۶ گام اساسی در نحوه خرید و فروش گالا

آموزش نحوه خرید و فروش گالا؛ خرید گالا در ۶ قدم ساده 

نماد کوین گالا بر روی نقشه زمین از بالا
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گالا یک شبکه بلاکچین با یک توکن متاورسی است که در یک اکوسیستم غیرمتمرکز امکان ایجاد یک اقتصاد بزرگ را توسط بازیکنان دنیای کریپتوکارنسی می‌دهد. در این اکوسیستم بازیکنان کنترل کاملی بر تمام دارایی‌های خود درون فضای بازی دارند و می‌توانند به راحتی با استفاده از ارز دیجیتال چیلیز به خرید و فروش آیتم‌های مختلف و ارتقاء خود بپردازند. به همین دلیل، یادگیری نحوه خرید و فروش گالا برای بسیاری از پلیرها اهمیت ویژه‌ای دارد.

گالا گیمز ویژگی‌های متنوع و منحصربه‌فردی را که این پلتفرم را از سیستم‌های سنتی بازی جدا می‌کند، به بازیکنان ارائه می‌دهد.  کنترل کامل بازیکنان بر دارایی‌های خود که می‌توانند به راحتی هرکدام را در فضای خارج اکوسیستم گالا تبادل، خرید و به‌فروش برسانند منحصربه‌فردترین ویژگی گالا گیمز است. تنها راه دسترسی به چنین ویژگی‌هایی، داشتن ارز دیجیتال گالا برای ورود به دنیای گالا گیمز است. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به آموزش نحوه خرید و فروش گالا در ۶ قدم پرداخته‌‍ایم.

تاریخچه GALA؛ بنیان مراحل نحوه خرید و فروش گالا

تصویر بازی مراندوس از بازی‌های گالا گیمز
Mirandus دومین بازی پلتفرم گالا گیمز است.

حتما به خاطر داشته باشید که قبل از خرید هر رمزارزی باید اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با تیم توسعه‌دهنده، نقشه‌راه و نمودار قیمتی آن در دست داشت؛ زیرا این موارد تاثیر به‌خصوصی در مسیر آتی از جمله آینده ارز گالا دارد. گالا گیمز در سال ۲۰۱۸ توسط Eric Schiermeyer به همراه Wright Thurston و Michael McCarthy به منظور ساخت یک اکوسیستم بازی-محور بر پایه بلاکچین، به دنیای کریپتوکارنسی ارائه شد.

اولین بازی در اکوسیستم گالا گیمز Town Star نام داشت که نوعی بازی ساخت‌وساز محور در دنیای بلاکچین است. پس از آن بازی‌های ماجراجویانه دیگر از جمله Mirandus در این اکوسیستم عرضه شد. در حال حاضر، ۱۳ بازی مختلف در پلتفرم گالا قابل دسترسی است و بیش از ۷۸ موسیقی متنوع در پلتفرم گالا موزیک در دسترس است. توسعه‌دهندگان گالا درنظر دارند تا پلتفرمی دیگر که مخصوص پخش فیلم است را تا سال آینده ارائه دهند.

به‌طور کلی گالا گیمز نوعی پلتفرم سرگرمی در دنیای Web۳.۰ است که تمام تمرکزش بر ارائه بازی‌هایی که با فناوری بلاکچین سازگار باشد. بازی‌های موجود در این اکوسیستم شامل بازی‌های نقش محور (Role-Playing)، مبارزه چند بازیکن به صورت آنلاین (Multiplayer Online Battle Arenas)، ساخت و پیشرفت شهری، یک در برابر یک و بازی‌های علمی-تخیلی است. بازی‌های گالا گیمز در راه‌های بسیاری از جمله رایانه، سیستم عامل‌های اندروید و iOS و از طریق اپل استور و گوگل‌پلی در دسترس هستند. کنترل کامل بازیکنان بر دارایی‌های دلیل انتخاب گالا گیمز توسط بازیکنان حرفه‌ای است.

حال به پیش‌قدم نحوه خرید و فروش گالا پرداختیم، نوبت به آموزش نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال گالا در ۶ قدم رسیده است.

چگونه گالا بخریم؟ خرید و فروش گالا در ۶ گام

نماد ارز گالا در وسط در کنار بخشی از اکوسیستم گالا گیمز
در ابتدا باید تاریخچه ارز گالا بدانید.

خرید ارز دیجیتال گالا با توجه به کاربردهایی که دارد، از اولین اهداف فعالان بازار کریپتو به‌خصوص افرادی است که در کنار هیجان ترید ارزهای دیجیتال، علاقه خاصی به بازی‌های رایانه‌ای نیز دارند. به همین علت در ادامه، به آموزش نحوه خرید و فروش گالا در ۶ قدم پرداخته‌ایم.

قدم اول: انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر

با توسعه دنیای رمزارزها، تعداد چشمگیری صرافی ارز دیجیتال در کشورهای مختلف به منظور خدمات‌رسانی به علاقه‌مندان این فضا شکل گرفت. همین امر انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر که خدمات مورد نظر را در امنیت و سادگی کامل ارائه دهد، سخت‌تر از قبل کرده سات. برای خرید گالا، باید صرافی ارز دیجیتال معتبری را انتخاب کنید که در وهله اول به ایرانیان داخل کشور خدمات مورد نظر را ارائه دهد. بسیاری از صرافی‌های خارجی به دلایل مختلف از دادن چنین خدماتی سر باز می‌زنند.

پس بهترین انتخاب، می‌تواند یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی باشد. برای سنجش اعتبار یک صرافی، کافی است تعداد کاربران فعال، تعداد رمزارزهایی که ارائه می‌دهد و حجم معاملات روزانه آن را بررسی کنید تا بتوانید به این صرافی اعتماد کنید. اما مهم‌ترین نکته، تدابیر امنیتی صرافی برای جلوگیری از سرقت و حفاظت از دارایی‌های شما است. در کنار همه این‌ها، استفاده از صرافی ارز دیجیتال مورد نظر باید بسیار ساده باشد و کاربر تنها با چند کلیک واضح، به هدف خود برسد.

قدم دوم: ساخت حساب کاربری

پس از آنکه توانستید صرافی ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کنید، قدم دوم در نحوه خرید و فروش گالا، ساخت حساب کاربری است. برای ساخت حساب کاربری نزد صرافی ارز دیجیتال، باید در صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود، اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، محل تولد، سال تولد و شماره همراه خود را وارد کنید. در برخی مواقع ممکن است برای امنیت بیشتر، تصویر کارت ملی شما نیز درخواست شود.

قدم سوم: احراز هویت

مهم‌ترین مرحله در ساخت حساب کاربری، احراز هویت فرد ثبت‌‌نام‌ کننده است. در این مرحله صرافی پس از تکمیل اطلاعات شخصی، از افراد می‌خواهد تا طی یک فیلم چند ثانیه‌ای، با وضوح بالا متنی را به دقت خوانده و ارسال کنند. این مرحله موجب جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده از اطلاعات افراد می‌شود. پس از بررسی فیلم توسط تیم صرافی، هویت کاربر تایید و حساب او آماده انجام انواع معاملات می‌شود.

قدم چهارم: واریز وجه 

برای شروع فعالیت در بازار کریپتوکارنسی، نیاز به واریز وجه دارید. این قدم در مراحل نحوه خرید و فروش گالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مرحله صرافی با درخواست اطلاعات یک یا چند کارت اعم از شماره کارت و شبا به نام فردی که با هویت او ثبت نام شده است، قصد دارد تا امکان واریز وجه و خرید و فروش ارز دیجیتال را برای کاربر تازه وارد خود فراهم کند. پس از تکمیل و تایید اطلاعات بانکی و واریز وجه مورد نظر، کاربران می‌توانند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

البته بیان این نکته حائز اهمیت است که اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر، کف و سقف واریز و برداشت وجه دارند که این ویژگی‌ را در قالب نوع حساب کاربری به فعالان این حوزه ارائه می‌دهند.

قدم پنجم: خرید و فروش گالا 

حال که تمام مراحل فوق را تکمیل کرده‌اید، می‌توانید به راحتی با ورود به بخش خرید و فروش رمزارز، ارز دیجیتال گالا خود را در هر مقداری که می‌خواهید، خریده و به کیف پول خود واریز کنید. در نظر داشته باشید که باید نماد این رمز ارز که GALA است را جستجو کنید. 

قدم ششم: انتخاب کیف پول گالا

نماد فیزیکی گالا عمود بر صفحه فضا زمان انیشتن
کیف پول گرم کارایی بیشتری برای گالا گیمز دارد

آخرین مرحله در نحوه خرید و فروش گالا، انتخاب یک کیف پول معتبر و امن است که بتوانید به پلتفرم گالا گیمز متصل کرده و به راحتی از امکانات این پلتفرم استفاده کنید. در ادامه به معرفی انواع کیف پول پرداخته‌ایم.

  • کیف پول سرد: این نوع از کیف پول‌ها به اینترنت متصل نبوده و امنیت بیشتری دارند. شبیه یک Flash USB هستند و برنامه به‌خصوصی را برای استفاده از آن‌ها باید روی رایانه خود نصب کنید. برای کسانی که هولدر هستند، این کیف پول مناسب‌تر است و افرادی که دائما در حال تبادل ارزهای دیجیتال خود هستند، بهتر است از استفاده از کیف پول سرد صرف‌نظر کنند.
  • کیف پول گرم: کیف پول‌های گرم به به آن‌ها کیف پول نرم‌افزاری نیز  گفته می‌شود، به دلیل اتصال دائم به اینترنت و دسترسی آسان از طریق نرم‌افزار رایانه و یا تلفن‌همراه، طرفداران بیشتری دارند. از این کیف پول‌ها به راحتی می‌توان برای اتصال به گالا گیمز استفاده کرد.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال گالا به دلیل کاربردهای فراوانی که در پلتفرم گالا گیمز برای بازیکنان حرفه‌ای دنیای کریپتوکارنسی دارد، از اهمیت ویژه‌ی برخوردار است. به همین دلیل در این مقاله از رمزینکس، به آموزش نحوه خرید و فروش گالا در ۶ قدم پرداخته و هر مرحله را به‌طور کامل شرح داده‌ایم.

سوالات متداول

آینده ارز گالا چیست؟

با توجه به نقشه‌راه این ارز دیجیتال، پیش‌بینی می‌شود گالا بتواند به بالای ۱۰ در سال‌های آتی برسد.

قیمت ارز گالا چقدر است؟

می‌توانید با مراجعه با صفحه ارزهای دیجیتال رمزینکس، از قیمت ارز گالا مطلع شوید.

منابع: messari | komodoplatform

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید