همه چیز درباره ایردراپ رایگان اتریوم و نحوه دریافت آن

ایردراپ رایگان اتریوم و روش‌های دریافت آن

تصویر انیمیشنی ایردراپ اتریوم با تم آبی
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

در بازار کریپتو، روش‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید میزان مشخصی از یک ارز دیجیتال مانند اتریوم را در قالب ایردراپ و به‌صورت رایگان دریافت کرده و از این راه کسب درآمد کنید. در این مقاله از رمزینکس قصد داریم تا به بررسی شیوه دریافت ایردراپ رایگان اتریوم بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

ایردراپ اتریوم یعنی چه؟ 

ایردراپ یک روش تبلیغاتی برای پروژه‌های ارز دیجیتال است که در آن، توکن‌های یک پروژه با اهداف مختلفی مانند افزایش آگاهی یا افزایش عرضه و تقاضا، به‌صورت رایگان در بین افراد توزیع می‌شود. البته افراد می‌توانند با روش‌های دیگری مانند استیکینگ نیز نسبت به دریافت ارزهای دیجیتالی مثل اتریوم به‌صورت رایگان اقدام کنند که برخی به این نوع کسب ارز دیجیتال نیز ایردراپ می‌گویند.

باید گفت در این مقاله نیز مقصود ما نیز از ایردراپ همین است و در بخش‌های بعدی به بررسی روش‌های دریافت توکن اتریوم به‌صورت رایگان (ایردراپ اتریوم) پرداخته‌ایم. 

روش‌های دریافت ایردراپ رایگان اتریوم 

راه‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید میزان مشخصی ایردراپ رایگان اتریوم دریافت کنید. میزان این ایردراپ نیز بستگی به وقت و حجم فعالیت شما در این باره دارد. در بخش‌های بعدی، بهترین روش‌های دریافت ایردراپ رایگان اتریوم بررسی شده‌اند. 

دریافت ایردراپ رایگان اتریوم از طریق سایت‌های فاست 

تصویر سکه طلای اتریوم با تم طلایی
امکان دریافت اتریوم رایگان از طریق روش‌هایی مثل مشاهده تبلیغ وجود دارد.

سایت‌های فاست اتریوم مانند freeethereum.com، شامل سایت‌هایی هستند که میزان مشخصی نقدینگی اتریوم داشته و آن‌ها را به‌صورت رایگان و به عنوان پاداش در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته شما باید در ازای دریافت پاداش از این سایت‌ها در قالب اتریوم، فعالیت‌هایی را نیز برای این سایت‌ها انجام دهید. 

این فعالیت‌ها معمولا از جنس مشاهده تبلیغات آنلاین، دانلود اپلیکیشن‌های اسپانسر و غیره هستند که برای هر کدام از آن‌ها، میزان مشخصی اتریوم به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

دقت داشته باشید که شاید دریافت ایردراپ رایگان اتریوم از طریق سایت‌های فاست، به عنوان یک سرگرمی و فعالیت در وقت آزادی که دارید مناسب باشد؛ اما قاعدتا به میزان وقتی که روی این سایت‌ها می‌گذارید، میزان پاداش بسیار کمی دریافت خواهید کرد و بهتر است آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب نکنید. 

انجام بازی‌های بلاکچینی برای دریافت اتریوم رایگان 

تصویر انیمیشنی از بازی‌های بلاکچینی
با بازی کردن، اتریوم رایگان دریافت کنید!

بلاکچین تنها مختص به ارزهای دیجیتال نیست و امروزه افراد می‌توانند با انجام بازی‌هایی که در شبکه بلاکچین توسعه داده شده‌اند نیز درآمد کسب کنند. بسیاری از بازی‌های بلاکچینی وجود دارند که شما با انجام آن‌ها و به ازای امتیازهایی که می‌گیرید، توکن اتریوم را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید. 

به عنوان مثال، بازی Ether Kingdoms از جمله بازی‌های بلاکچینی معتبری است که با انجام آن می‌توانید اتریوم رایگان دریافت کنید. اگر کمی در اینترنت به جستجو بپردازید، ده‌ها بازی دیگر وجود دارند که به شما در ازای فعالیت، اتریوم رایگان ارائه می‌دهند. 

استیکینگ اتریوم (staking) 

تصویر لوگوی اتریوم با پس زمینه سرمه‌ای
استیکینگ اتریوم، راهی برای دریافت اتریوم رایگان در قالب سود ماهانه.

به فعالیتی که شما میزان مشخصی ارز دیجیتال را در یک پلتفرم در جهت دریافت سود به‌صورت ماهانه قفل می‌کنید، استیکینگ می‌گویند. به عبارتی، شما می‌توانید با قفل کردن میزان مشخصی اتریوم در یک صرافی و سایر پلتفرم‌هایی که این قابلیت را دارند، به‌صورت ماهانه درصدی سود در قالب اتریوم دریافت کنید. 

در حال حاضر، بیشتر صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال معتبر مانند تراست ولت، متامسک، صرافی بایننس یا بینگ‌ایکس قابلیت استیکینگ اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می‌دهند. 

وام دادن اتریوم 

تصویر سه بعدی سکه اتریوم با پس زمینه آبی
با قرض دادن اتریوم به دیگران، به عنوان سود اتریوم رایگان دریافت کنید!

وام دادن اتریوم برای دریافت اتریوم رایگان، چیزی شبیه به استیکینگ است و شما با قرض دادن میزان مشخصی اتریوم، درصدی سود را در یک بازه زمانی مشخص دریافت می‌کنید. برای این کار کافی است تا اتریوم خود را به یک پلتفرم وام‌دهی مخصوص ارز دیجیتال واریز کرده تا با قرض دادنِ آن، سود خود را در قالب اتریوم بگیرید. 

سایت nexo.com علاوه بر اینکه یک صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود، یک پلتفرم وام‌دهی معتبر نیز هست و در ازای واریز و قرض دادن اتریوم در این سایت، می‌توانید اتریوم رایگان دریافت کنید.

فریلنسری و دریافت رایگان اتریوم در ازای کار 

تصویر دو بعدی و انیمیشنی لوگوی اتریوم با پس زمینه آبی
از راه دور کار کنید و دستمزد خود را در قالب اتریوم بگیرید.

در عصر امروز، امکان کار از راه دور و با استفاده از اینترنت تقریبا برای تمامی افراد فراهم شده است. فعالیت‌های نظیر تولید محتوا، برنامه‌نویسی، طراحی سایت و طراحی گرافیک از جمله کارهایی هستند که می‌توانید در خانه آن‌ها را برای دیگران انجام دهید و در ازای آن، اتریوم دریافت کنید. 

توجه کنید که دریافت اتریوم از طریق فریلنسری ۲ روش دارد.

  1. اولین روش ارتباط با کارفرما و درخواست مستقیم از او برای واریز دستمزد در قالب اتریوم است.
  2. دومین روش استفاده از پلتفرم‌های فریلنسری است که به شما امکان دریافت دستمزد در قالب اتریوم را ارائه می‌دهند. 

از جمله این سایت‌ها، پلتفرم Upwork است که می‌توانید در آن برای کارفرماهای دیگر، پروژه‌های مختلفی را در ازای دریافت اتریوم انجام دهید. البته در حال حاضر، فعالیت افراد ایرانی در این وبسایت ممنوع است و باید برای استفاده از آن، از ابزارهای تغییر آی‌پی استفاده کنید. 

استخراج اتریوم با گوشی 

تصویر لوگوی اتریوم در گوشی موبایل
با استخراج اتریوم در تلفن همراه خود، اتریوم رایگان دریافت کنید.

شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوصی که برای استخراج ارزهای دیجیتال توسعه داده شده‌اند، نسبت به دریافت ایردراپ رایگان اتریوم (اتریوم رایگان) با استخراج آن اقدام کنید. یکی از معتبرترینِ این نرم‌افزارها، AA Miner ماینر بوده که برای گوشی‌های اندرویدی مناسب است. 

توجه کنید که این عملیات، پردازنده گوشی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ممکن است استفاده طولانی‌مدت از آن، به مرور به تلفن همراه شما آسیب بزند. 

نکاتی در ارتباط با دریافت ایردراپ رایگان اتریوم 

همانطور که اشاره شد، هر ارز دیجیتالی که تازه به بازار کریپتو ورود پیدا می‌کند، برای افزایش آگاهی میزان قابل توجهی از توکن‌های خود را با عنوان ایردراپ به کاربران بدون نیاز به انجام هیچ کاری از طرف آن‌ها ارائه می‌کند و مفهوم اصلی ایردراپ نیز همین است. این اتفاق برای اتریوم بیش از ده سال پیش رخ داده که از آن رویداد به بعد، مقصود افراد از ایردراپ رایگان اتریوم، دریافت میزانی از این توکن در ازای انجام یک کار مانند تماشای یک تبلیغ یا سپرده‌گذاری است. 

همچنین امروزه خیلی از افراد و پلتفرم‌ها با عنوان ارائه ایردراپ رایگان اتریوم با میزان زیاد و وسوسه‌انگیز، اقدام به کلاهبرداری و خالی کردن کیف پول افراد می‌کنند و بهتر است تا هنگام استفاده از هر کدام از این پلتفرم‌ها، از اعتبار آن‌ها مطمئن شده و به دقت آن‌ها را بررسی کنید.

جمع‌بندی 

در این مقاله از رمزینکس با بررسی روش دریافت ایردراپ رایگان اتریوم همراه شما بودیم. یادتان باشد که سالانه در طی رویدادهای مختلف، ایردراپ‌های زیادی به‌صورت عمومی ارائه می‌شوند و اگر وقت‌شناس باشید، می‌توانید میزان سود زیادی را از این ایردراپ‌ها دریافت کنید. 

همچنین اگر قصد خرید اتریوم را دارید یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید، صرافی رمزینکس همراه شماست و می‌توانید پس از ثبت نام در آن، قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم را مشاهده کرده و در کسری از ثانیه آن‌ها را خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا برای دریافت ایردراپ رایگان اتریوم نیاز به سرمایه اولیه داریم؟

معمولا بیشتر پلتفرم‌هایی که امکان دریافت رایگان اتریوم را به شما ارائه می‌دهند، نیاز به سرمایه اولیه ندارند و اگر داشتند، به احتمال زیاد کلاهبرداری هستند و بهتر است از آن‌ها استفاده نکنید. 

چه روش‌هایی برای دریافت ایردراپ رایگان اتریوم وجود دارد؟

اصلی‌ترین روش‌های دریافت اتریوم رایگان می‌توانند شامل انجام بازی‌های بلاکچینی، استیکینگ و فریلنسینگ باشند. 

منبع: cryptonews

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید