لیست توکن های هواداری در باینسس؛ معرفی ۹ فن توکن برتر

آشنایی با برترین توکن های هواداری در بایننس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

توکن های هواداری یا فن‌ توکن‌ها (Fan Token) جایگاه ویژه‌ای در دنیای کریپتو پیدا کردند. کاربرد آن‌ها فراتر از دنیای دیجیتال است و به دارندگان این توکن‌ها امکان می‌دهد تا در سرنوشت تیم‌ موردعلاقه‌ خود تاثیرگذار باشد. همین ویژگی، دلیل اصلی حضور پررنگ توکن‌های هواداری در فهرست سودآورترین رمزارزهای بایننس شده است. اگر می‌خواهید با چشم باز وارد میدان کریپتو شوید، مطالعه این مقاله از رمزینکس را از دست ندهید. در این مقاله با ۹ رمزارز برتر و پرسود بایننس آشنا خواهید شد تا کارتان برای سرمایه‌گذاری راحت‌تر شود.

معرفی ۹ مورد از توکن های هواداری

۱. فن توکن Santos؛ ستاره درخشان امروز بازار ارزهای دیجیتال

تیم فوتبال سانتوس، یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال برزیل است که هواداران پرشور و وفاداری دارد. توکن هواداری سانتوس (SANTOS) امروز با کسب عنوان «صدر جدول» توجه همه را جلب کرده است. Santos در بستر زنجیره هوشمند بایننس و در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و این فرصت را برای هواداران فراهم کرد تا در تصمیم‌گیری‌های مختلف برای تیم، از انتخاب لوگو باشگاه گرفته تا رقص بین دو نیمه، مشارکت داشته باشند.

۲. توکن های هواداری ALPINE؛ دومین فن توکن درخشان دنیای ارزهای دیجیتال

سفر ALPINE، با قیمت ۵.۳۳ دلاری در بایننس شروع شد، اما سقوطی ناگهانی تا مرز ۲ دلار را تجربه کرد. سپس تا ۹.۵۴ دلار، اوج گرفت. اما صعودش دیری نپایید و دوباره با سر به زمین خورد. تا این‌که از مرز ۲ دلار هم عبور کرد و به ۱.۴۴ دلار رسید. ALPINE در ۳ دلار، پایدار شد و مدتی نوسانات ریز داشت تا اینکه ناگهان انفجار رخ داد! رشد خیره‌کننده‌ ALPINE، همه‌ نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

۳. فن توکن OG Fan؛ کلیدی به دنیای قهرمانان Dota

OG Fan یکی از قدیمی‌ترین توکن‌های ورزشی در این فهرست است که در دسامبر ۲۰۲۰ عرضه شد. پس از یک دوره تثبیت، در ژانویه ۲۰۲۱ روندی صعودی آرامی را آغاز کرد و تا مرز ۱۹.۲۴ دلار پیش رفت. این توکن، همانند سایر ارزهای دیجیتال، در ماه می ۲۰۲۲ با سقوطی شدید به پایین‌ترین قیمت خود یعنی ۱.۱۸ دلار رسید. اما پس از آن، روندی صعودی کمی را تجربه کرد تا اینکه به جهش ۳۸.۱ درصدی و قیمت ۸.۴۴ دلار دست یافت.

۴. توکن PORTO؛ آماده‌ جهش ۱۰۰ درصد

از بین تمام توکن‌های فن مشهور، FC Porto یکی از داغ‌ترین‌ رمزارزها است. این رمز ارز تقریباً ۱۰۰ درصد رشد داشته و از ۳.۸۹ دلار به ۶.۱۵ دلار جهش کرده است، هرچند کمی عقب‌نشینی داشت. اما دوباره برگشت و اکنون به مقاومت ۷ دلاری خود نزدیک شده است. هنوز ارزش توکن بالاتر از ۶.۷۷ دلار نرفته است. اما نشانه‌هایی از یک حرکت صعودی جدی به چشم می‌رسد. پس اگر به دنبال یک فرصت هیجان‌انگیز در بازار رمزارز هستید، از خرید ارز دیجیتال FC Porto غافل نشوید.

لوگوی توکن های هواداری باشگاه fc porto
توکن های هواداری PORTO به امکان را به شما می‌دهند تا تصمیم‌گیری‌ها و اتفاقات باشگاه نقش داشته باشید.

۵.توکن های هواداری LAZIO؛ فرصتی برای مشارکت در باشگاه لاتزیو

توکن لاتزیو، یک دارایی دیجیتال ارزشمند برای طرفداران باشگاه فوتبال لاتزیو است. این توکن، مزایای ویژه‌ای برای طرفداران فراهم می‌کند و به آن‌ها امکان می‌دهد ارتباط بیشتری با باشگاه داشته باشند. قیمت توکن لاتزیو به ۵.۲۶ دلار رسید و در حال حاضر در همین سطح معامله می‌شود.

۶. فن توکن BAR؛ صعود ناگهانی توکن باشگاه فوتبال بارسلونا

طرفداران باشگاه فوتبال بارسلونا با افزایش قیمت توکن BAR که از ۶.۲۴ دلار به ۷.۷۶ دلار رسید، غافلگیر شدند. البته قیمت توکن BAR در ادامه کمی کاهش یافت و به ۶.۶۷ دلار رسید، اما دوباره به ۷.۷۸ دلار افزایش پیدا کرد.

۷. توکن ATM؛ مخصوص هواداران باشگاه مادریدی

توکن طرفداران اتلتیکو مادرید (ATM) با افزایش ۲۰ درصدی از ۴.۹۴ دلار به ۵.۹۷ دلار رسید. سپس بعد از یک اصلاح جزئی، قیمت از سطح ۶ دلار عبور کرد. اکنون، در زمان نگارش این مقاله  ATM با قیمت ۶.۱۸ دلار معامله می‌شود. این افزایش قیمت چشمگیر نشان‌دهنده علاقه سرمایه‌گذاران به این توکن است.

۸. توکن PSG؛ هواداران پاریسن‌ژرمن در جشن هواداران

توکن هواداران باشگاه پاریسن‌ژرمن، PSG، در دو روز گذشته جهش چشمگیری داشته است. قیمت این توکن با افزایش ۲۰ درصدی از ۸.۲۵ دلار به ۱۱.۲۵ دلار رسیده است! PSG دوباره از مرز ۱۰ دلار عبور کرده و اکنون با قیمت ۱۰.۳۳ دلار معامله می‌شود.

۹. توکن JUV؛ آخرین فن توکن لیست برترین‌ها

آخرین توکن لیست ما، JUV، نماینده هواداران یوونتوس، نیز به تیم توکن‌های صعودی پیوسته است. این توکن از قیمت ۵ دلار به بالای ۶.۵ دلار رسید و در حال حاضر با قیمت ۶.۶۴ دلار معامله می‌شود. این افزایش ۲۵ درصدی، در مدت زمان کوتاهی رخ داد و توجه‌ها را به این توکن جلب کرده است.

نماد توکن های هواداری JUV در پس زمینه زرد
یوونتوس یکی از معروف‌ترین فن توکن‌ها به‌شمار می‌رود.

آینده توکن های هواداری به کجا می‌رسد؟

پیش‌بینی آینده توکن های هواداری دشوار است. با توجه به شرایط بازار، ممکن است این روند صعودی برای مدتی ادامه پیدا کند. بسیاری معتقدند که وجود Battle Infinity در صرافی پنکیک سواپ نقش بزرگی در رشد فن توکن‌ها داشته است. چون محصول اصلی Battle Infinity، لیگ برتر IBAT، یک بازی فانتزی ورزشی در بلاک‌چین است. به‌خاطر داشته باشید سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز بازار کریپتو هیچ تضمین و امنیت مالی ندارد. حتما با در نظر گرفتن تمام جوانب وارد میدان شوید.

جمع‌بندی

توکن های هواداری به شما این فرصت را می‌دهند که در کنار سرمایه‌گذاری، در فعالیت‌های مختلف باشگاه محبوب خود شرکت داشته باشید. این ویژگی باعث شده است تا این نوع رمز‌ارزها محبوبیت خاصی پیدا کنند. برای خرید این نوع ارزهای دیجیتالی می‌توانید از طریق سایت Socios.com و یا شبکه بلاک چین Chiliz استفاده کنید.

سوالات رایج

توکن های هواداری چیست؟

فن توکن نوعی ارز دیجیتال است که به یک تیم ورزشی خاص، شرکت و یا افراد مشهور مرتبط می‌شوند.

آیا فن توکن ها برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند؟

شما می‌توانیدتوکن های هواداری را مانند دیگر انواع رمز ارز معامله کنید. ارزش آن‌ها به میزان اهمیت طرفداران بستگی دارد و می‌تواند افزایش یا کاهش یابد.

منبع: insidebitcoins

3/5 - (1 امتیاز)
مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
درباره مهسا رحمانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید