تکنیک‌های کسب درآمد با بازی همسایه من آلیس My Neighbor Alice

راهنمای کامل کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس

کاراکتر بازی همسایه من آلیس
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

گره خوردن دنیای بازی و ارزهای دیجیتال در ابتدا ممکن است عجیب به نظر برسد. اما این روزها بازی‌های مبتنی‌بر بلاکچین زیادی به‌وجود آمده‌اند که علاوه‌بر سرگرم‌کننده بودن، امکان کسب درآمد را نیز برای کاربران فراهم می‌کنند. یکی از این بازی‌ها My Neighbor Alice یا بازی همسایه من آلیس است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در بازی همسایه من آلیس بازیکنان می‌توانند با خرید زمین‌های مجازی و NFTها و ساخت ساختمان‌ها، دنیای مجازی خود را شخصی‌سازی کنند. تعامل با سایر بازیکنان نیز از طریق NFTها امکان‌پذیر است. ارزش NFTها به کمیاب بودنشان در بازی بستگی دارد. بازی My Neighbor Alice چند نفره و تعاملی است و شما می‌توانید از طریق پلتفرم Steam به آن دسترسی داشته باشید.

در این مطلب، نحوه کسب درآمد از بازی بازن همسایه من آلیس را به شما آموزش می‌دهیم. اگر می‌خواهید در این بازی شرکت کنید و توکن آلیس دریافت کنید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کاراکترهای بازی مای نیبر آلیس
بازی My Neighbor Alice یک بازی ویدئویی آنلاین است که در آن بازیکنان می‌توانند در جزیره‌ای مجازی به نام Alice به کاوش بپردازند.

معرفی کوتاه بازی My Neighbor Alice

همسایه من آلیس (My Neighbor Alice) بازی چند نفره و تعاملی است که در یک سرزمین خیالی به نام Lummelunda Archipelago برگزار می‌شود. استودیو بازی Antler Interactive با الهام از بازی‌های Animal Crossing و Minecraft این بازی ویدئویی را طراحی کرده است. بازی بلاک‌چینی همسایه من آلیس قصد دارد با داستان‌های جذاب و امکان کسب درآمد، مفاهیم بلاک‌چین را به‌صورت سرگرم‌کننده و کاربردی به کاربران آموزش دهد.

آلیس شخصیت اصلی این بازی از کاربران دعوت می‌کند که با خرید زمین مجازی به توسعه جزایر کمک کنند. با این کار کاربران همسایه آلیس می‌شوند؛ به همین دلیل، My Neighbor Alice نام این بازی انتخاب شده است. در این بازی با خرید زمین می‌توانید آواتار مخصوص به خود ایجاد کرده و با فعالیت‌هایتان قابلیت‌های جدیدی به آواتار خود اضافه کنید. 

محیط بازی مای نیبر آلیس
در بازی همسایه من آلیس هر کاراکتر دارای ویژگی‌ها، استعدادها و داستانی منحصر به فرد است.

نگاهی عمیق‌تر به بازی My Neighbor Alice

در بازی همسایه من آلیس زمین‌ها به‌صورت توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) به نام پلات (Plot) عرضه می‌شوند. خرید زمین در بازی My Neighbor Alice به دو روش انجام می‌شود، قرعه‌کشی در بازی و خرید از بازار آنلاین. اگر به دنبال تجربه‌ای مهیج و خلاقانه در دنیایی شبیه به ماینکرافت هستید، این بازی را از دست ندهید. در این بازی می‌توانید همراه با سرگرم شدن در دنیای خیالی آلیس به روش‌های مختلف درآمد کسب کنید.

چطور در بازی همسایه من آلیس درآمد کسب کنیم؟

در بازی My Neighbor Alice تعامل بین بازیکنان به چندین روش فرصت‌های کسب درآمد ایجاد می‌کند. احتمالاً اگر گیمر باشید، به‌خوبی می‌دانید که هر بازی معیارهای امتیازدهی متفاوتی دارد که پاداش‌ها نیز بر اساس آن‌ها به بازیکنان داده می‌شود. شما می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلف مانند خرید و فروش زمین، پرورش محصولات کشاورزی و شرکت در مسابقات درآمد کسب کنید. بنابراین، هر چه تعداد ماموریت‌هایتان بیشتر باشد، سود بیشتری در این بازی خواهید کرد. توجه داشته باشید که خرید و فروش NFT در این بازی نقشی حیاتی دارد و نادیده گرفتن آن به معنای از دست دادن فرصت‌های ارزشمند خواهد بود. در ادامه نحوه کسب درآمد از بازی My Neighbor Alice را توضیح می‌دهیم.

۱. کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس با معامله حیوانات

حیوانات NFTهای منحصربه‌فردی هستند که می‌توان از آن‌ها برای ساخت چیزهای جدید در دنیای مجازی آلیس استفاده کرد. حیوانات در بازار بازی My Neighbor Alice به‌دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. این NFTها تقاضای بالایی دارند، زیرا هر حیوان دارای استعدادهای تولیدی خاص خود است که برخی از آن‌ها نادرتر و ارزشمندتر از بقیه هستند.

محیط بازی My neighbor alice
Sam یکی از شخصیت‌های کلیدی است که بازیکنان می‌توانند با او تعامل کنند و ماجراجویی داشته باشند.

برای مثال، پس از برداشت پنبه از زمین‌های خود می‌توانید از برخی حیوانات برای تبدیل پنبه به نخ، از گروهی دیگر برای بافتن نخ به پارچه و از برخی دیگر نیز برای رنگ کردن پارچه به رنگ‌های مورد علاقه خود استفاده کنید. سپس می‌توانید پارچه به‌دست آمده را در بازار بفروشید یا از آن‌ها برای ساخت لباس‌های منحصر‌به‌فرد استفاده کنید. 

در این مثال، می‌توانید با استفاده از گوسفند، پشم مورد نیاز برای تولید نخ و پارچه را به‌دست آورید و از کرم ابریشم برای تولید نخ ابریشم یا از زنبور عسل برای تولید رنگ‌های طبیعی استفاده کنید تا چرخه تولیدی داشته باشید که در نهایت منجر به فروش و کسب درآمد می‌شود.

پس از کسب تجربه و درآمد کافی در زمینه فروشندگی دوره‌گرد، می‌توانید به قلمرو پُرمنفعتِ مالکیت حیوانات خانگی قدم بگذارید. دراین‌صورت می‌توانید حیوانات خود را در زمین‌هایی نگهداری کنید که از سایر بازیکنان اجاره کرده‌اید. زمانی‌که از حیوانات خود استفاده نمی‌کنید، می‌توانید با ارائه خدماتی همچون حمل‌ونقل، ساخت‌وساز یا کشاورزی به سایر بازیکنان درآمد کسب کنید.

۲. کسب درآمد از بازی My Neighbor Alice با انجام وظایف دیگر بازیکنان

اگر هنوز زمین یا حیوانی در همسایه من آلیس ندارید، می‌توانید با انجام درخواست‌های سایر بازیکنان، اولین قدم برای کسب درآمد در این بازی جذاب را بردارید. آن‌ها ممکن است به کمک شما در مراقبت از محصولات کشاورزی یا حیواناتشان نیاز داشته باشند.

حیوانات به آب، غذا، محبت و توجه و زمین‌ها هم به آبیاری و مراقبت احتیاج دارد. اینجا جایی است که شما می‌توانید به عنوان یک مراقب از حیوانات و زمین نقش مهمی ایفا کنید. زمینی که از آن به‌خوبی مراقبت شود، ثمرات بیشتری به بار می‌آورد و حیواناتی که با تخصص پرورش یابند، با افزایش تعدادشان سود سرشاری برای صاحب زمین به‌ارمغان می‌آورند. بنابراین، این یک بازی برد-برد است؛ شما خدماتی به آن‌ها ارائه می‌دهید و در عوض سکه دریافت می‌کنید.

تصویری از بازی my neighbor alice interface را می‌بینید.
آلیس کاراکتر اصلی و میزبان بازی است.

۳. کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس با صادرات منابع

در این بازی می‌توانید سفری ماجراجویانه به سرزمین‌های گوناگون را آغاز کنید و با مردمی جدید آشنا شوید. در این سفر از مزارع سرسبز و دستاوردهای منحصر‌به‌فرد هر سرزمین دیدن خواهید کرد و با حیوانات، وسایل و خانه‌‌هایشان آشنا می‌شوید. اگر خوش شانس باشید، ممکن است متوجه شوید که برخی از اقلام در یک مکان نسبت به مکان دیگر ارزان‌تر هستند. این فرصت دریچه‌ای را به روی شما باز می‌کند تا با خرید و فروش کالاها در سرزمین‌های مختلف سود کسب کنید.

۴. کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس با کشاورزی (کاشت محصول یا اجاره دادن زمین)

تمام زمین‌های کشاورزی در این بازی به‌صورت NFT هستند. برای شروع کشاورزی ابتدا باید یک زمین کشاورزی خریداری کنید. این زمین‌ها از طریق قرعه‌کشی داخل بازی یا بازار آنلاین قابل‌ خرید هستند. در روش قرعه‌کشی، شما بلیط می‌خرید و به امید برنده شدن زمین در بازی My Neighbor Alice منتظر می‌مانید.

کاشت و پرورش گیاهان یکی از کارهای جالبی است که در طول بازی همسایه من آلیس می‌توانید انجام دهید. اگر موفق به دریافت زمین شوید، می‌توانید محصولات کشاورزی بکارید و به دیگر بازیکنان بفروشید و درآمد کسب کنید. همچنین، شما می‌توانید زمین خود را در بازی به شخص دیگری اجاره داده و از سود اجاره آن بهره‌مند شوید.

تصویر یکی از کاراکترهای همسایه من آلیس را می‌بینید.
برخی از کاراکترها در بازی همسایه من آلیس قابلیت همکاری با بازیکنان را دارند و می‌توانند در انجام وظایف مختلفی به آن‌ها کمک کنند

۵. کسب درآمد در بازی My Neighbor Alice با معامله‌ NFTهای اختصاصی

در بازی My Neighbor Alice کلاه و لباس ابزاری محبوب برای شخصی‌سازی آواتار هستند. شما می‌توانید با خلاقیت خود لباس‌های منحصربه‌فردی طراحی کنید و آن‌ها را به‌عنوان NFT به سایر کاربران بفروشید. این فرایند فرصتی عالی برای کسب درآمد در بازی ایجاد می‌کند. مهم نیست لباس طراحی شده شما چه ظاهری دارد، زیرا هر لباسی می‌تواند مشتری خاص خود را پیدا کند. تنها کافیست خلاقیت خود را به‌ کار بگیرید و لباس‌هایی جذاب و چشم‌نواز طراحی کنید تا از طریق فروش آن‌ها سود قابل‌توجهی کسب کنید.

۶. کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس با استیکینگ رمز ارز ALICE 

یکی از روش‌های ساده برای کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس، نگهداری رمز ارز اختصاصی آن به نام ALICE است. این رمز ارز برای تایید تراکنش‌ها و پشتیبانی از شبکه بلاک‌چین بازی استفاده می‌شود. برای کسب سود از طریق نگهداری ALICE باید آن را برای مدت زمان مشخصی در شبکه بلاک‌چین قفل کنید. اگر در حال حاضر رمز ارز ALICE ندارید، می‌توانید با انجام ماموریت‌های مختلف در بازی آن را به‌دست آورید. خرید ارز آلیس از صرافی‌ها هم راه دیگر به دست آوردن این رمزارز است.

محیط بازی همسایه من آلیس را می‌بینید.
هر کاراکتر در بازی My Neighbor Alice دارای یک داستان شخصیتی خاص است که بازیکنان می‌توانند آن را کشف کنند و با آن تعامل داشته باشند.

جمع‌بندی

همسایه من آلیس یک بازی بلاک‌چینی رایگان است که به شما امکان می‌دهد در دنیای مجازی خود غرق شوید و از طریق فعالیت‌های مختلف به کسب درآمد برسید. در این بازی روش‌های متنوعی برای کسب درآمد وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به خرید و فروش NFT، انجام ماموریت‌های مختلف، شرکت در مسابقات، استیکینگ توکن آلیس و موارد مشابه دیگر اشاره کرد. در این مطلب، چند روش ساده برای کسب درآمد از بازی My Neighbor Alice را معرفی کردیم. شما از چه روش‌هایی برای کسب درآمد از این بازی استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات رایج

چگونه می‌توان توکن ALICE را بدست آورد؟

در بازی همسایه من آلیس با انجام فعالیت‌های مختلف، امکان دریافت توکن ALICE به‌عنوان پاداش برای شما فراهم می‌شود. همچنین می‌توانید این توکن را از صرافی‌های مختلف متمرکز یا غیرمتمرکز خریداری کنید. انجام بازی‌های دیگری مانند Alien Worlds یا Splinterlands نیز امکان دریافت این توکن را فراهم می‌کنند.

۲. خرید و فروش NFT در بازی همسایه من آلیس چطور است؟

برای خرید و فروش NFT در این بازی دو روش وجود دارد:
 بازار NFT درون بازی 
 بازارهای خارجی مانند OpenSea یا Rarible

منبع: cointelegraph | spintop.network

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید