لیست کامل شرکت های سرمایه گذار دوج کوین
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مورس امروز همستر پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی
  2. فدرال رزرو نرخ بهره را ۵۰ واحد پایه کاهش داد، بیت‌ کوین به‌طور موقت به ۶۱ هزار دلار رسید
  3. گروه هکری دارک آنجل ۷۵ میلیون دلار بیت‌ کوین دریافت کرد؛ بزرگ‌ترین حمله باج‌افزاری تاریخ
  4. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  5. انیگما راکی ربیت امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  6. کارت های امروز راکی ربیت چهارشنبه ۲۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  7. چه کارهایی تا قبل از لیست شدن همستر باید انجام داد؟
  8. مدیران سابق کوین‌بیس صرافی جدیدی را با استفاده از استیبل‌کوین پی‌پال راه‌اندازی می‌کنند
  9. فانتوم با نام‌های کاربری سفارشی و انتقالات امن، تجربه کاربری کریپتو را متحول می‌کند
  10. ETF بیت‌ کوین بلک‌راک اولین ورودی را پس از چند هفته ثبت کرد
  11. آیا کاهش نرخ بهره ممکن است به بازارهای کریپتو صدمه بزند؟
  12. بیت‌گت و فورسایت ۳۰ میلیون دلار برای تقویت رشد اکوسیستم تون سرمایه‌گذاری کردند
  13. کارت های امروز همستر چهارشنبه ۲۸ شهریور + ویدیوی آموزشی
  14. آیا کاهش ذخایر بانکی آمریکا ممکن است قیمت بیت کوین را افزایش دهد
  15. افزایش ETF های بیت کوین با خوش‌بینی نسبت به کاهش نرخ بهره
  16. قیمت امروز همستر کامبت چهارشنبه ۲۸ شهریور در بازار پیش از عرضه
  17. قیمت امروز کتیزن چهارشنبه ۲۸ شهریور در بازار پیش از عرضه
  18. قیمت امروز راکی ربیت چهارشنبه ۲۸ شهریور در بازار پیش از عرضه
  19. رمز جیمز (GEMZ) امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور
  20. مینی بازی تلگرامی بایننس با نام مونبیکس (Moonbix) لو رفت
  21. جواب سوال تایم فارم امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور
  22. کد کمبو میم فای امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش وارد کردن
  23. پاسخ پازل امروز ربات میجر چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش تصویری
  24. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش تصویری
  25. کارت های پیکسل امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور به همراه تصویر آموزشی
  26. تصویر امروز جیمز چهارشنبه ۲۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  27. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت چهارشنبه ۲۸ شهریور + آموزش ویدئویی
  28. بیت‌ کوین به ۶۱ هزار دلار رسید؛ آیا رشد محدود خواهد بود؟

شرکت های سرمایه گذار دوج کوین کدام‌اند؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳
نماد دوج کوین روی صفحه گوشی موبای با بک گراند میزان دارایی به صورت مات

شرکت‌های سرمایه گذار دوج کوین شامل نهادهای مالی بزرگ، شرکت‌های فناوری و حتی برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی می‌شود. این شرکت‌ها به فکر بهره‌برداری از رشد و پتانسیل این ارز دیجیتال در بازارهای مختلف هستند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تسلا (شرکت خودرو‌سازی) و AMC (یک شرکت سینمایی) اشاره کرد. مطالعه این مقاله شما را با برخی شرکت های سرمایه گذار دوج کوین آشنا می‌کند.

معرفی برترین شرکت های سرمایه گذار دوج کوین

در ادامه لیستی از  شرکت های سرمایه گذار دوج کوین د را آورده‌ایم.

۱. کریپتو امپوریوم (Crypto Emporium) یکی از برترین شرکت های سرمایه گذار دوج کوین

پلتفرم کریپتو امپوریوم، با بهره‌گیری از ارز دیجیتال دوج کوین، امکان خرید طیف گسترده‌ای از کالاها و خدمات را امکان‌پذیر کرده است. می‌توان تجهیزات الکترونیکی، ابزارهای استخراج ارز دیجیتال، پوشاک و حتی املاک را در سطح جهانی را با این میم کوین خریداری کرد.

پلتفرم امپوریوم با ارائه قابلیت خرید املاک به صورت دیجیتال، فرصتی منحصر‌به‌فرد برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک جهانی بدون پرداخت مالیات نقل و انتقال ایجاد نموده و بدین ترتیب، یک مدل نوین از تجارت الکترونیک مبتنی بر ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

۲. ای‌ام‌سی (AMC)

AMC، غول سینما که روزی در آستانه ورشکستگی قرار داشت، به لطف جنبش بی‌نظیر سهام میم، به طرز معجزه‌آسایی احیا شد. سرمایه‌گذاران خرده‌پا با حمایت گسترده‌ای که از این شرکت کردند، باعث شدند تا قیمت سهام AMC به شدت افزایش یابد و این شرکت بتواند از بحران جان سالم به در ببرد. این رویداد نشان داد که قدرت جمعی سرمایه‌گذاران خرده‌پا چقدر می‌تواند بر بازارهای مالی تاثیرگذار باشد.
یکی از تصمیمات جسورانه‌ AMC پس از این رویداد، پذیرش ارزهای دیجیتال مثل دوج کوین بود که نشان از رویکرد نوآورانه‌ی این شرکت دارد. حالا مشتریان می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو و البته دوج کوین، بلیت سینما و تنقلات بخرند.

۳. تسلا (Tesla) یکی از شرکت های سرمایه گذار دوج کوین

ایلان ماسک و دوج کوین چهره به چهره
می‌توان با دوج کوین از خدمات و محصولات شرکت تسلا استفاده کرد.

تسلا، شرکت خودروسازی ایلان ماسک، یکی از اولین شرکت‌های بزرگی بود که ارز دیجیتال دوج کوین را پذیرفت. مشتریان تسلا می‌توانند از دوج کوین برای خرید محصولات و شارژ خودروهای برقی خود استفاده کنند. این اقدام تسلا، به دلیل حمایت ماسک از دوج کوین صورت گرفت که باعث افزایش محبوبیت این ارز دیجیتال شد. با پذیرش دوج کوین، تسلا نشان داد که ارزهای دیجیتال می‌توانند در دنیای واقعی کاربرد داشته باشند.

۴. نیوگگ  (Newegg)

نیوگگ، فروشگاه آنلاین محبوب قطعات کامپیوتری و گجت‌های الکترونیکی، از سال ۲۰۲۱ با آغوش باز به استقبال ارزهای دیجیتال رفته است. به طوری که این فروشگاه، پرداخت با دوج کوین را فعال کرده است. این فروشگاه به داشتن تنوع محصولات و استفاده از هوش مصنوعی شهرت دارد.

نیوگگ با این تصمیم خود، گام بزرگی در جهت پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در دنیای تجارت الکترونیک برداشته است. نیوگگ علاوه‌بر دوج کوین، از چندین ارز دیجیتال دیگر هم پشتیبانی می‌کند.

۵. ایر بالتیک (AirBaltic)

هواپیما با لوگو بالتیک روی باند فرودگاه
با دوج کوین می‌توانید از بالتیک ایر خرید کنید.

ایر بالتیک، یکی از بزرگترین خطوط هوایی اروپای شرقی، از سال ۲۰۱۴ با پذیرش بیت کوین، پیشگام استفاده از ارزهای دیجیتال در صنعت هواپیمایی شد. ایر بالیتک به عنوان یکی از شرکت های سرمایه گذار دوج کوین، اکنون علاوه بر بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و چندین استیبل کوین دیگر را نیز به‌عنوان روش پرداخت می‌پذیرد.

مسافران می‌توانند با استفاده از دوج کوین، بلیت‌های ارزان‌قیمت آنلاین را خریداری کنند. در هنگام پرداخت، دوج کوین به یورو تبدیل می‌شود. با این اقدام، ایر بالتیک نشان داد که ارزهای دیجیتال می‌توانند در صنعت حمل و نقل نیز کاربرد داشته باشند.

۶. ریست آفیشیانادو (Wrist Aficionado)

ریست آفیشیانادو، یک فروشگاه آنلاین لوکس است که از سال ۱۹۸۷ فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین خرده‌فروشان ساعت‌های گران‌قیمت در آمریکا شناخته می‌شود. علاوه بر ساعت، این فروشگاه جواهرات، کیف و سایر اکسسوری‌های لوکس را نیز عرضه می‌کند. برندهای لوکسی مانند کارتیه، رولکس، هرمس، بولگاری و ریچارد میل از جمله برندهای موجود در این فروشگاه هستند.
ریست آفیشیانادو اولین تولیدکننده‌ای بود که به مشتریان اجازه خرید ساعت با بیت کوین را داد. اکنون با انتخاب BitPay در هنگام خرید، مشتریان می‌توانند با استفاده از دوج کوین نیز پرداخت انجام دهند. به این ترتیب این فروشگاه نیست به لیست شرکت های سرمایه گذار دوج کوین اضافه شد.
علاوه بر این، این شرکت با همکاری طراحان دیجیتال برتر، ساعت‌هایی تولید کرده که با NFTهای پویا پشتیبانی می‌شوند. هدف از این مجموعه NFT ارائه تجربیات تعاملی منحصربه‌فرد برای مشتریان است.

۷. وییچ (Twitch)

وییچ، پلتفرم محبوب استریم بازی‌های ویدیویی، از سال ۲۰۱۴ به کاربران خود اجازه داده تا با استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین، از قابلیت‌های ویژه پلتفرم بهره‌مند شوند. با خرید اشتراک توربو با دوج کوین، کاربران می‌توانند از تجربه‌ای بدون تبلیغ، چت‌های تعاملی‌تر و ذخیره‌سازی ویدیو با کیفیت بهتر لذت ببرند.
علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از خرید دوج کوین، بیت‌های توییچ را خریداری کرده و استریمرهای مورد علاقه خود را تشویق کنند. این سیستم به عنوان یکی از شرکت های سرمایه گذار دوج کوین، نه تنها به استریمرها کمک می‌کند تا از محتوا خود درآمد کسب کنند، بلکه به بینندگان نیز امکان می‌دهد تا با جوایز و نشان‌ها، تعامل خود را با استریمرها افزایش دهند.
با پذیرش دوج کوین، توییچ نشان داده است که ارزهای دیجیتال می‌توانند نقش مهمی در اقتصاد پلتفرم‌های بازی و استریم ایفا کنند و به کاربران تجربه کاربری بهتری ارائه دهند. این اقدام همچنین نشان‌دهنده گرایش روزافزون صنعت بازی به سمت فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است.

۸. شیتز (Sheetz)

سردر فروشگاه Sheetz
فروشگاه Sheetz دوج کوین را برای خرید می‌پذیرد.

شیتز فروشگاه‌ زنجیره‌ای است که از سال ۱۹۵۲ در پنسیلوانیا فعالیت می‌کند و اکنون نزدیک به ۷۰۰ فروشگاه در امریکا دارد. این فروشگاه‌ها به ارائه غذا و نوشیدنی‌های آماده و همچنین خدمات پمپ بنزین معروف هستند. علاوه بر این، شیتز اخیرا شارژرهای خودروهای برقی را به برخی از ایستگاه‌های خود اضافه کرده است.
یکی از ویژگی‌های برجسته شیتز، پذیرش ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین است. این شرکت در سال ۲۰۲۱ با همکاری فلکس (Flexa)، امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال را فراهم کرد. مشتریان می‌توانند از دوج کوین، بیت کوین، اتریوم و لایت کوین برای خرید محصولات و بنزین استفاده کنند.

۹. مایکروسافت (Microsoft) یکی از مهم‌ترین شرکت های سرمایه گذار دوج کوین

مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری در جهان است. این شرکت بیشتر به خاطر مجموعه آفیس، سیستم‌های عامل ویندوز و مرورگرهای خود شناخته شده است. برخی از محبوب‌ترین محصولات آن کنسول‌های بازی ایکس‌باکس و سیستم‌های امنیتی مانند مایکروسافت دیفندر هستند.
مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ بیت کوین را به‌عنوان یک روش پرداخت جدید پذیرفت. این ویژگی، امکان خرید نرم‌افزار برای ویندوز فون، ایکس‌باکس و محصولات دیگر را به مشتریان داد. علاوه براین، مایکروسافت نیز به عنوان یکی از شرکت‌های سرمایه گذار دوج کوین این میم کوین را می‌پذیرد. یعنی با همکاری با بیت‌پِی می‌توان تمامی محصولات این شرکت را با دوج کوین خریداری کرد.
علاوه بر این، مایکروسافت در حال آزمایش فناوری بلاکچین است که توانست در سال ۲۰۱۵، اولین محصول بلاکچین این غول نرم‌افزاری به نام سرویس بلاکچین آژور (Azure Blockchain Service) منتشر کند. این یک سرویس ابری مدیریت شده است که ایجاد، استقرار و گسترش برنامه‌های بلاکچین را ساده می‌کند.

جمع بندی

در این مقاله، دنیای شگفت‌انگیز خرید با دوج کوین را کاوش کردیم. شرکت‌های سرمایه گذار دوج کوین با پذیرش این ارز دیجیتال، امکان خرید طیف وسیعی از محصولات را فراهم کرده‌اند. از تلویزیون و گوشی گرفته تا کالاهای لوکس، همه و همه با دوج کوین قابل خرید است.

سوالات متداول

سوالات متداول | شرکت های سرمایه گذار دوج کوین

بر اساس نظرسنجی اخیر، یک چهارم کسب‌وکارهای آمریکایی در حال بررسی پذیرش ارزهای دیجیتال هستند که یک سوم آن‌ها به دوج‌کوین علاقه‌مند هستند.

می‌توان از دوج ‌کوین برای خرید چه محصولاتی استفاده کرد؟

امروزه، دوج کوین به قدری محبوب شده که می‌توان از آن برای خرید طیف گسترده‌ای از کالاها و خدمات استفاده کرد. از محصولات مایکروسافت و تسلا گرفته تا هزینه بنزین، تقریباً هر چیزی را می‌توان با دوج کوین پرداخت کرد.

آیا آمازون را می‌توان یکی از شرکت های سرمایه گذار دوج کوین دانست؟

آمازون در حال حاضر از پرداخت مستقیم با ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، با استفاده از شرکت‌های واسط، کارت‌های هدیه آمازون را با ارزهای دیجیتال خریداری کرده و از آن‌ها برای خرید محصولات دلخواهتان از این فروشگاه بزرگ استفاده کنید. این روش، راهی برای استفاده از ارزهای دیجیتال در بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان است.

منابع: techopedia

به این post امتیاز دهید
درباره آرزو ارجمندزاده
از سال 1397 به دنیای دیجیتال مارکتینگ قدم گذاشتم و از سال 1399 نیز در حوزه رمزارز فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کردم. در این مدت با همکاری با شرکت‌های پیشرو در این صنایع، تجربیات ارزشمندی کسب کرده‌ام. برای آشنایی بیشتر با سوابق کاری من، به پروفایل لینکدینم مراجعه کنید.
درباره آرزو ارجمندزاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر