دلار قیمت دارد؛ که به معنای ارزش بازار متوسط ​​۲۸.۸ میلیون دلار است.

مونا کوین نسخه دوج‌کوین جامعه ارزهای دیجیتال ژاپن است.

۸- بونک (Bonk)

بونک (Bonk) یک میم‌کوین محسوب می‌شود که روی بلاک‌چین سولانا (Solana) ساخته شده است. بونک در طول راه‌اندازی در اواخر سال ۲۰۲۲ به‌صورت رایگان در جامعه سولانا توزیع شد و موجی بین جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرد.

به گفته وب‌سایت Bonk، این پروژه به‌دنبال کاهش نفوذ سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر اکوسیستم سولانا و بازگرداندن قدرت به مردم است. به گفته تیم سازنده‌ی بونک، این رمزارز بیش از ۱۳۰ فعالیت در بخش‌هایی مانند بازی، ترید، امور مالی غیرمتمرکز و NFT انجام داده است. به‌عنوان مثال، انجمن بونک چندین بازی ایجاد کرده که کاربران می‌توانند در آن‌ها BONK خود را کسب کنند. کاربران همچنین می‌توانند BONK خود را در انواع ابزارهای دیفای برای کسب بازدهی، شرکت در قرعه‌کشی‌های بدون ضرر و هدف‌های دیگر واریز کنند.

با وجود آن که بونک در زمان توسعه تبلیغات زیادی به‌همراه داشت، اما این توکن توجه و ارزش زیادی را از دست داد و در حال حاضر دارای ارزش بازار ۱۶.۹ میلیون دلاری است. 

پیشنهاد خواندنی: معرفی بهترین بازی‌های ارز دیجیتال برای کسب درآمد!

بونک (Bonk) یک میم‌کوین محسوب می‌شود که روی بلاک‌چین سولانا (Solana) ساخته شده است.

۹- لاولی اینو (Lovely Inu)

لاولی اینو (Lovely Inu) یک پروژه میم‌کوین در پلتفرم زنجیره بایننس (BNB Chain) به‌شمار می‌آید. توکن LOVELY دارای حداکثر ۷۵ تریلیون توکن بوده و تیم سازنده آن تاکنون دو محصول از جمله صرافی غیرمتمرکز LOVELY Swap و کیف پول لاولی را روانه بازار کرده است.

کیف پول لاولی اینو دارای طراحی منحصر به‌فردی است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با برنامه‌های غیرمتمرکز تعامل داشته باشند. همچنین این کیف پول می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای ورود به سیستم عمل کند؛ چون از خرید ارزهای دیجیتال با کارت اعتباری پشتیبانی می‌کند. پروژه لاولی اینو همچنین یک پلتفرم غیرمتمرکز جمع‌آوری کمک به نام Lovely Launchpad ایجاد کرده است. لانچ پد این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از پروژه‌های بلاک‌چین در حال توسعه، توکن خریداری کنند.

درست است که در این مطلب صرافی رمزینکس، ما لاولی اینو را در لیست بهترین شت‌کوین‌ها قرار داده‌ایم، اما این رمزارز در فضای بلاک‌چین مفید واقع شده و می‌تواند آینده‌دار باشد. 

لاولی اینو (Lovely Inu) یک پروژه میم‌کوین در پلتفرم زنجیره بایننس (BNB Chain) به‌شمار می‌آید.

۱۰- بیگ پاندا (Big Panda) 

بیگ پاندا (Big Panda) یک میم‌کوین به‌شمار می‌آید که به‌دنبال جدا شدن از سایر پروژه‌های این‌چنینی است و می‌خواهد این رویا را از طریق NFT و ویژگی‌های درون بازی، محقق کند. توکن PANDA این پروژه روی پلتفرم بلاک‌چین BNB Chain صادر شده است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که این پروژه در تلاش است تا دنبال کنندگان خود را در رسانه‌های اجتماعی با هدایا و پست‌های میم‌های مختلف افزایش دهد و در مرحله‌ بازاریابی قرار دارد. جالب است بدانید توکن بیگ پاندا دارای ارزش بازار در حدود ۲۷ میلیون دلار است.

بیگ پاندا (Big Panda) یک میم‌کوین به‌شمار می‌آید که به‌دنبال جدا شدن از سایر پروژه‌های این‌چنینی است

۱۱- شیبا پردیتور (Shiba Predator)

شیبا پریدیتور (Shiba Predator) توکنی است که در بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده و ادعا دارد که برای سرنگونی شیبا اینو فعالیت می‌کند. این پروژه از کاربران خود می‌خواهد که ارزش بازار پروژه را با مبادله توکن‌های SHIB خود با توکن‌های QOM تغییر دهند. (ارزش بازار SHIB را کاهش و ارزش بازار QOM را افزایش دهند.) جالب است بدانید تاکنون تلاش‌های این پروژه شت‌کوین برای پیشی گرفتن از ارزش بازار شیبا اینو با شکست کامل مواجه شده است. 

شیبا پریدیتور دارای ارزش بازار ۲۲.۱ میلیون دلار است، در حالی که شیبا اینو به‌راحتی در بازار ۴.۵۷ میلیارد دلاری قرار دارد. به‌عبارت دیگر، شیبا اینو در حال حاضر حدود ۲۰۷ برابر بزرگتر از شیبا پریدیتور است.

پیشنهاد خواندنی: آینده ارز شیبا (SHIB) و هرآنچه باید در مورد قیمت شیبا در آینده تا سال ۲۰۲۵ بدانید!

شیبا پریدیتور (Shiba Predator) توکنی است که در بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده

۱۲- ریچ کواک (Rich Quack)

شت‌کوین ریچ کواک (Rich Quack) یک پروژه رمزنگاری روی پلتفرم زنجیره بایننس است. این رمزارز دارای برخی از سیاست‌های توکنومیک منحصربه‌فرد است؛ مانند کارمزد ۱۲ درصدی برای هر تراکنش که بین دارندگان QUACK تقسیم می‌شود.

از طرفی دیگر، این توکن همچنین دارای ویژگی‌های «ضد نهنگ» است که از فروش بیش از ۱ درصد کل عرضه توکن در یک تراکنش جلوگیری می‌کند. پروژه ریچ کواک همچنین ادعا می‌کند که خدماتی را به پروژه‌های دیگر ارائه می‌کند؛ از جمله خدمات مشاوره، پشتیبانی بازاریابی، و کمک به فهرست‌بندی مبادلات و ایجاد بازار در زمان نگارش این مقاله، ریچ کواک دارای ارزش بازار حدود ۲۳.۵ میلیون دلار است که آن را در رتبه ۵۲۰ در رتبه‌بندی ارزش بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد.

شت‌کوین ریچ کواک (Rich Quack) یک پروژه رمزنگاری روی پلتفرم زنجیره بایننس است.

۱۳- ایپ کوین (ApeCoin)

سازندگان Bored Ape Yacht Club (پروژه محبوب NFT)، ایپ کوین (ApeCoin) را در سال ۲۰۲۲ معرفی کردند. ایپ کوین که یک  رمزارز سودمند و حاکمیتی ERC-20 است، برای تشویق و تسهیل تشکیل جامعه غیرمتمرکز در خط مقدم وب ۳ استفاده می‌شود. دارندگان ایپ کوین می‌توانند به لطف مدل حاکمیت غیرمتمرکز، فعالیت‌های مفیدی داشته باشند.

این چارچوب تصمیم می‌گیرد که چگونه از صندوق اکوسیستم ایپ کوین دائو استفاده کند و نحوه عملکرد آن را کنترل می‌کند. APE یکی از بهترین شت‌کوین‌ها محسوب‌ می‌شود و در حال حاضر یکی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر جهان است.

اگرچه قیمت نسبتا بالایی برای یک شت‌کوین (بیش از یک دلار آمریکا) دارد، اما با توجه به شهرت متزلزل حال حاضر NFTها، همچنان در لیست شت‌کوین‌های آینده‌دار جای خوبی دارد.

پیشنهاد خواندنی: هر آنچه باید درباره بنیاد ایپ ان اف تی ApeNFT بدانید!

دارندگان ایپ کوین می‌توانند به لطف مدل حاکمیت غیرمتمرکز، فعالیت‌های مفیدی داشته باشند.

۱۴- واکاندا اینو (Wakanda Inu) 

واکاندا اینو (Wakanda Inu) کوینی است که در ابتدای ظهور مورد توجه بسیاری قرار گرفت اما پس از گذشت زمان، مقداری از آن را از دست داد. با این وجود، این شرکت مستقر در آفریقا همچنان مورد پسند جامعه خود است. واکاندا اینو یک ارز دیجیتال جدید، پیشرفته و محبوب در بین سرمایه‌گذاران و طرفداران شت‌کوین‌ها به‌حساب می‌آید.

با توجه به پتانسیل عظیم برای رشد در بلند مدت، واکاندا اینو یک انتخاب سرمایه‌گذاری جدید جذاب است و می‌تواند یک شت‌کوین آینده‌دار برای سرمایه‌گذاری باشد. جالب است بدانید کوین WKD بر حمایت از جوامع محروم تمرکز دارد.

واکاندا اینو یک ارز دیجیتال جدید، پیشرفته و محبوب در بین سرمایه‌گذاران و طرفداران شت‌کوین‌ها به‌حساب می‌آید.

۱۵- ساموید کوین (Samoyed Coin)

بسیاری از مردم این شت ‌کوین مبتنی بر سولانا را به‌عنوان یک ارز دیجیتال با پتانسیل زیاد می‌بینند؛ چون رشد سریعی دارد. ساموید کوین که در آوریل ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، تنها چند سال است که مورد استفاده قرار گرفته، اما کاربران Solana و سایر حامیان آن را در لیست شت‌کوین‌های آینده‌دار قرار داده‌اند.

جالب است بدانید این پروژه در زمینه NFT فعالیت‌های قابل توجهی داشته و توکن‌های غیرقابل تعویض SAMO را در کارنامه‌ خود دارد. علاوه بر این، ساموید کوین (Samoyed Coin) قصد دارد ابتکارات بازاریابی خود را گسترش دهد و با وجود آن که چندین‌بار در طول سال ۲۰۲۳ افزایش قیمت داشته، رشد بیشتری داشته باشد.

ساموید کوین در آوریل ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد،

شت‌کوین‌های جدید را از کجا پیدا کنیم؟

منابع مختلفی برای پیدا کردن شت‌ کوین‌های جدید و باخبر شدن از آن‌ها وجود دارد. برای مثال، ساب‌ردیت‌هایی مانند “r/shitcoins” و یا “r/shitcoinpotential” برای دنبال کردن آخرین اخبار پیرامون شت‌کوین‌ها مفید هستند.

از طرفی دیگر، برنامه‌ها و پادکست‌هایی که به بررسی اتفاقات روز دنیای کریپتو می‌پردازند، می‌توانند اطلاعات خوبی درمورد جدیدترین شت‌کوین‌ها ارائه دهند؛ مانند ShitcoinTalk که در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر یوتیوب، برنامه‌هایی درمورد شت‌کوین‌ها منتشر می‌کند.

همچنین بسیاری از صرافی‌های معتبر انواع شت‌کوین‌ها را برای ترید در پلتفرم خود قرار داده‌اند و به‌روز هستند؛ مانند www.coingecko.com که یکی از معروف‌ترین سایت‌ها در این زمینه است.

بهترین پلتفرم‌ها برای خرید شت‌کوین

بایننس، کوین بیس و بسیاری دیگر از صرافی‌های معتبر از جمله رمزینکس، بهترین گزینه‌ها برای خرید شت ‌کوین هستند. همه آن‌ها به شما امکان می‌دهند تا میم‌کوین‌ها را با ارزهای فیات خریداری کنید و فرایند ثبت نام سریع و ساده‌ای داشته باشید.

در این صرافی‌ها کارت‌های اعتباری، حواله‌های بانکی، کیف‌پول‌های الکترونیکی مانند پی پال و اسکریل و همچنین سایر ارزهای دیجیتال به‌عنوان گزینه‌های پرداخت سنتی پشتیبانی می‌شوند. با این حال قبل از خرید شت‌کوین، ابتدا باید یک کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنید. از آنجایی که بیشتر شت‌کوین‌ها توکن هستند، دریافت متامسک یا کیف پول‌های دیگر اتریوم می‌تواند مناسب باشد.

سخن پایانی

در پایان این مقاله صرافی رمزینکس باید ذکر کنیم که شت‌‌کوین‌ها برای همه مناسب نیستند؛ چون سرمایه‌گذاری روی آن‌ها بسیار پرخطر بوده و معمولا هیچ پشتوانه‌ای برای حمایت از ارزش خود ندارند. با این وجود، این کوین‌ها ممکن است فرصت‌های خوبی را برای عده‌ای ایجاد کنند و سودآور باشند؛ مانند دوج‌کوین و شیبا اینو که در لیست شت‌کوین‌های آینده‌دار به معرفی آن‌ها پرداختیم. 

این دو رمزارز و بسیاری از رمزارزهای دیگر در صرافی رمزینکس قرار دارند. برای دیدن قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال می‌توانید از رمزینکس استفاده کنید.

سوالات متداول

از کجا شت‌کوین بخریم؟

می‌توانید از صرافی‎‌های معتبر از جمله رمزینکس انواع ارزهای دیجیتال و شت‌کوین‌های موجود در صرافی را خریداری کنید.

شت‌کوین خود را کجا نگه‌داری کنیم؟

مانند هر رمزارز دیگری، محلی که می‌توانید به کمک آن شت‌کوین‌های خود را نگه‌داری کنید کیف پول دیجیتال شما است. 

آیا کوینی تحت عنوان «شت‌کوین» وجود دارد؟

بله! ارز دیجیتال شت‌کوین به برخی کوین‌های بی‌ارزش گفته می‌شود که قیمت چندانی هم ندارد.

ارزش یک شت‌کوین‌‌‌ به چه چیزی بستگی دارد؟

شت‌کوین‌ها معمولا قابل پیش‌بینی نیستند و ارزش‌ آن‌ها در آینده بر اساس حدس و گمان است.

منابع: changelly | coinwire

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. ابراهیم خلیل جبراییلی باروجی
    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در ۱۱:۵۵

    شارژ والد و استفاده اون در مواقع نیاز

  2. لطف اله پناهب
    ۲ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۲:۴۰

    با تشکر از ارایه اطلاعات مفید

    • سحر محمدی
      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۶:۲۹

      ممنونم. کلی انرژی خوب گرفتم از اینکه محتوا براتون مفید بود.

  3. علی رهبربقالی
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۶:۵۶

    بهترین وآینده ترین شت کوین ا بیبی دوج در اولویت ۲دوج کوین۳ شیبا اینو ۴ شیبا ای آی ۵ پپه ۶ فلوکی اینو ۷ بیبی گروک ۸. ای آی سواپ۹ اسنپ ۱۰ دوج ایلون مارس

بنر نصب اپ